Gå til innhold

Silikon i puppene - erfaringer!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har vært til konsultasjon for brystforstørrelse og er litt usikker på størrelse.

Jeg er 180 høy, 70kg og slank kropp, men brede hofter. Bruker idag dobbel pushup, 80B.

Kirurgen mente at mer enn 400g i hvert bryst vil se unaturlig ut på meg. Så det står da meller 375/400g i hver, var ikke så stor forskjell. 

Målet med det hele, er å få en er normalt propsjonert kropp. Det skal se naturlig ut og jeg skal føle meg mer feminin, så målet er ikke størst mulig for oppmerksomhetens skyld. 

Hva har dere tatt? Og ta gjerne med høyde osv :)

Anonymkode: efb60...810

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 165 cm, og lett overvektig. Tok 350g. Legen ville at jeg skulle ta 400, og jeg ville ta 300. Men jeg hadde hud som måtte fylles opp, derfor måtte jeg ta minst 350g. Etter svangerskap nummer to, så forsvant puppene helt. Jeg brukte 70C, men da hadde jeg god plass til kotelett i de og. For jeg ville ikke at andre skulle se at jeg hadde mistet puppene.

Jeg er veldig fornøyd, og ingen ser at jeg har silikon. Men jeg bruker str. 70 G/H. Så det er ikke lett å finne BH. Vurderer om noen år, og løfte de, og da blir det maks 300g i de. Jeg synes de er litt for store. Det er og problemer med å finne fine klær, mye er for trangt over brystet, og en dyp kløft ser alt for vulgært ut.

Anonymkode: 50bfc...18b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Flere erfaringer? :)

Anonymkode: efb60...810

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har også tatt silikon. Det er 7 år siden, og på den tiden veide jeg vel rundt 54kg, idag veier jeg 61 kg. Er 163 cm høy. Siden jeg er såpass lav ville legen at jeg skulle ta 300g, og jeg ville ta 350g. Det var veldig stor forskjell på de på meg og jeg er veldig glad for at jeg hørte på legen min. Er kjempe kjempe fornøyd og absolutt ingen som ser eller kjenner at jeg har silikon, med mindre jeg forteller dem det. Gjorde det for å føle meg mer feminin, har spretten rumpe og muskuløse lår, så ville fylle opp litt der oppe. Går aldri i pushup bh osv. Men eneste jeg sliter med er å finne bh. Bruker 32ddd i VS og 65g/70f, så er utrolig vanskelig. Heldigvis bor jeg et sted hvor VS er lett tilgjengelig, så har fått inn en fin base med bher som jeg bruker om hverandre. Jeg sier go for it, men hør på legen din, de vet gjerne best! 

Anonymkode: a9e0e...628

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tok silikon for 2 år siden. Er 165 cm høy og veier 55 kg. Legen min sa jeg kunne ta opp til 300gr, men ville ha bryster som så mest mulig naturlig ut. Sa at legen min fikk avgjøre under operasjon hva som så best ut på meg, hvor han skulle prøve ut fra 200gr til 260gr etter mitt ønske. Var veldig redd for at de skulle se for stor ut. Er utrolig fornøyd i ettertid. Syns de ser passe stor ut til min kropp. Tidligere brukte jeg 70b uten push og nå bruker 70e/f. Det jeg liker best med at jeg ikke tok større er at brystene mine kjennes veldig naturlige ut selv om jeg har silikon, og at ingen mistenker at jeg har det før jeg eventuelt forteller om det. Hvilken størrelse man tar kommer jo litt an på hvilken profil det er på protesen og om den er rund eller dråpeformet også. Mine er runde og høyprofil.

Anonymkode: 684a2...792

• 1 måned senere...
Skrevet

160/55 2000cc. Stort og flott, gir opperksomhet. Ser naturlig ut, men bare i et litt større format... 4 år uten problemer, tokk i svergie, siden det ble for mye politisk korekthet blant norske kirurger, og som ikke ville opperere meg.... viktig å trene rygg og mage med store pupper. Trener 4-6 dager i uken...

AnonymBruker
Skrevet

Er 162 cm, veier 65 kg. Tok 350, og veldig fornøyd, kunne ikke hatt større, for det blir veldig vanskelig å finne klær. Hadde 65 C, men det var fordi jeg måtte ha plass til kyllingfiletene i bhen og. Nå har jeg 65 G/H. Mine ser helt naturlige ut, og det er faktisk ingen som tror meg, da jeg sier jeg har silikon.

Har en venninne som tok rundt samme tid som meg. Vi er like høye, men hun veier bare 50 kg, og hun tok 450, og det skriker silikon på den lille kroppen.

Jeg har hatt silikon i 8 år nå, og regner vel med at om en 8 år til, så henger de kanskje en del. Og da har jeg tenkt til å løfte de, og legge inn bare 300. For da blir det litt lettere å finne klær, men jeg vil fortsatt ha pupper. Og det tar litt lenger tid før de henger, og da vil jeg uansett være så gammel, at da vil det være naturlig at de henger.

Anonymkode: 50bfc...18b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...