Gå til innhold

Siste tilpasning på kjolen i dag.

Anbefalte innlegg

Skrevet

I dag har jeg hatt prøvetime hos frisør/brudekjolen. Frisøren min har nemlig også brudekjolebutikk, så det var jo veldig praktisk. Iallefall, jeg er bare strålende fornøyd. Hun tok inn akkurat den kjolen jeg hadde løst på, og jeg slipper å kjøpe den. Jeg leier den bare. (De andre salongene jeg var på krevde at jeg måtte kjøpe den.) Kjempeservice!!!

Håret ble perfekt, sminken likeså. Og kjolen satt som et skudd! Med fare for å høre innbilsk ut, så kunne det nesten ikke bli bedre... Hadde ikke noe lyst til å ta av meg kjolen. Men det er jo bare 2 1/2 uke til jeg får ha den på i maaange timer Her er foresten en link til kjolen hvis noen vil se:

(Har den i ivory)

http://www.sinceritybridal.com/sty/2801.htm

Han som skal være brudesvenn var foresten og å prøvde stasen. Han skal ha kjole og hvitt, det samme som min kjære. De blir bare knallkjekke!!

Måtte bare dele gleden med dere, ha en fortsatt fin kveld alle sammen!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Heisann!!

Nydelig kjole!! Helt annerledes enn min, men absolutt nydelig!! Du er jammen heldig som ikke har lenge igjen til den store dag.....vi må vente i nesten 11 mnd....men....nå begynner tida å gå fort....håper jeg.....

lykke til da....tenker det blir en dag du aldri vil glemme.... :D

Skrevet

Nydelig kjole, ja det er sikkert, masse annerledes enn min, men nydelig.

Jeg får kjolen min i morra, etter den har blitt sydd ferdig.

Gleder meg masse.

Skrevet

Kjemenydelig kjole!!! (Denne kunne jeg valgt selv!!!) Så gøy at alt ble perfekt!! Jeg skal også gifte meg 3.august , men har ikke fått kjolen min ferdig sydd enda......(begynner å bli litt nervøs....) Etter de hadde gjort den ferdig til meg forrige gang, fant de nemlig ut at kjolen var fem cm for lang, så de måtte ta den inn for å sy den en gang til.......

Men alt ordner seg vel for snille jenter!! :D

Skrevet

Kjempeflott kjole!

Hvis du husker det når bryllupsrusen har gitt seg, må du gjerne skrive en liten PM til meg om hvordan det var å ha lange chiffon-armer. Jeg skal nemlig ha denne kjolen

http://www.papillonltd.com/p9168l.jpg

og er veldig spent på om armene kommer til å være mye i veien o.l.

Lykke til med dagen! :D

Skrevet

Jeg gifter meg også 3. august, men har ikke vært til tilpasning ennå (skal bare korte inn stroppene..)

Kjolen din er kjempe fin, skulle gjerne hatt den i rødt og hvitt, men de hadde den ikke der jeg handlet kjole :roll: Du skal vel ha den i helt hvit, men den er også rå lekker....

Skrevet

Tusen takk for fin tilbakemelding på kjolen alle sammen. Selv om jeg ikke synes bildet på web-siden ikke viser riktig hvor fin kjolen er. Men det er jo typisk, alt er jo mye finere i virkligheten.. :wink:

Mari: Da jeg prøvde kjolen første gang, så var det faktisk den røde og hvite. Den var knallstilig, det røde fremhevet kjolen masse. Men jeg turte ikke ta den i rødt/hvitt. Da hadde jeg fått pepper av bestemor...

Ellers er det meste i boks. Skal bare printe ut kirkeprogrammene, stryke dukene og lage isen til dessert. Og fra mandag tar jeg ferie, så da har jeg god tid til å pjuske. Men nå får jeg jobbe litt, kan ikke bare kose meg med internett/kvinneguiden. (Før sjefen flyger i taket :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...