Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet (endret)

Hvordan våger du å si noe slikt om alle de fantastisk flotte, søte, uskyldige og perfekte barna som mødrene deres har jobbet så hardt med å sette til verden?:kjefte::bond: 

:laugh:

Endret av penny_
Videoannonse
Annonse
Gjest Snuppi
Skrevet
18 timer siden, AnonymBruker skrev:

"Når de blir voksne". Akkurat slik jeg også poengterte i mitt innlegg. Men barn, når de er barn, er enkle, irrasjonelle individer som ikke bringer direkte nytteverdi til samfunnet. Det er vel du som har en manglende refleksjons- og forståelsesevne. Klart jeg har vært barn, og da jeg var barn var jeg også slik. 

Anonymkode: a35b1...865

Å si at barn ikke kan være rasjonelle, viser vel egentlige bare hvilket nivå du ligger på. Å tenke rasjonelt har med den kognitive utviklingen å gjøre. Etterhvert som barnet blir eldre vil de modnes og bidra i samfunnet. Men mye kan gå galt i et menneskes utvikling, for eks dårlige voksne som ødelegger barna fullstendig slik at de utvikler en negativ atferd over tid som en umulig  å reversere. Enkelte voksne mennesker er de som ødelegger mest i samfunnet med kriminelle handlinger og overgrep mot barn, kvinner, menn og dyr.

Barn, er barn og du burde strengt talt sette deg inn i utviklingspsykologi.

Skrevet
Den 22. mars 2016 at 17.29, AnonymBruker skrev:

Det er jo helt riktig hva som står i hovedinnlegget selv om det kun er ment for å provosere. Barn er enkle, irrasjonelle individer som ikke bidrar til samfunnet før de er voksne selv. Og ja, dersom barn hadde fått lov til å kjøre bil eller stemme i folkevalg hadde det vært katastrofalt. På hvilken måte mener du egentlig at TS er "helt på bærtur"?

Anonymkode: a35b1...865

At du ikke forstår at barn bidrar til samfunnet, selv om de ikke er voksne, sier vel egentlig mest om deg det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...