Gå til innhold

Haha, fantastisk av Sara Larsson...!

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Bilde fra Instagram med undertittelen "To all you guys who think you are too big for condoms..."

http://www.msn.com/nb-no/livsstil/tipsandtrickrelationship/om-det-ikke-er-sex-p%c3%a5-f%c3%b8rste-date-s%c3%a5-g%c3%a5r-jeg-ikke-p%c3%a5-noe-j-date/ar-BBqCb7U?fullscreen=true#image=5

Ellers tydeligvis en tøff ung dame ut fra intervjuet. Datteren min på 10 år er en stor fan, godt å se at hun har valgt bra rollemodeller :).

Anonymkode: b7ee9...a99

• Liker 4
Lenke til kommentar
https://forum.kvinneguiden.no/topic/1013016-haha-fantastisk-av-sara-larsson/
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker

Damer burde virkelig holde seg for gode til å kommentere om kondom. Det blir litt som om en mann skulle si at "det finnes ikke noe sånn som en for stor penis/dildo" eller å gå med høye heler i 2minutter og så proklamere for verden at "høye heler er ikke vonde å gå i".

Anonymkode: ed1cc...a96

• Liker 5
AnonymBruker
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bilde fra Instagram med undertittelen "To all you guys who think you are too big for condoms..."

http://www.msn.com/nb-no/livsstil/tipsandtrickrelationship/om-det-ikke-er-sex-p%c3%a5-f%c3%b8rste-date-s%c3%a5-g%c3%a5r-jeg-ikke-p%c3%a5-noe-j-date/ar-BBqCb7U?fullscreen=true#image=5

Ellers tydeligvis en tøff ung dame ut fra intervjuet. Datteren min på 10 år er en stor fan, godt å se at hun har valgt bra rollemodeller :).

Anonymkode: b7ee9...a99

Datteren din på 10 år er fan av en hyperseksulisert tenåring som skryter av hvor mye tilfeldig sex hun har? Joda, sikkert bra. 

Anonymkode: b2114...930

• Liker 11
21 timer siden, AnonymBruker skrev:

Damer burde virkelig holde seg for gode til å kommentere om kondom. Det blir litt som om en mann skulle si at "det finnes ikke noe sånn som en for stor penis/dildo" eller å gå med høye heler i 2minutter og så proklamere for verden at "høye heler er ikke vonde å gå i".

Eeeh...?  

Du ser at hun har en kondom tredd over foten...? Hun har med andre ord mer enn godt nok grunnlag for å uttale seg :fnise:.

Endret av Betty Blue
  • Liker 4

Annonse

AnonymBruker

Må vel poste som AB så folk ikke tror jeg skryter. 

Nå kan jeg vel si det slik at får vondt av å rulle på "vanlige" kondomer, hodet er større en snittet og de færreste jenter klarer å suge skikkelig for den er litt for stor for munnen deres. Det er VONDT å rulle på vanlige kondomer. Penisen er sensitiv som F, det er ikke akkurat armen. Men Sara Larsson er 17-18 så hun har mye å lære selv om poenget hennes er valid, og vi har heldigvis forskjellige størrelser på dongen.

Anonymkode: fe43e...103

• Liker 1
Gjest Linaria
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må vel poste som AB så folk ikke tror jeg skryter. 

Nå kan jeg vel si det slik at får vondt av å rulle på "vanlige" kondomer, hodet er større en snittet og de færreste jenter klarer å suge skikkelig for den er litt for stor for munnen deres. Det er VONDT å rulle på vanlige kondomer. Penisen er sensitiv som F, det er ikke akkurat armen. Men Sara Larsson er 17-18 så hun har mye å lære selv om poenget hennes er valid, og vi har heldigvis forskjellige størrelser på dongen.

Fair at vanlig kondom gjør vondt. Spørsmålet da er hvordan løser du det når (om) du skal ha sex? (utenom fast forhold).

AnonymBruker
3 minutter siden, Linaria skrev:

Fair at vanlig kondom gjør vondt. Spørsmålet da er hvordan løser du det når (om) du skal ha sex? (utenom fast forhold).

Har noen XL kondomer, om jeg f. eks ikke har de med og det ene leder til det andre så har vi et problem. Jeg har ikke usikker sex med "randoms".

• Liker 2
3 timer siden, peppermyntete skrev:

Nei. En penis er mer følsom enn en kvinnes legg.

I beg to differ ;).

Neida, fra spøk til alvor: Den kan umulig være sååå ubehagelig stram på en penis, dersom den kan tres over en hel kvinnelegg altså...

Endret av Betty Blue
  • Liker 3
33 minutter siden, Betty Blue skrev:

I beg to differ ;).

Neida, fra spøk til alvor: Den kan umulig være sååå ubehagelig stram på en penis, dersom den kan tres over en hel kvinnelegg altså...

Det er faktisk ubehagelig med for trang kondom, mistet noen ereksjoner i ungdomstiden pga av det der, lite visste jeg om att det fantes mere enn 1 størrelse. Har hatt faste partnere i ettertid, så slipper heldigvis det styret der nå :)

Endret av WayOverrated
8 timer siden, Betty Blue skrev:

I beg to differ ;).

Ser du allerede har fått et bra svar. Tro på det du leser. Det er en grunn til at det finnes forskjellige størrelser. Finnes for eksempel slim fit også for de med en litt tynnere penis. For at kondom skal være sikkert bør den jo passe :)

• Liker 1
22 timer siden, peppermyntete skrev:

Nei. En penis er mer følsom enn en kvinnes legg.

Joda, men en legg er som oftest MYE større enn en penis, så det er mye å gå på her. Det er ikke noe problem å trekke på en kondom på penisen!

• Liker 3

Annonse

Den ‎20‎.‎03‎.‎2016 at 1.25, AnonymBruker skrev:

Dette er vel å dra det litt langt da. Hun får tross alt tredd kondomen på leggen sin, så da har hun et poeng. De fleste pikker er MYE mindre enn en legg.

• Liker 2

Hadde lett pult Zara Larsson, men stusser over at hun mener at det SKAL være sex på 1.date. Blander hun med one night stand her?:P

Jeg trodde en date handlet mer om et mulig forhold, at man blir gradvis mer kjent med hverandre. Da ville jeg foretrukket å ha en litt sitrende følelse i kroppen en stund, og kjent litt på spenningen før man hopper til køys.

Annonse
41 minutter siden, Hottrio skrev:

Joda, men en legg er som oftest MYE større enn en penis, så det er mye å gå på her. Det er ikke noe problem å trekke på en kondom på penisen!

Det er ikke noe problem å spise kattemat heller, men de aller, aller fleste mennesker gjør ikke det.

• Liker 2
Gjest Tamsi

Har sett bildet før og himlet med øynene over logikken til enkelte mannfolk, men så kom jeg over en som faktisk hadde en penis kondomen bare rullet av, fordi den var for trang. Det var vanskelig å få den skikkelig på, og den bare gled av. Han greide aldri å komme med kondom, for det ble bare styr. Så det er faktisk ikke bare bare.

1 time siden, peppermyntete skrev:

Det er ikke noe problem å spise kattemat heller, men de aller, aller fleste mennesker gjør ikke det.

Ikke akkurat saklig sammenlikning. For det første er det en grunn til at folk må bruke kondom, men det er ingen grunn til at vi skal måtte spise kattemat. Dessuten så er det god plass i en kondom for de aller fleste peniser.

• Liker 3
3 timer siden, gutt_86 skrev:

Hadde lett pult Zara Larsson, men stusser over at hun mener at det SKAL være sex på 1.date. Blander hun med one night stand her?:P

Jeg trodde en date handlet mer om et mulig forhold, at man blir gradvis mer kjent med hverandre. Da ville jeg foretrukket å ha en litt sitrende følelse i kroppen en stund, og kjent litt på spenningen før man hopper til køys.

Hun sier humoristisk at hun blir skuffet om det ikke blir sex på første date. Ikke ta det dødelig seriøst ;) .

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...