Gå til innhold

Er han bare ute etter sex?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er i midten av 20-årene. Jeg er litt interessert i en venn av felles venner. Nesten hver gang vi er på en fest sammen, så havner vi i senga (også når han ikke har drukket alkohol. Han drikker generelt sjelden og lite). Han er omsorgsfull når vi har sex og gir meg veldig mye. Han har også sagt at jeg er helt fantastisk og sånne ting, men det er som regel når vi har eller etter sex. Han tar seg også tid til å lage frokost osv. Jeg opplever at jeg kan snakke med mye med ham, og det virker som han også er åpen mot meg, om sammenbrudd og vansklige forhold hjemme. Jeg elsker måten han ser på meg på. Om vi er i samme rom, er han veldig "på". Han er litt klønete, og ikke sånn rett fram, men ser mye og ofte bort på meg. Samtidig så tar han ikke iniativ til å møtes. Jeg vet ikke om han noen gang har vært i et forhold, hvertfall ikke de siste fem årene (han er i slutten av 20-årene).

Er dette bare sex? Hvordan kan jeg eventuelt eskalere det? Det som er litt synd, er at jeg har vært full hver gang vi har vært med hverandre hjem, og da er jeg jo litt sløv og han får ikke sett meg fra min beste side.

Anonymkode: c9991...190

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du spurt han rett ut om hva han er ute etter? Forhold eller ons?

Du kan jo ta initiativ selv til en vanlig edru date? :)

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, SleepingBitchy skrev:

Har du spurt han rett ut om hva han er ute etter? Forhold eller ons?

Du kan jo ta initiativ selv til en vanlig edru date? :)

Jeg har allerede sagt jeg ikke er interessert i et forhold, så jeg kan ikke spørre om han vil det. Jeg trenger litt tid på meg på sånne ting. Men jeg synes det er litt rart, og kanskje sårende at han ikke tar iniativet til å finne på noe eller møtes bare oss to. Jeg har aldri egentlig tatt iniativ til sånt selv, og opplever om jeg roter med noen (også uten sex), så vil de jo møtes igjen i edru tilstand.

Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har allerede sagt jeg ikke er interessert i et forhold, så jeg kan ikke spørre om han vil det. Jeg trenger litt tid på meg på sånne ting. Men jeg synes det er litt rart, og kanskje sårende at han ikke tar iniativet til å finne på noe eller møtes bare oss to. Jeg har aldri egentlig tatt iniativ til sånt selv, og opplever om jeg roter med noen (også uten sex), så vil de jo møtes igjen i edru tilstand.

Hvorfor ikke?

Du kan jo bare si det som det er, at du er blitt interessert med tiden.

Om du allerede har informert han om at du ikke er interresert i forhold så kan det jo hende at det er derfor han ikke spør om å finne på noe. Ut i fra hvordan du beskriver han er/blir rundt deg så virker det jo som om han er betatt/småforelsket. Så skal ikke se bort i fra at han lar vær å ta initiativ fordi du har sagt at du ikke vil ha forhold.

• Liker 2
Skrevet

Du vil at han skal være "på", selv etter at du har sagt at du ikke er interessert i et forhold, virker veldig motsigende.

Hvis du virkelig vil noe mer med han, som å date etc, så gi uttrykk for dette.

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Sex er det eneste menn vil ha.

Anonymkode: 8b7d0...78a

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, Ardenus skrev:

Du vil at han skal være "på", selv etter at du har sagt at du ikke er interessert i et forhold, virker veldig motsigende.

Hvis du virkelig vil noe mer med han, som å date etc, så gi uttrykk for dette.

Det handler om at jeg ikke er vant til å ta iniativ. Og når iniativ fra den andre parten uteblir, tar jeg det som en slags avvisning. At jeg ikke vil gå rett inn i et forhold tror jeg er forholdsvis normalt. Jeg vil ikke bare være en knullekompis, vil jo at det skal bli noe mer, men ta den tida det tar liksom.

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Det handler om at jeg ikke er vant til å ta iniativ. Og når iniativ fra den andre parten uteblir, tar jeg det som en slags avvisning. At jeg ikke vil gå rett inn i et forhold tror jeg er forholdsvis normalt. Jeg vil ikke bare være en knullekompis, vil jo at det skal bli noe mer, men ta den tida det tar liksom.

Helt riktig at folk flest ikke bare hiver seg inn i et forhold, men de sier da ikke at de ikke er interessert i et forhold, du har jo dermed "stengt" døra for han, er jo ikke rart han ikke gidder å prøve seg noe mer enn å knulle deg.

Dette må DU rydde opp i, han kommer ikke til å være noen tankeleser enda hvor mye du enn ønsker det.

• Liker 6
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Når du sier at du ikke er interessert i et forhold, så vil jeg tro at han tror du kun vil ha sex. Han er jo ikke tankeleser heller :fnise:

Så det er nok derfor han ikke inviterer deg med ut på noe annet, for han høres jo litt interessert i deg.

Skrevet
Den 17.3.2016 at 15.47, AnonymBruker skrev:

Hvis du har sagt til han at du ikke vil ha noe forhold med han, hvorfor i alle dager er du overrasket over at han ikke ber deg på date? Han gjør jo bare det du har uttrykt at du ønsker. Vil du noe mer må du nesten fortelle han det og/eller be han på date.

• Liker 2
Gjest Coolaid
Skrevet
Den 17.3.2016 at 15.30, AnonymBruker skrev:

Jeg er i midten av 20-årene. Jeg er litt interessert i en venn av felles venner. Nesten hver gang vi er på en fest sammen, så havner vi i senga (også når han ikke har drukket alkohol. Han drikker generelt sjelden og lite). Han er omsorgsfull når vi har sex og gir meg veldig mye. Han har også sagt at jeg er helt fantastisk og sånne ting, men det er som regel når vi har eller etter sex. Han tar seg også tid til å lage frokost osv. Jeg opplever at jeg kan snakke med mye med ham, og det virker som han også er åpen mot meg, om sammenbrudd og vansklige forhold hjemme. Jeg elsker måten han ser på meg på. Om vi er i samme rom, er han veldig "på". Han er litt klønete, og ikke sånn rett fram, men ser mye og ofte bort på meg. Samtidig så tar han ikke iniativ til å møtes. Jeg vet ikke om han noen gang har vært i et forhold, hvertfall ikke de siste fem årene (han er i slutten av 20-årene).

Er dette bare sex? Hvordan kan jeg eventuelt eskalere det? Det som er litt synd, er at jeg har vært full hver gang vi har vært med hverandre hjem, og da er jeg jo litt sløv og han får ikke sett meg fra min beste side.

Hva med å ta kontakt med ham i edru tilstand og inviterer ham ut på en kaffe? Se hva han sier til det. Og blir det noe av så har dere etablert noe annet enn sex med deg i fylla. Et forhold må bygges opp av mer enn sex.

AnonymBruker
Skrevet
Den 17. mars 2016 at 15.30, AnonymBruker skrev:

Han snakker om vanskelige forhold hjemme... Så han er allerede gift eller samboer? Da er det nok kun sex han er ute etter ja. 

Anonymkode: f9dd6...602

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...