Nowayback Skrevet 22. mars 2016 #21 Skrevet 22. mars 2016 Den 21.3.2016 at 2.17, AnonymBruker skrev: Ts her! ja, i utgangspunktet ønsket jeg en date på grunn av like interesser, herlig utseende og snillheten. Dessverre sniker det seg en dårlig magefølelse inn, og jeg blir interessert i å høre andres erfaringer. OK? Anonymkode: a5cc6...746 Men herregud, du snakker om at daten ikke står opp for seg selv.. Du vet best om daten er noe for deg eller ikke, så ta en avgjørelse på det, og ikke forhør deg med et titalls personer på et forum som ikke har forutsetninger for å hjelpe deg..
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #22 Skrevet 22. mars 2016 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Ustyrtelig morsomt at iPhone har denne autokorrekten ja Overhodet ikke. Det morsomme er at det fins norske brukere så nedsnødde at de ikke gjør noe med det. Anonymkode: f0bf0...b97
Rammfrø Skrevet 22. mars 2016 #23 Skrevet 22. mars 2016 Det er mye man kan få til uten utdannelse her i livet. Man kan jobbe seg ganske langt opp i arbeidsmarkedet selv om man gjerne har droppet ut av skolen. Jeg synes selv det er en stor pluss hvis noen er velutdannet men har møtt de med veldig høy utdannelse som gjerne oppfører seg som idiotiske, perverse svin som ser ut til å ha lite mellom ørene. Hvis jeg var i dine sko ville jeg ha gitt personen en sjanse til hvis personen fikk meg til å føle meg bra men så vet ikke jeg hva du setter i hva du skriver. Opplyst om samfunnet som om de ikke leser avisen eller bare vet lite om hvordan samfunnet fungerer? Skrivefeil har lite å si for meg med noen jeg skriver med men hvis de har åpenlyse skrivefeil når de skrive seriøse ting begynner jeg å stusse. Står ikke opp for seg selv? Forklar gjerne. Hvis dere ikke har hatt kontakt lenge så er det vanskelig å virkelig kjenne og dømme en person på så lite tid.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #24 Skrevet 22. mars 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Overhodet ikke. Det morsomme er at det fins norske brukere så nedsnødde at de ikke gjør noe med det. Anonymkode: f0bf0...b97 Gidder aldri gjøre noe med det, folk uten Aspergers skjønner hva det står. Anonymkode: 4a59f...4f7 2
draug 75 Skrevet 22. mars 2016 #25 Skrevet 22. mars 2016 Interessant nok så går "alle" svarene på utannelse, som TS ikke er interessert i. Og kvinner skal liksom ikke være interessert i status og penger? TS, hør: Det er en helt ærlig sak å resagere på daten din sine elementære skrivefeil og manglende interesse for samfunnet. Deres skal ha litt å bygge felles plattform på. Og, vel, hvis du får på følelsen at han spiller i en lavere divisjon enn deg intelligensmessig så skjønner jeg faktisk at du kommer i tvil. Det jeg reagerer på er at du sier han ikke står opp for seg sjøl. Hvem står han opp for da? Står han opp for deg, tror du? Nei, overfladisk det ville du vært hvis du hadde syntes han hadde stell på livet sitt, bra fremtidsutsikter, fine interesser, men dessverre så bruker han en Samsung S3 og han bruker en gammel Skogstadjakke når han skal gå tur med hunden i stedet for å ha en RAB til 2000,- - og at han derfor er uaktuell.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå