MikaMika Skrevet 19. mars 2016 #1 Skrevet 19. mars 2016 Har en jente som nylig var i bursdag på stedet, og hun var litt lei seg i bilen hjem fordi hun ikke hadde fått noe å spise. Det viste seg at noen av barna (de som hadde foreldre med underveis, regner jeg med - litt uklart ettersom dette er en fireårings gjenfortelling) hadde vært å kjøpt seg mat. Mens hun fikk altså ingenting. Er det vanlig? Trodde sånt var inkludert i en bursdag? Men har ikke noe erfaring med Leos lekeland selv. Tenker en av oss blir med ved en eventuell senere anledning i alle fall ...
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #2 Skrevet 19. mars 2016 Hørtes veldig rart ut. Vi har feiret bursdag på lekeland og da var det inkl. mat til barna. Vi betalte altså for inngang og mat. Eneste vi hadde med selv var kake og brus. At foreldre som er med kjøper seg mat kan jeg forstå da, de vil kanskje spise noe mens de venter. Men har ikke jenta fått noe som helst å spise? Ikke kake eller noe heller? Anonymkode: 9f240...d78
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #3 Skrevet 19. mars 2016 Sært at det ikke ble oppgitt info om det i invitasjonen. Men da vet du til neste gang. Anonymkode: 28fba...600
MikaMika Skrevet 19. mars 2016 Forfatter #4 Skrevet 19. mars 2016 Nei, ingen mat. Hadde hun fått kake hadde hun nok ikke brydd seg om det ikke var noe servering ellers. ;-) Men som sagt blir nok en av oss foreldre med om hun skal dit igjen siden hun ga uttrykk for at ikke alt hadde vært helt ok. Og både middag og dessert fikk hun hjemme etterpå, så hun klarer seg nok. :-) 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #5 Skrevet 19. mars 2016 Jeg har hatt bursdag for mine barn på leos lekeland og da har vi valgt hva slags mat de skal ha. De fikk også drikke i den pakka. Kake måtte vi ha med eller betale ekstra for. Vi kjøpte altså en pakke som alt dette gikk inn i, de fikk også velge hva slags partyrom de ville ha bursdagen i. Etter maten leker de som de vil. Synes det hørtes rart ut. Kanskje de ikke hadde arrangert en bursdag, men bare betalt inn barna som en vanlig tur på lekelandet. Anonymkode: e06a2...8a9 2
MikaMika Skrevet 19. mars 2016 Forfatter #6 Skrevet 19. mars 2016 Nei, de skulle møtes i et av temarommene, så det var det som var så rart. Men vi må vel ta høyde for at det kan ha vært noen misforståelser inni bildet her.
ViljaH Skrevet 19. mars 2016 #7 Skrevet 19. mars 2016 De har jo eget bursdagsrom hvor barna får servering. Kanskje hun aldri var med inn der. Jeg synes en 4-åring er for liten til å vase rundt på Leos lekeland alene, det er også en grunn til at en forelder blir med. Det er gigantisk, foreldrene som arrangerer hakke sjans til å følge med alle ungene. 11
Myrthel Skrevet 19. mars 2016 #8 Skrevet 19. mars 2016 Jeg synes også det høres rart ut å sende en 4 åring alene i en slik bursdag. Kanskje jenta ikke har forstått at hun skulle gå til "bursdagsrommet" og dermed ikke fått servering? 13
Version 2.0 Skrevet 19. mars 2016 #9 Skrevet 19. mars 2016 Enkelte selskaper, i sær de som booker litt sent, type kl 17:30 får ikke mat før etter de har lekt en stund. Alle andre selskap, før denne tiden serverer de maten først, så lek etterpå. Det som kan ha skjedd her er jo at bursdagen var av den førstnevnte art, og at noen av ungene rett og slett er blitt glemt ute mens de andre har gått inn på temarommet for å spise. Uansett dårlig organisert av foreldrene og bursdagsverten fra Leos dersom dette er tilfellet.
MikaMika Skrevet 19. mars 2016 Forfatter #10 Skrevet 19. mars 2016 Selskapet var tidlig på dagen. Innser jo nå at vi burde ha vært med, men forelderen som tok i mot ga uttrykk for å ha full kontroll og vår jente var ikke den eneste som var der uten foreldre. Men nå har vi skjønt at det var en feilvurdering fra vår side, en lærer av alt. 1
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #11 Skrevet 19. mars 2016 jeg har vært med på bursdager på Leos lekeland mange ganger, og det mest slitsomme med det, er å få hanket inn alle barna til matservering! Ungene er også så gira på å leke, at de knapt har tid til å sette rumpa ned på stolen. Men det er både mat og drikke + is og godtepose inkludert i opplegget der, så sant foreldrene får tak i og husker alle barna.... Anonymkode: 4bf7b...296 3
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #12 Skrevet 19. mars 2016 Bursdag der er et helvete på alle tenkelig måter. Anonymkode: 8f001...96d
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #13 Skrevet 19. mars 2016 Kan du ikke bare taen tlf til foreldrene som arrangerte da og hørs hva som skjedde? Anonymkode: 3d292...962 2
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #14 Skrevet 19. mars 2016 Har vært med mitt barn på bursdag der, og det var både drikke og pannekaker i regi av lekeland, og så hadde foreldrene selv ordnet med boller og kake, samt godteposer. Anonymkode: b9f78...f76
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #15 Skrevet 19. mars 2016 Tror ikke det går an å ha bursdag der uten mat. Du kan evt gå inn på nettsiden til leos for å sjekke om ditt lokale lekeland har egne bursdagsopplegg for gjerrige foreldre. Anonymkode: 4c9c7...d2b
AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #16 Skrevet 19. mars 2016 Fatter ikke at du lot en 4-åring være alene på Leos!! Anonymkode: ff014...010 4
Tvist Skrevet 20. mars 2016 #17 Skrevet 20. mars 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Fatter ikke at du lot en 4-åring være alene på Leos!! Anonymkode: ff014...010 Barnet var jo ikke alene, men under oppsyn av de andre foreldrene. 1
Petra76 Skrevet 20. mars 2016 #18 Skrevet 20. mars 2016 Hadde mitt barn blitt invitert i en bursdag og det ikke sto at foreldre måtte være med og alt virket under kontroll ved levering, hadde heller ikke jeg trodd jeg måtte være igjen. Men jeg tror at folk som bestiller bursdag der tror Leos stiller med mer hjelp enn de gjør. Leos burde presisere hvor mange foreldre som bør være til stede mtp antall unger og alderen. Og de som inviterer må ha en navnliste slik at de har kontroll på ungene. Da mitt barn var gjest i en bursdag der skjønte jeg ved levering at her var det bare å stille opp og bli, de som inviterte hadde ikke kontroll i det hele tatt! Det endte med en meget ekkel opplevelse der de ansatte på Leos kranglet om hvem som skulle ta ansvar, og jeg tok med meg ungene som var rammet tidlig hjem. 1
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #19 Skrevet 20. mars 2016 8 timer siden, Tvist skrev: Barnet var jo ikke alene, men under oppsyn av de andre foreldrene. Har du vært på Leos? Anonymkode: ff014...010
AnonymBruker Skrevet 20. mars 2016 #20 Skrevet 20. mars 2016 14 timer siden, Petra76 skrev: Hadde mitt barn blitt invitert i en bursdag og det ikke sto at foreldre måtte være med og alt virket under kontroll ved levering, hadde heller ikke jeg trodd jeg måtte være igjen. Men jeg tror at folk som bestiller bursdag der tror Leos stiller med mer hjelp enn de gjør. Leos burde presisere hvor mange foreldre som bør være til stede mtp antall unger og alderen. Og de som inviterer må ha en navnliste slik at de har kontroll på ungene. Da mitt barn var gjest i en bursdag der skjønte jeg ved levering at her var det bare å stille opp og bli, de som inviterte hadde ikke kontroll i det hele tatt! Det endte med en meget ekkel opplevelse der de ansatte på Leos kranglet om hvem som skulle ta ansvar, og jeg tok med meg ungene som var rammet tidlig hjem. Det står jo gjerne på plakater utenfor leos at de ansatte der ikke tar noe som helst ansvar dersom uhell skulle skje. Står med relativt liten skrift, og man kan lett gå litt fort inn når man går inn på slike steder, men det er alltid det med liten skrift som er viktigst uansett hva det er snakk om. Anonymkode: 1fd04...5d2 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå