Gjest AryaKillie Skrevet 18. mars 2016 #1 Skrevet 18. mars 2016 Jeg ser på L Word. Grei serie men... Den er alt for sexfixert og jeg tviler på at lesbelivet fungerer slik. Alle har sex med alle, ingen er overvektig eller mindre pen. Hetero jenter blir plutselig lesbiske, mora til den ene blir lesbisk etter en fest osv osv... Blir litt mye synes jeg. Det fungerer ikke slik i virkeligheten hverken for homofile eller heterofile. Nok bevis på at noen tror at å være homofil kun handler om sex.
Hottrio Skrevet 18. mars 2016 #2 Skrevet 18. mars 2016 Ja sånn blir det vel ofte fremstilt på film. Sånn er det ofte hvis en film har en scene fra et homsediskotek eller lignende også. Da er det ei mølje med halvnakne menn som danser tett sammen, tørrpuler osv osv.
Gjest AryaKillie Skrevet 18. mars 2016 #3 Skrevet 18. mars 2016 Helst med skinnhatter og cowboypants😀
Hottrio Skrevet 18. mars 2016 #4 Skrevet 18. mars 2016 16 minutter siden, LeahJames skrev: Helst med skinnhatter og cowboypants😀 Jepp. Og skinnbukser som mangler rumpe.... ha ha..
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå