Humlemora Skrevet 3. april 2016 #21 Del Skrevet 3. april 2016 9 september <3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vea Skrevet 3. april 2016 #22 Del Skrevet 3. april 2016 9 timer siden, Fiberhusk skrev: Enig med deg Vi skulle egentlig ikke det, men valgte det alikevel. Ble alt for nysgjerrige og ville ha mer identitet på den der inne! Har fått vite nesten sikkert hva det er, men har OUL til uken, venter med å være overbevist til da Jeg lager lett en gutt/jente/hemmeligliste altså, for de som vil være med på det! haha, ja vi får se om jeg ikke ombestemmer meg når det kommer til stykket Jeg er kjent for å være supernysgjerrig, men sett meg gjerne opp på en hemmelig-liste (enn sålenge... ) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiberhusk Skrevet 4. april 2016 Forfatter #23 Del Skrevet 4. april 2016 Da er det lagt inn jente/gutt/hemmelig-liste! Hyl ut når dere vil ha med kjønn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 5. april 2016 #24 Del Skrevet 5. april 2016 Den 4.4.2016 at 18.49, Fiberhusk skrev: Da er det lagt inn jente/gutt/hemmelig-liste! Hyl ut når dere vil ha med kjønn Du kan gjerne legge inn gutt på meg Merker at det for meg ble litt ekstra ekte nå som vi vet at det er en gutt. Kan si han (det gjorde jeg uansett, men det er en dialektgreie) og mene det. Pluss at jeg kan så smått begynne å se ham for meg og lurer på om han vil ligne på babybilder av faren 😍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frogner Skrevet 7. april 2016 #25 Del Skrevet 7. april 2016 4. september ble stående for oss etter OUL. Og det er en liten aktiv gutt i magen 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frogner Skrevet 7. april 2016 #26 Del Skrevet 7. april 2016 @Fiberhusk Så hyggelig at vi har samme termindag - og gratulerer så masse med en liten frøken i magen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
supernaturalfan Skrevet 7. april 2016 #27 Del Skrevet 7. april 2016 29 sept ifølge tidlig UL vet ikke kjønn enda 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Boneli Skrevet 7. april 2016 #28 Del Skrevet 7. april 2016 fikk ny termin 5. september og har en gutt i magen 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiberhusk Skrevet 8. april 2016 Forfatter #29 Del Skrevet 8. april 2016 Gratulerer så mye med guttespirene @frogner og @Boneli!! Ja, veldig hyggelig med en "terminsøster" altså 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sarah1991 Skrevet 9. april 2016 #30 Del Skrevet 9. april 2016 Vi skal ønske en liten gutt velkommen til verden den 2. September😄 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vea Skrevet 11. april 2016 #31 Del Skrevet 11. april 2016 Har fått ny termin til 8. September 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiberhusk Skrevet 12. april 2016 Forfatter #32 Del Skrevet 12. april 2016 Den 09.04.2016 at 21.18, Sarah1991 skrev: Vi skal ønske en liten gutt velkommen til verden den 2. September😄 Så koselig! Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 12. april 2016 #33 Del Skrevet 12. april 2016 Foreløpig høy guttefaktor! Føles som om alle jeg vet om som er gravid skal ha gutter 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hønselouisa Skrevet 14. april 2016 #34 Del Skrevet 14. april 2016 (endret) Jeg må jaggu stille meg i rekken av guttebabyer også! Termin ble flytta én dag, til 13.september. @Fiberhusk Endrer du for meg? Endret 16. april 2016 av Hønselouisa 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 14. april 2016 #35 Del Skrevet 14. april 2016 (endret) *feilpost* Endret 14. april 2016 av Harlekin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
frogner Skrevet 15. april 2016 #36 Del Skrevet 15. april 2016 At det skulle bli gutt hos oss var "som bestilt" i følge den kinesiske fødselskalenderen, er det flere dette stemmer for? Jeg er ikke overtroisk altså, men syns jo det er litt festlig når det stemmer. http://www.babyverden.no/Gravid/Diverse/Gutt-eller-jente/Kinesisk-fodselskart/ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
vea Skrevet 15. april 2016 #37 Del Skrevet 15. april 2016 4 timer siden, frogner skrev: At det skulle bli gutt hos oss var "som bestilt" i følge den kinesiske fødselskalenderen, er det flere dette stemmer for? Jeg er ikke overtroisk altså, men syns jo det er litt festlig når det stemmer. http://www.babyverden.no/Gravid/Diverse/Gutt-eller-jente/Kinesisk-fodselskart/ Ifølge den blir det gutt for oss også, men om dette stemmer eller ei vet jeg ikke før i september morsomt å teste ut alle myter og kjerringråd for å tippe kjønn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiberhusk Skrevet 18. april 2016 Forfatter #38 Del Skrevet 18. april 2016 Den 14.04.2016 at 19.20, Hønselouisa skrev: Jeg må jaggu stille meg i rekken av guttebabyer også! Termin ble flytta én dag, til 13.september. @Fiberhusk Endrer du for meg? Jeg fikser! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fiberhusk Skrevet 18. april 2016 Forfatter #39 Del Skrevet 18. april 2016 Den 15.04.2016 at 19.22, frogner skrev: At det skulle bli gutt hos oss var "som bestilt" i følge den kinesiske fødselskalenderen, er det flere dette stemmer for? Jeg er ikke overtroisk altså, men syns jo det er litt festlig når det stemmer. http://www.babyverden.no/Gravid/Diverse/Gutt-eller-jente/Kinesisk-fodselskart/ I følge den skulle vi fått gutt, det stemte ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bokdamen Skrevet 18. april 2016 #40 Del Skrevet 18. april 2016 Den 15.4.2016 at 19.22, frogner skrev: At det skulle bli gutt hos oss var "som bestilt" i følge den kinesiske fødselskalenderen, er det flere dette stemmer for? Jeg er ikke overtroisk altså, men syns jo det er litt festlig når det stemmer. http://www.babyverden.no/Gravid/Diverse/Gutt-eller-jente/Kinesisk-fodselskart/ Stemte for meg og! Tror heller ikke på sånt, men hadde en periode da jeg var yngre der jeg var veldig opptatt av stjernetegn. Og den delen av meg er veldig glad for at mini og jeg har stjernetegn som "passer bra sammen" Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå