Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Voksne personer er raskere, sterkere, mer intelligente, mer ansvarsfulle og mer rasjonelle enn unger.

Heldigvis har vi tatt fra ungene retten til å stemme og å kjøre bil, for hvis de idiotene hadde fått det ville det blitt en katastrofe uten like!

Og de bidrar ikke til samfunnet heller. De betaler ikke skatt og er en ren utgiftspost.

Anonymkode: adc66...26b

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Morsom, provoserende, eller begge deler?

Anonymkode: 61ba1...db3

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

WTF? 

Anonymkode: 70fb5...6a9

Gjest Snuppi
Skrevet

??

Skjønner godt at du valgte å poste dette anonymt. Du er jo helt på bærtur. 

Skrevet

eh... nei. Barn er mennesker i utvikling, voksne skal i teorien være vel, voksne -ferdig utviklet mentalt.

Vi har heller ikke tatt fra barn en eneste rettighet, derimot har de mange egne rettigheter som f.eks. FNs barnerettigheter. Stemmegivning har alltid vært forbeholdt voksne, frie personer. Hvordan  man har definert en person som både voksen og fri har variert gjennom historien.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Man skal nok ikke ta alt som blir skrevet på skråblikk så veldig alvorlig.

Anonymkode: 61ba1...db3

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gjest Klopp
Skrevet
51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Voksne personer er raskere, sterkere, mer intelligente, mer ansvarsfulle og mer rasjonelle enn unger.

Heldigvis har vi tatt fra ungene retten til å stemme og å kjøre bil, for hvis de idiotene hadde fått det ville det blitt en katastrofe uten like!

Og de bidrar ikke til samfunnet heller. De betaler ikke skatt og er en ren utgiftspost.

Ja hadde du ventet noe annet eller? Unger er unger. De skal ikke behandles som voksne.

Skrevet
56 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er sannelig godt du vokste opp og sluttet å være en liten snørrete utgiftspost! Nå sitter du istedet og poster tullete innlegg på internett. Er det så mye bedre?

• Liker 1
Skrevet

Klart barn bidrar!

Barn blir voksne!

Uten barn hadde vi snart sluppet opp for voksne, og hva skulle vi gjort da?

Skrevet

Ryddet for personangrep og spekulasjoner.

pinar, mod. 

AnonymBruker
Skrevet

Du var barn selv en gang. Skjerp deg!

Anonymkode: 1f210...481

AnonymBruker
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Du var barn selv en gang. Skjerp deg!

Anonymkode: 1f210...481

Hvorfor blir kvinner så provosert av dette? Alt jeg har skrevet er jo bare rene fakta...

Hvorfor er kvinner så irrasjonelle?

Anonymkode: a77a4...237

AnonymBruker
Skrevet
Den 19. mars 2016 at 13.47, Snuppi skrev:

??

Skjønner godt at du valgte å poste dette anonymt. Du er jo helt på bærtur. 

Det er jo helt riktig hva som står i hovedinnlegget selv om det kun er ment for å provosere. Barn er enkle, irrasjonelle individer som ikke bidrar til samfunnet før de er voksne selv. Og ja, dersom barn hadde fått lov til å kjøre bil eller stemme i folkevalg hadde det vært katastrofalt. På hvilken måte mener du egentlig at TS er "helt på bærtur"?

Anonymkode: a35b1...865

AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor blir kvinner så provosert av dette? Alt jeg har skrevet er jo bare rene fakta...

Hvorfor konkluderer du med at det er en kvinne? Hvorfor tenker du så irrasjonelt? 

Gjest Snuppi
Skrevet (endret)
14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er jo helt riktig hva som står i hovedinnlegget selv om det kun er ment for å provosere. Barn er enkle, irrasjonelle individer som ikke bidrar til samfunnet før de er voksne selv. Og ja, dersom barn hadde fått lov til å kjøre bil eller stemme i folkevalg hadde det vært katastrofalt. På hvilken måte mener du egentlig at TS er "helt på bærtur"?

Barn er i stadig utvikling, men det er over din samt ts sin evne til å kunne reflektere over og forstå. Barn modnes og skal en dag bli voksne, tenkende mennesker. Du har også vært et barn. 

Endret av Snuppi
Gjest Snuppi
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enkelte guttunger blir aldri menn. 

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Snuppi skrev:

Barn er i stadig utvikling, men det er over din samt ts sin evne til å kunne reflektere over og forstå. Barn modnes og skal en dag bli voksne, tenkende mennesker. Du har også vært et barn. 

"Når de blir voksne". Akkurat slik jeg også poengterte i mitt innlegg. Men barn, når de er barn, er enkle, irrasjonelle individer som ikke bringer direkte nytteverdi til samfunnet. Det er vel du som har en manglende refleksjons- og forståelsesevne. Klart jeg har vært barn, og da jeg var barn var jeg også slik. 

AnonymBruker
Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

"Når de blir voksne". Akkurat slik jeg også poengterte i mitt innlegg. Men barn, når de er barn, er enkle, irrasjonelle individer som ikke bringer direkte nytteverdi til samfunnet. Det er vel du som har en manglende refleksjons- og forståelsesevne. Klart jeg har vært barn, og da jeg var barn var jeg også slik. 

Hva er poenget ditt? 

Anonymkode: 431cc...256

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hva er poenget ditt? 

Anonymkode: 431cc...256

:kari: Poenget mitt er da åpenbart at TS ikke er helt ut på viddene selv om innlegget er skrevet med den hensikt å provosere. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...