penny_ Skrevet 22. mars 2016 #21 Skrevet 22. mars 2016 (endret) Hvordan våger du å si noe slikt om alle de fantastisk flotte, søte, uskyldige og perfekte barna som mødrene deres har jobbet så hardt med å sette til verden? Endret 22. mars 2016 av penny_
Gjest Snuppi Skrevet 23. mars 2016 #22 Skrevet 23. mars 2016 18 timer siden, AnonymBruker skrev: "Når de blir voksne". Akkurat slik jeg også poengterte i mitt innlegg. Men barn, når de er barn, er enkle, irrasjonelle individer som ikke bringer direkte nytteverdi til samfunnet. Det er vel du som har en manglende refleksjons- og forståelsesevne. Klart jeg har vært barn, og da jeg var barn var jeg også slik. Anonymkode: a35b1...865 Å si at barn ikke kan være rasjonelle, viser vel egentlige bare hvilket nivå du ligger på. Å tenke rasjonelt har med den kognitive utviklingen å gjøre. Etterhvert som barnet blir eldre vil de modnes og bidra i samfunnet. Men mye kan gå galt i et menneskes utvikling, for eks dårlige voksne som ødelegger barna fullstendig slik at de utvikler en negativ atferd over tid som en umulig å reversere. Enkelte voksne mennesker er de som ødelegger mest i samfunnet med kriminelle handlinger og overgrep mot barn, kvinner, menn og dyr. Barn, er barn og du burde strengt talt sette deg inn i utviklingspsykologi.
Torfa Skrevet 23. mars 2016 #23 Skrevet 23. mars 2016 Den 22. mars 2016 at 17.29, AnonymBruker skrev: Det er jo helt riktig hva som står i hovedinnlegget selv om det kun er ment for å provosere. Barn er enkle, irrasjonelle individer som ikke bidrar til samfunnet før de er voksne selv. Og ja, dersom barn hadde fått lov til å kjøre bil eller stemme i folkevalg hadde det vært katastrofalt. På hvilken måte mener du egentlig at TS er "helt på bærtur"? Anonymkode: a35b1...865 At du ikke forstår at barn bidrar til samfunnet, selv om de ikke er voksne, sier vel egentlig mest om deg det.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå