Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Omtrent en gang i måneden får vi flyers i postkassen fra eiendomsmeglere om at "det er vist interesse for hus i deres område.  Kan dere tenke dere selge?"

Vi vil ikke selge, og tenker ikke mer over det.

Jeg kan ikke se at det trådstarter gjør er noe annerledes enn det eiendomsmeglerne gjør.

Anonymkode: c8c66...b9c

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lykke til! Tøft gjort! Spennende :) 

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, MiniMjau skrev:

Lykke til! Tøft gjort! Spennende :) 

Tusen takk 👍

Anonymkode: ab32d...895

Gjest Blomsterert
Skrevet

Hva f? En går da vel ikke rundt og spør folk om de vil selge husene sine?? Og attpåtil ei som nylig har blitt enke! Hva skjer i hodet på dere som tenker at det er ok??

Snakk om grådighet og frekkher. Skal en kjøpe hus,så følger en med hvor de blir lagt ut for salg. Blir nesten kvalm av sånn hensynsløs grådighet jeg. Sorry,men ærlig talt!

AnonymBruker
Skrevet

Etter å ha lagt i lappene i postkassene har jeg ikke hørt noe, så jeg er like langt. 😔

Får lete videre.

ts

Skrevet
Den 22.3.2016 at 9.06, AnonymBruker skrev:

Omtrent en gang i måneden får vi flyers i postkassen fra eiendomsmeglere om at "det er vist interesse for hus i deres område.  Kan dere tenke dere selge?"

Vi vil ikke selge, og tenker ikke mer over det.

Jeg kan ikke se at det trådstarter gjør er noe annerledes enn det eiendomsmeglerne gjør.

Anonymkode: c8c66...b9c

Det havner i søpla sammen med resten av reklamen uten at folk får med seg hva det er. Man skal ha flaks hvis noen faktisk leser reklamen. Det er ikke via møkk i postkassa man velger eiendomsmeglere :tongue:

AnonymBruker
Skrevet

Høres litt kinkig ut å skulle selge huset sitt noen måneder etter en er død.

Anonymkode: f6aea...fbf

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 22.3.2016 at 12.03, Blomsterert skrev:

Hva f? En går da vel ikke rundt og spør folk om de vil selge husene sine?? Og attpåtil ei som nylig har blitt enke! Hva skjer i hodet på dere som tenker at det er ok??

Snakk om grådighet og frekkher. Skal en kjøpe hus,så følger en med hvor de blir lagt ut for salg. Blir nesten kvalm av sånn hensynsløs grådighet jeg. Sorry,men ærlig talt!

Ja man gjør rett og slett ikke slikt når noen har mister ektefellen sin. 

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

Etter å ha lagt i lappene i postkassene har jeg ikke hørt noe, så jeg er like langt. 😔

Får lete videre.

ts

Til pass for dere. 

Anonymkode: e3198...401

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...