AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #1 Skrevet 17. mars 2016 Jeg er en jente på 20 år som er full i kviser. Jeg gikk på Diane i 2 år fordi jeg hadde så mye kviser i ansiktet, halsen, ryggen og brystet. Resultatet ble kjempebra og alt som var igjen var litt arr i kinnene og bare noen småkviser her og der. Nå er det et halvt år siden jeg sluttet og jeg har fått en del små røde kviser på brystet, øverst på ryggen og i ansiktet. Ansiktet mitt er fullt i pittesmå prikker/klumper, lyserøde arr og kviser. Det er så stygt!! Jeg vil ha glatt hud, samme om jeg har en kvise eller to, men det er ikke gøy når hele huden min er stygg og "ødelagt".. Hva bør jeg gjøre? Legen min sier bare at de kommer til å forsvinne en dag, og det virker som om hun ikke tar problemet mitt på alvor.. Er det noen tabletter eller kurer jeg bør begynne på? Jeg har liksom ikke store, vonde kviser som jeg hadde før, er med prikker rundt om hele ansiktet, men de synes godt, fordi jeg har masse små prikker i hele ansiktet. Så jeg vet ikke om det er nok til å begynne på en kur.. Hjelper hudpleie? Har aldri vært hos en hudpleier før, noe erfaringer? Anonymkode: b4018...b6a
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå