Gå til innhold

Stedatter som kræsjer bursdagsparty

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Stedatteren ble kjempelei seg når hun så at hun skule være hos moren den dagen lillesøster fellesbarn) skulle feire bursdag. Så jeg spurte moren om det var greit at vi hadde henne denne helgen. Hun ble kjempeglad.

MEN.. når helgen kom, så har hun oppført seg helt horribelt! Hun har utesteng lillesøsteren under begge selskapene, krevd all oppmerksomhet fra faren og bare rett og slett vert ufyselig overfor min familie. Lillesøster var helt fra seg og fornærmet når alle barna (i familien er de fleste er en del større) var på storesøsters rom og hun ikke fikk komme inn, i sitt eget bursdagsselskap.

Jeg fortalte henne t det er siste gang JEG tar hensyn til hennes ønsker i en slik situasjon, da hun ikke har oppført seg i det hele tatt, før hun dro tilbake til sin mor.. Når vi spurte henne hvorfor, så bare laget hun en sur mine til oss.

Hvorfor har hun oppført seg slik`?

Anonymkode: 547ec...860

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Kanskje hun er sjalu og ønsker at dere lager to selskaper til henne også. 

Anonymkode: ca0a9...894

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kanskje hun er sjalu og ønsker at dere lager to selskaper til henne også. 

Anonymkode: ca0a9...894

Hun får jo det hun også, selvfølgelig!  hvert år!

AnonymBruker
Skrevet

Fordi hun er...8-år, 9-år, 12-år eller hva som passer. Fordi hun er sjalu. Fordi dere lot henne? Hvorfor i himmelens navn krevde dere ikke at ALLE barna inkluderte bursdagsbarnet? Fordi hun oppførte seg som et hvert storesøsken som er misunnelig fordi det ikke er hennes egen bursdag, mens du forventet at hun skulle være takknemlig for å få lov til å være tilstede? 

Anonymkode: d829f...325

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Fordi hun er...8-år, 9-år, 12-år eller hva som passer. Fordi hun er sjalu. Fordi dere lot henne? Hvorfor i himmelens navn krevde dere ikke at ALLE barna inkluderte bursdagsbarnet? Fordi hun oppførte seg som et hvert storesøsken som er misunnelig fordi det ikke er hennes egen bursdag, mens du forventet at hun skulle være takknemlig for å få lov til å være tilstede? 

Anonymkode: d829f...325

Så klart vi krevde det.. Men gang på gang ble minsten avvist, og dermed så ville hun bare sitte på fanget å være lei seg.  Jeg syns helt ærlig  at når hun kom BARE for ødelegge for bursdagsbarnet så kunne hun bare vert hos moren sin.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg har bare halvsøsken selv, men aldri i verden om jeg oppførte meg slik! Pappa og stemoren min ordnet alltid mine søskens bursdager på samværshelger, og jeg fikk bursdagsselskaper på lik linje med de andre. Dette må dere ta opp med henne. Ikke akseptabel oppførsel.

Anonymkode: 55f16...3be

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...