Gå til innhold

Jeg blir helt psyko

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ca en uke før mensen blir jeg gal. Og med gal mener jeg urimelig, aggressiv, irritabel, sutrete megge uten følelseskontroll. Dette har blitt verre etter jeg ble mor. Jeg blir også depressiv og gråter for ingenting. Når mensen kommer er jeg oppblåst, men angerfull og vanlig 

Hva kan jeg gjøre? Hjelp meg før jeg blir alenemor og venneløs 😳

Anonymkode: 325ab...463

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
11 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

P-piller?

Jeg har brukt yasmin og mini piller. 10 ganger verre 

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har brukt yasmin og mini piller. 10 ganger verre 

Spør legen din om alternativer som kan stoppe mensen?

AnonymBruker
Skrevet
16 minutter siden, ambivalentReaction skrev:

Spør legen din om alternativer som kan stoppe mensen?

Tror jeg må det. Vet bare ikke hvordan jeg skal gå fram 

Skrevet

Det er jo ganske normalt da. PMS. Akseptèr det og prøv å ikke ha for mye på gang den uka.

Skrevet
46 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tror jeg må det. Vet bare ikke hvordan jeg skal gå fram 

Du ringer legekontoret, avtaler en time, deretter møter du til avtalt tid på legekontoret. Når legen roper opp navnet ditt reiser du deg og går mot legen, som vil vise deg hvor du skal gå. Husk å ikke ta på noe på venterommet (alt er dekket med bakterier og snørr), og unngå å snakke eller se på de øvrige pasientene. Når legen har ledet deg inn på sitt kontor setter du deg ned, din stol er den som ikke står foran skrivebordet, dersom mulig velger du en uten hjul og som ikke snurrer. 

Når du har satt deg i riktig stol, vil legen ofte si et eller annet. Det spiller ingen rolle hva legen sier egentlig, så du trenger ikke høre etter. Så sier du hva som plager deg, og så holder du kjeft til legen foreslår en løsning. Å være stille er en utmerket teknikk, da vil legen ta initiativ for å finne en løsning. Dersom du er misfornøyd ser du ned i bakken og ser trist ut, da vil legen få medfølelse.

Dersom legen ikke kommer med en minnelig løsning er det på tide å finne seg en annen lege og gjenta prosessen. Eventuelt bestill en ny time og prøv på nytt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...