AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #1 Skrevet 19. mars 2016 Har i noen uker hatt smerter i øvre del av magen, kvalm til tider. Tatt 2 graviditetstester siden nyttår, negativ, siste tatt for 2-3uker siden. Tatt masse prøver til legen uten å finne ut noe, bla negativ hcg. Har hatt mensen til riktig tid ved opphold med p-piler, sist mens var forje uke. Gått på nexium i 4 uker med middels effekt. Kan jeg være sikker på at jeg ikke er gravid? Anonymkode: 180a7...bd9
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #2 Skrevet 19. mars 2016 Drikker du mye brus? Kluten alergi kanske? Anonymkode: 18dc5...052
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #3 Skrevet 19. mars 2016 Drikker lite brus. Merker mer til smerter og kvalme når jeg drikker brus.. Anonymkode: 180a7...bd9
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #4 Skrevet 19. mars 2016 Du kan stole på graviditetstester og når den siste ble tatt for ca 3 uker siden og plagene har vart lenger så er du nok ikke gravid. Plager i øvre del av mage er heller ikke et graviditetssymptom. Du kan ha magesår, det behøver ikke å bli borte av Nexium. Jeg hadde magesår og gikk på Nexium 40 mg morgen og kveld i tillegg til Zantac 3 ganger om dagen. Hadde smerter fordet. Be om en gastroskopi, det er det eneste som kan gi deg svaret. Anonymkode: 83caf...975
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå