Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

... på seg selv. Han piller og piller på "gud vet hva" (ofte små kvisenupper) på kroppen hans og ansiktet og lager sår på seg selv hele tiden. store stygge sår, spesielt i ansiktet. Jeg blir helt gal av det, særlig når han ikke øsnker å snakke om pillingen. Han piller HELE tiden. Det er så ekkelt og det ser ut som at han har sår etter mye narkotikabruk. 

Hva skal jeg gjøre? Jeg blir ikke tent av å se på så mye sår lenger. jeg todde før det var en slags fase. men det gir seg aldri. sengetøyet har ofte små blodflekker pga pillingen. jeg sier i fra at jeg syns det er synd at han piller så mye, fordi det blir sår og kan bli arr. 

Hva bør jeg gjøre? :S 

(ikke kom her å si at jeg er overfladisk. for det er jeg faen meg ikke)

Anonymkode: 38947...e7d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Finn noen som ikke er merkelig? Folk endrer seg aldri.

Gjest Plastic Heart
Skrevet

Ææh, tror jeg hadde reagert ganske kraftig om typen min begynte å pille seg selv til blods på en daglig basis. Det er slettes ikke normalt... Særlig siden han ikke liker å snakke om det tror jeg du burde ta en alvorsprat med ham, er jo godt mulig at det ligger noe dypere bak? 

Skrevet

Si at han får slutte ellers gjør du det slutt. Hvis han trenger hjelp for tvangshandlinger så må han skaffe det.

Skrevet

Driver han med narkotika? Be han gå til legen.

• Liker 1
Gjest agnesb
Skrevet

Det er jo en tvangslidelse på en måte. Noen drar av seg hår, noen piller, noen biter negler osv osv..
Han burde nok få litt hjelp til det, om han ikke klarer på egen hånd.
han har nok mye indre uro og stress??? eller noe annet som plager han.?

Gjest summesumbi
Skrevet

Han kommer til å få infeksjon I sårene hvis han holder på slikt. Er det noe bakenforliggende, at det klør f.eks. Isåfall er det et godt påskudd for å få henvisning til hudlege. Psoriasis eller noe som et eksempel

Gjest Mysticgirl
Skrevet

Vil tro det ligger noe psykisk bak.. Få han til lege

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...