AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #1 Skrevet 19. mars 2016 Jeg har hele livet hørt snakk om bollemus, men jeg har aldri skjønt hva det er. Kan noen forklare? Jeg vil ikke google bilder. Anonymkode: eb73b...35e
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #2 Skrevet 19. mars 2016 http://bfy.tw/4q86 Anonymkode: d83db...104 3
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #3 Skrevet 19. mars 2016 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har hele livet hørt snakk om bollemus, men jeg har aldri skjønt hva det er. Kan noen forklare? Jeg vil ikke google bilder. Anonymkode: eb73b...35e "jeg karakteriserer som bollemus (den riktige definisjonen selvfølgelig) Det jeg beskriver er ikke fedme, og har heller ingenting med fedme å gjøre. Det jeg beskriver er et godt polstret venusberg, og det er ikke noe man har bare fordi man har et mer framtredende skambein enn "normalen". " Anonymkode: 0ddcd...9f0
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #4 Skrevet 19. mars 2016 " Den 25.1.2016 at 20.36, Arabella skrev: "Venusberg er den norske betegnelsen for det fremspringende, hårbekledte partiet mellom den nedre maveregionen og kjønnsorganene, ovenfor den såkalte skambuen hos kvinner. Det oppstår på grunn av skambenets posisjon og fettlaget utenpå. Den latinske betegnelsen mons pubis kan gjelde for begge kjønn og mons veneris kun for kvinner. " Anonymkode: 0ddcd...9f0 1
stan Skrevet 19. mars 2016 #5 Skrevet 19. mars 2016 En detalj som er glemt i disse beskrivelsene: bollemus er skikkelig sexy. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå