AnonymBruker Skrevet 19. mars 2016 #1 Skrevet 19. mars 2016 Jeg har en tannlege som jeg har begynt å gå til. For noen dager siden begynte jeg å få sinnsykt vondt i visdomstannen, og bestilte time hos henne. Hun hadde ikke ledig time, så jeg fikk time hos kollegaen hennes. Han tok røgnten og satte meg opp på ny time hos han for trekking neste uke. I går hadde jeg så vondt så jeg ringte og spurte om jeg kunne få time i går for trekking. Da hadde min faste tannlege ledig time. Men da jeg kom dit sa hun at tannen ikke var helt utvokst, og satte meg på antibiotika kur og ga meg resept på smertestillende til etter påske. Er dette vanlig å gjøre? Spurte hvorfor hun ikke kunne trekke, men da sa hun at den ikke var ferdig utvokst og at jeg kanskje ikke behøvde å trekke. Har brukt sinnsykt mye penger på "fjas" i tillegg til antibiotika kur og smertestillende, og det hjelper ikke. Noen som vet om det er vanlig å gjøre det på samme måte som hun gjorde det? Hun regnet med at jeg måtte trekke, men hun ville jeg skulle vente til etter påske. Jeg forstår ikke hvorfor. Vurderer å bestille time hos kollegaen hennes nå og bare trekke neste uke. Anonymkode: c4f13...4a4
drue Skrevet 19. mars 2016 #2 Skrevet 19. mars 2016 Ferdig utvokst? Ut tannkjøttet liksom? Det var ingen av mine heller, men de ble fortsatt tatt. Tannlegen min sa det var like så greit, for når litt av tanna stakk ut tannkjøttet, så økte det infeksjonsfaren. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå