Gå til innhold

Kjøpe seg Hore i Amsterdam.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hva synes dere om å reise til Amsterdam for å kjøpe seg ei hore?
Er det greit da de selger seg frivillig eller er det ikke greit ?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt er det ikke greit. Det mange som frivillig selger sin nyre også, er ikke griet å kjøpe andres nyre av den grunn.

Anonymkode: ef826...990

• Liker 12
Skrevet

Mener du å kjøpe jenta eller betale for sex? Den første er ikke helt innenfor. Å kjøpe sex er ulovlig, så på grunn av reglene har vi ikke lov til å si noe annet enn at det er helt galt.

Hvordan vet du at det er frivillig?

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Mener du å kjøpe jenta eller betale for sex? Den første er ikke helt innenfor. Å kjøpe sex er ulovlig, så på grunn av reglene har vi ikke lov til å si noe annet enn at det er helt galt.

Det er frivillig å stå å selge.

Anonymkode: 48fb5...064

AnonymBruker
Skrevet
14 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

At noe er ulovlig eller ikke har ingenting å si om det er galt eller ikke. 

Anonymkode: c84bd...d6d

• Liker 1
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

At noe er ulovlig eller ikke har ingenting å si om det er galt eller ikke. 

Det er et ypperlig argument.

AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Det er et ypperlig argument.

Hva er et ypperlig argument? 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg mener det gir uttrykk for et rimelig dødfødt og elendig kvinnesyn, når en mann synes det er "helt greit" å BETALE for en kropp og ha sex med et annet menneske mot betaling. Kjøp av en menneskeskropp er ikke greit etter mitt syn.

Som regel har de et helt jævlig liv, de stakkars kvinnene som står og selger seg. 9 av 10 ønsker egentlig de kunne tjent samme pengesummene på en annen type jobb, men blir i jobben fordi de er nødt av økonomiske grunner. 1 av 10 kvinner er kanskje ekstremt opptatte av sex, f.eks nymfomane, og ser dette yrket som en måte å få dekket sine behov på, samtidig som de tjener til livets opphold.

Anonymkode: 0b41f...679

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er frivillig å stå å selge.

Anonymkode: 48fb5...064

Har du hørt om pimps, og i det hele tatt hvordan mennesker kommer inn i en slik "jobb"?

Voldtatt tvunget til å ta dop, låst inn i leilighet, Se Lilla forever.  Det er livet til mange av disse stakkars jentene, så nei det er ikke alltid frivillig!

Anonymkode: b75ef...927

• Liker 15
Skrevet

Hvordan kjøper man en hore? Jeg trodde man bare leide dem for en times tid eller så...?

:klo:

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, Uredd skrev:

Hvordan kjøper man en hore? Jeg trodde man bare leide dem for en times tid eller så...?

:klo:

I Haiti fant en journalist tilbud om å kjøpe et menneske for $50, det med papirer for å ta henne med hjem til USA. De kunne også tilby trening av henne. 

AnonymBruker
Skrevet
43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

9 av 10 ønsker egentlig de kunne tjent samme pengesummene på en annen type jobb, men blir i jobben fordi de er nødt av økonomiske grunner. 1 av 10 kvinner er kanskje ekstremt opptatte av sex, f.eks nymfomane, og ser dette yrket som en måte å få dekket sine behov på, samtidig som de tjener til livets opphold.

Anonymkode: 0b41f...679

Ja, dersom disse kvinnene kunne tjent flere tusen kroner i timen for å sitte i kassen på Kiwi, så hadde de sikkert gjort det. 

Gjest lisemm
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, dersom disse kvinnene kunne tjent flere tusen kroner i timen for å sitte i kassen på Kiwi, så hadde de sikkert gjort det. 

Helt korrekt.

Økonomien tar ikke hensyn til miljø eller mennesker. Det er det vi som gjør. 

Skrevet
1 time siden, Kristiansand123 skrev:

Hva synes dere om å reise til Amsterdam for å kjøpe seg ei hore?

Te deg som en gentleman i Amsterdam og vis respekt for alle du møter.Da vil Amsterdam ta vel imot deg.

Betrakter du kvinner som horer - da er du en grobian og bør holde deg hjemme på berget.

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor i det heletatt vurdere å kjøpe hore? Skjønner meg ikke på de som gjør det

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, lisemm skrev:

Helt korrekt.

Økonomien tar ikke hensyn til miljø eller mennesker. Det er det vi som gjør. 

Ja, vi får sørge for å betale kvinner flere tusen kroner i timen mer enn menn, så kanskje noen slutter med prostitusjon. 

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

IKKE kjøp sex av horer ts. De fleste prostituerte er late mennesker som ikke gidder å ta en normal jobb fordi det innebærer mer jobbing og mindre lønn. Ikke støtt opp om denne latskapen. 

Anonymkode: ff1dd...6d9

Hehe, jeg har ikke tenkt å kjøpe noen jeg!

Jeg er forresten kvinne! 😜✌

• Liker 4
Skrevet
2 timer siden, bjørn1sover skrev:

Te deg som en gentleman i Amsterdam og vis respekt for alle du møter.Da vil Amsterdam ta vel imot deg.

Betrakter du kvinner som horer - da er du en grobian og bør holde deg hjemme på berget.

Jeg har ikke tenkt å kjøpe noen!

Jeg er ikke en mann heller! ✌😉

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, Coolaid skrev:

Spør meg heller hva jeg syns om det uintelligente innlegget ditt. 

Dersom du ikke klarer å tenke deg til svaret selv så begynn å følge litt med. 

hahahaha, Ikke gidd å kommentere om du bare skal grine.:hund:

Gjest Coolaid
Skrevet
2 timer siden, Kristiansand123 skrev:

Jeg har ikke tenkt å kjøpe noen!

Jeg er ikke en mann heller! ✌😉

Det er like vanlig at kvinner kjøper sex.

Gjest
Dette emnet er låst for flere svar.
  • Opprett ny...