AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #1 Skrevet 17. mars 2016 Jeg gikk uten p piller en snau måneds tid mens jeg ventet på at tr skulle komme, fikk tips av ei veninne om å starte på pillen igjen for å få systemet tilbake i balansen slik at tr skulle komme tilbake til neste periode. Startet på pillen igjen og allerede første uka har jeg fått et skikkelig kviseutbrudd. Har aldri slitt med kviser eller lignende før. Er det noen som har råd eller tips til hva jeg burde gjøre? Burde jeg stoppe på pillen igjen å la kroppen finne balansen selv? Eller har noen erfaringer med lignende. Anonymkode: 2069e...d25
Gjest Holititten Skrevet 22. mars 2016 #2 Skrevet 22. mars 2016 Kroppen venner seg bare til hormonendringene. Ikke stopp, da blir det bare flere endringer. La huden venne seg til det. Går det lang tid (over 2 mnd, det er max tiden det tar før kroppen venner seg til p-pillene) og det er like ille/verre, kan du stoppe og vite at det var p-pillene sin skyld.
AnonymBruker Skrevet 22. mars 2016 #3 Skrevet 22. mars 2016 Faren for blodpropp øker når du starter på p piller. Jo flere ganger du starter jo større sjanse er det for at du får blodpropp. Det anbefales derfor at man enten går på p piller, eller så gjør man det ikke. Man tar ikke pauser i hytt og pine ved mindre det ikke er gode grunner til det. Det sa hvertfall ei venninne som veldig snart er lege. Om du sliter med kviser kan du prøve å bytte merke etter det har gått tre måneder, som er så lang tid det tar før hormonene er i balanse. Anonymkode: 1f5ac...3dc
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå