AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #1 Skrevet 18. mars 2016 Hei... Jeg klør sånn i rumpa, rett og slett! Har litt hemoroider og det kan nok delvis skyldes dette. Har så lite lyst til å bruke tid på å gå til legen med dette, er det noen som har noen tips til hva som hjelper? Reseptfrie salver eller andre ting dere måtte ha prøvd ut? På forhånd takk! Anonymkode: 02c5a...d72
Gjest ISeeYouCreep Skrevet 18. mars 2016 #2 Skrevet 18. mars 2016 (endret) w Endret 15. november 2023 av Nasse Nøff ❤
bopera Skrevet 18. mars 2016 #3 Skrevet 18. mars 2016 Kanskje du har sopp? Du kunne prøvd først med enten krem eller vaginaltablett fra Canesten, som du får reseptfritt på apoteket, og se om det hjelper? Du kan kanskje også begynne å ta probiotika, det finner du på en helsekostbutikk. Hvis ikke noe av det hjelper, burde du høre med legen din. Ingen skal måtte gå og klø i rumpa - det er jo bare grusomt irriterende! 1
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #6 Skrevet 18. mars 2016 Sikkert en 50 m lang bendelorm. Anonymkode: 2c680...52a
AnonymBruker Skrevet 18. mars 2016 #7 Skrevet 18. mars 2016 Er nok hemoroidene. Jeg var sikker på jeg hadde mark og skabb og lus og sopp og whatnot. Innbilte meg at jeg så egg og mark men Nope var bare hemoroidene. Nå stapper jeg de inn selv for tør ikke ta det opp med legen.. Anonymkode: 16ea3...724
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå