Gå til innhold

Hellas tips

Fremhevede innlegg

Gjest bruker83924
Skrevet (endret)

Har tenkt å gi gavekort på ferie til kjæresten i bursdag. Tenkte da at vi kan reise en uke til et sted i Hellas, og da i September. Jeg har kun vært i Hellas 2 ganger, 1 gang på kreta og 1 gang på Rhodos. Begge gangene med venner. 

Denne gangen vil jeg gjerne til et litt annet type sted, der man slipper litt unna alle barnefamiliene og festdeltakerne. Og lurer derfor på om noen her har hellas tips til meg?

Jeg blir nok å bestille charter tur, da det er billigst. Og siden jeg er student, har jeg ikke råd å kjøpe verdens dyreste tur, så det er greit hvis det ikke er de dyreste stedene. Jeg tenkte at jeg skulle bruke ca. 10 000 kr for 2 personer på turen. Da for flybilletter+hotell.

Endret av ElizabethTaylor
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg dro til Thassos med en venninne. KJEMPEFINT, lite og veldig koselig. Kanskje ikke superbillig, men vi betalte faktisk ikke mye, og vi hadde et superfint, lite hotell. Betalte 4-5000 hver for hotell med frokost + fly. 

Anonymkode: 22cce...974

Gjest bruker83924
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg dro til Thassos med en venninne. KJEMPEFINT, lite og veldig koselig. Kanskje ikke superbillig, men vi betalte faktisk ikke mye, og vi hadde et superfint, lite hotell. Betalte 4-5000 hver for hotell med frokost + fly. 

Anonymkode: 22cce...974

Det så faktisk dødsfint ut. Takk :)

AnonymBruker
Skrevet

Santorini er veldig fint for kjærestetur. Husker ikke hva det het men vi bodde på et av de mindre stedene. Så leide vi bil for å utforske øya. 

Anonymkode: 20e1e...fb2

• Liker 1
Skrevet

For det første, jeg har vært i Hellas i september to ganger (Kreta og Kefalonia) og har inntrykk av at både festdeltakere og barnefamilier i stor grad har forduftet da siden sommerferien er over og at det derfor er forholdsvis rolig. For det andre, jeg tror du kan halvere budsjettet ditt med mindre du er ute etter å bo ekstremt flott, sjekk restplass.no så finner du turer til alt fra 2500,- og oppover og det på hotell med tre stjerner.

:)

Skrevet

Samos eller Zakhyntos :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville valgt en stor øy, som tilbyr noe for enhver smak.

Paleochora på Kreta, Kokkari på Samos og Naxos er flotte steder/øyer. Dere kan reise på diverse utflukter... Og det er ikke fryktelig dyrt.

Anonymkode: 7b85c...bf8

AnonymBruker
Skrevet

Er Hellas trygt i disse tider da?

Anonymkode: 088e1...f3d

AnonymBruker
Skrevet
31 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er Hellas trygt i disse tider da?

Du tuller, eller...?

Anonymkode: 7b85c...bf8

AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg gjør ikke det. Er det ikke der det kommer veldig mange flyktninger? Det blir vel litt uro av det.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...