AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #1 Skrevet 21. mars 2016 som skrev om et hus hvor mannen til hun som bor der døde for et par mnd siden, og jeg hørte at hun kanskje skal selge huset?Vel, jeg har verken spurt henne ei heller ringt, for det er i seg selv hadde vært veldig frekt, det er jeg klar over selvfølgelig.Jeg har skrevet og dataprintet ut et par ark, som jeg har tenkt å legge i et par postkasser rundt, deriblant hennes.Har bare skrevet at vi er et par som er på utkikk etter enebolig i området rundt og ville satt pris på om noen vet om noen skal selge, og at vi hadde vært utrolig takknemlige om noen som vet tar kontakt.Og til slutt tlf nr.Anonymous poster hash: 1de56...c54 Anonymkode: ab32d...895
ajarRun Skrevet 21. mars 2016 #3 Skrevet 21. mars 2016 For en fjottete løsning, men gratulerer med at du har funnet den mest knotete måten å spørre på. 2
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #4 Skrevet 21. mars 2016 9 minutter siden, AnonymBruker skrev: Å ja. Anonymkode: 6054c...2f4 Å ja hva da? Anonymkode: ab32d...895
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #5 Skrevet 21. mars 2016 9 minutter siden, ambivalentReaction skrev: For en fjottete løsning, men gratulerer med at du har funnet den mest knotete måten å spørre på. Du mener det ja. hvilken måte er bedre, om jeg får lov å spørre? Anonymkode: ab32d...895
ajarRun Skrevet 21. mars 2016 #6 Skrevet 21. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Du mener det ja. hvilken måte er bedre, om jeg får lov å spørre? Anonymkode: ab32d...895 Bare spør fyren på en ordentlig måte.
Gjest summesumbi Skrevet 21. mars 2016 #7 Skrevet 21. mars 2016 (endret) Du avventer og ser om det blir lagt ut for salg! Ikke gjør det. Hvis du prater tilfeldig og hun nevner på hussalg kan du selvfølgelig si " si fra til oss, for vi er veldig interessert"...Men det et over streken å ymte frampå før det er et faktum Endret 21. mars 2016 av summesumbi
QueenOfTheSidewalk Skrevet 21. mars 2016 #8 Skrevet 21. mars 2016 Er folk så hårsåre? Jeg hadde ikke hatt noe imot om noen spurte om jeg skulle selge, ikke en gang om det var min nærmeste som døde. Det spørsmålet gnager jo de som er veldig interessert i å kjøpe. 1
Gjest cheshirecat Skrevet 21. mars 2016 #9 Skrevet 21. mars 2016 ....,hva med å bare følge med på markedet som alle andre, og anta at folk er istand til å vurdere selv når de vil få boligen sin solgt eller ikke..
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #10 Skrevet 21. mars 2016 3 minutter siden, Evilposelos skrev: Er folk så hårsåre? Jeg hadde ikke hatt noe imot om noen spurte om jeg skulle selge, ikke en gang om det var min nærmeste som døde. Det spørsmålet gnager jo de som er veldig interessert i å kjøpe. Takk. Vi har tenkt å ringe, men mange her skrev at det ville være veldig frekt. Selvfølgelig kan vi vente til det blir lagt ut på Finn, men vi er så interesserte at vi ikke klarer å vente. Pluss at hadde vi vist at det kommer for salg, så kan vi legge ut huset vårt for salg. ts Anonymkode: ab32d...895
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #11 Skrevet 21. mars 2016 Syns også folk er hårsåre.. Noen i familien fikk en mann på døra som erklærte at han var interessert dersom de vurderte å selge huset. Gjør vel ikke noe det? De hadde ingen planer er om salg, men det er da bare et kompliment?! Håper dere får huset dersom det skal selges, ts! Anonymkode: 89f69...2b5 1
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #12 Skrevet 21. mars 2016 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Syns også folk er hårsåre.. Noen i familien fikk en mann på døra som erklærte at han var interessert dersom de vurderte å selge huset. Gjør vel ikke noe det? De hadde ingen planer er om salg, men det er da bare et kompliment?! Håper dere får huset dersom det skal selges, ts! Anonymkode: 89f69...2b5 Tusen takk for det. ☺️ Det håper vi også. Anonymkode: ab32d...895
Hattivatti Skrevet 21. mars 2016 #13 Skrevet 21. mars 2016 (endret) Jeg hadde nå fortsatt ventet til det kom ut på finn.no jeg da men... Har man så lite respek for dem som nettopp ha mistet partneren sin? Hadde noen kommet på døra mi ikke lenge etter mannen min døde for å spør om jeg skulle selge huset hadde jeg bedt dem ryke og reise. Du aner ikke hvor mennesket er i sorgprosessen. Huset kommer ut for salg når hun føler seg klar for det. Endret 21. mars 2016 av The Silence 3
QueenOfTheSidewalk Skrevet 21. mars 2016 #14 Skrevet 21. mars 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Takk. Vi har tenkt å ringe, men mange her skrev at det ville være veldig frekt. Selvfølgelig kan vi vente til det blir lagt ut på Finn, men vi er så interesserte at vi ikke klarer å vente. Pluss at hadde vi vist at det kommer for salg, så kan vi legge ut huset vårt for salg. ts Anonymkode: ab32d...895 Snakk med personen personlig, hvis du ringer tror nok personen du er en selger og slenger på røret.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #15 Skrevet 21. mars 2016 2 minutter siden, Evilposelos skrev: Snakk med personen personlig, hvis du ringer tror nok personen du er en selger og slenger på røret. Jeg føler at det er bedre å ringe, for da ser hun ikke hvem jeg er. Om jeg ringer på døren hennes og det ikke blir vellykket, så blir jeg stemplet liksom. Da kan hun ikke selge huset til meg med vilje, for da vet hun hvem jeg er. uff, jeg vet ikke! Anonymkode: ab32d...895
QueenOfTheSidewalk Skrevet 21. mars 2016 #16 Skrevet 21. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg føler at det er bedre å ringe, for da ser hun ikke hvem jeg er. Om jeg ringer på døren hennes og det ikke blir vellykket, så blir jeg stemplet liksom. Da kan hun ikke selge huset til meg med vilje, for da vet hun hvem jeg er. uff, jeg vet ikke! Anonymkode: ab32d...895 Eeeeh?? Det som avgjør om folk vil bo der eller ikke er andre ting, ikke om noen spør om man skal selge.
AnonymBruker Skrevet 21. mars 2016 #17 Skrevet 21. mars 2016 Jeg synes lappen er innafor, og hadde foretrukket det fremfor at en fremmed (?) kom på døren etter et dødsfall😊 (Hvis jeg skulle selge bolig av andre grunner hadde jeg ikke hatt noe imot om noen kom på døren, men da bør tilbudet være bra!) Anonymkode: dafe8...d5d 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #18 Skrevet 22. mars 2016 Broren min kjøpte drømmehuset ved å legge en lapp i postkassen om at han var veldig interessert i huset. De ville selge, ble enige om pris og broren min bor der fortsatt i dag, ti år senere. Anonymkode: 7197c...035 1
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #19 Skrevet 22. mars 2016 Da legger jeg i lappen og krysser fingrene 🏠🙈 Anonymkode: ab32d...895 3
AnonymBruker Skrevet 23. mars 2016 #20 Skrevet 23. mars 2016 Da var det gjort, la lappen i et par postkasser og jeg er så nervøs nå.. Håper på det beste 🤓 Anonymkode: ab32d...895 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå