Gå til innhold

Hellas tips

Fremhevede innlegg

Gjest bruker83924
Skrevet (endret)

Har tenkt å gi gavekort på ferie til kjæresten i bursdag. Tenkte da at vi kan reise en uke til et sted i Hellas, og da i September. Jeg har kun vært i Hellas 2 ganger, 1 gang på kreta og 1 gang på Rhodos. Begge gangene med venner. 

Denne gangen vil jeg gjerne til et litt annet type sted, der man slipper litt unna alle barnefamiliene og festdeltakerne. Og lurer derfor på om noen her har hellas tips til meg?

Jeg blir nok å bestille charter tur, da det er billigst. Og siden jeg er student, har jeg ikke råd å kjøpe verdens dyreste tur, så det er greit hvis det ikke er de dyreste stedene. Jeg tenkte at jeg skulle bruke ca. 10 000 kr for 2 personer på turen. Da for flybilletter+hotell.

Endret av ElizabethTaylor
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg dro til Thassos med en venninne. KJEMPEFINT, lite og veldig koselig. Kanskje ikke superbillig, men vi betalte faktisk ikke mye, og vi hadde et superfint, lite hotell. Betalte 4-5000 hver for hotell med frokost + fly. 

Anonymkode: 22cce...974

Gjest bruker83924
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dro til Thassos med en venninne. KJEMPEFINT, lite og veldig koselig. Kanskje ikke superbillig, men vi betalte faktisk ikke mye, og vi hadde et superfint, lite hotell. Betalte 4-5000 hver for hotell med frokost + fly. 

Anonymkode: 22cce...974

Det så faktisk dødsfint ut. Takk :)

AnonymBruker
Skrevet

Santorini er veldig fint for kjærestetur. Husker ikke hva det het men vi bodde på et av de mindre stedene. Så leide vi bil for å utforske øya. 

Anonymkode: 20e1e...fb2

• Liker 1
Skrevet