Gå til innhold

Kunne du som mann datet meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Coolaid
Skrevet
Den 17.3.2016 at 13.06, AnonymBruker skrev:
  • 26 år

• 172 cm

• 90 kg – omtrent slik kropp: http://www.mybodygallery.com/photos-38539-body-shape.htm?StartAt=15#.VuqdVk1RGuF bare ikke så slapp hud

• Jobber som prosjektingeniør hos et kranfirma

• Trener ca 2-3 ganger i uka (spinning, intervall, styrke) og går tur ute 2-3 ganger i uka. Erstatter iblandt en treningsøkt med tur på omtrent 2 timer i heiene.

• Liker dyr. Har ingen, men tenker på å skaffe meg en hund i løpet av året, vil ha en turkamerat

• Liker friluftsliv. Har dykkersertifikatet så kan gjerne dykke.

• Synes det er kjekt å være på byen med gode venner, men ikke for ofte. Kan gjerne ha «middagsseskap» hjemme med mat og drikke og venner. Eller bare slappe av med film eller serie.

• Liker å reise, ikke ivrig backpacker(aldri prøvd!), men heller ikke stort behov for turistfellene.

• Har flest venninner, men et par kompiser(begge har kjærester), treffer de sjeldent alene, kun om vi går på fjellet.

• Er positiv til å prøve nye ting, synes det er kjekt om noen kan hjelpe meg ut av komfortsonen i bland

• Er litt geek, liker fakta, samtidig som det er gøy å drømme seg bort og stille store spørsmål om universet og livet.

• Liker å pynte meg til festligheter, men bruker ikke lang tid på badet til hverdags (steller meg selvfølgelig!)

• Leser gjerne når jeg er på ferier.

Kommer ikke på noe annet nå, men slik som det, kunne noen datet meg?

Anonymkode: 07b9e...1ca

Ja. Jeg kunne selvfølgelig datet deg.

Men den lange listen er langt fra nødvendig. Syns du virker litt for travel. Har du tid til å være i et forhold og deilig sex hele søndagen?

Det holder med at du tør være deg selv, og kan vise det.

Kroppen din er ikke noe hinder, om du er redd for det. Kroppen på bildet er tiltrekkende og sexy.

Gjest Coolaid
Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

90 kilo fordelt på 172 cm blir for mye for min del. Minst 20 kilo for mye. Dessuten blir jeg litt mistenksom. 90% av de kontaktannonsene kvinner legger ut skriver de at de liker friluftsliv. Og mange av de er tjukke i tillegg. Erfaringen min er at det friluftslivet de liker ikke innebærer lange turer med oppakning. Altså noe helt annet enn hva jeg søker. 

Anonymkode: 972e5...0f3

Snakk om fordommer. Friluftsliv er ikke synonymt med det å være tynn, veltrent eller ha god kondis. 

Du har bare så lite peiling når du teller kilo og skriver at 20 kilo bla bla bla......

Og du er jo selvfølgelig drømmemannen for en del kvinner..........

AnonymBruker
Skrevet
Den 19.3.2016 at 9.44, AnonymBruker skrev:

Innen hvilket yrke jobber de kvinnene som føder flest barn tror du?

Anonymkode: 9fa5c...5a2

I lavere ansette yrker, med lavere utdannelse. De kommer seg iallefall fortere ut i jobb, og starter familielivet tidligere enn kvinner med høy utdanning. 

Anonymkode: 6877f...b7a

Skrevet

Tråden ryddet for avsporinger.

Bond, forumansvarlig 

AnonymBruker
Skrevet

Helt ærlig: Nei, sannsynligvis ikke. Liker slanke jenter/kvinner. Litt ekstra er helt ok, men 90 kilo er litt mye for min del.

Anonymkode: 8b483...2ca

• Liker 1
Skrevet

Det du skriver er da positive ting..?

AnonymBruker
Skrevet

Nope

Har ett minstekrav som sier at daten må veie maks 70 kg, kommer an på høyden.

Anonymkode: 88396...137

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Den 21.3.2016 at 22.09, Coolaid skrev:

Snakk om fordommer. Friluftsliv er ikke synonymt med det å være tynn, veltrent eller ha god kondis. 

Du har bare så lite peiling når du teller kilo og skriver at 20 kilo bla bla bla......

Og du er jo selvfølgelig drømmemannen for en del kvinner..........

Hvis man bruker i gjennomsnitt 150 dager i året på trening og friluftsliv, da er det dessverre veldig få som tar deg seriøst når man snakker med likesinnede. Noe annet er hvis man nærmer seg pensjonistalder, og når det er tryggere å ha 10 kg ekstra enn å ha lav fettprosent, men når man drasser rundt på 20 kg ekstra (minst) er det grunn nok til å bli forundret...

Anonymkode: 88396...137

AnonymBruker
Skrevet
Den 20. mars 2016 at 0.55, Charmander skrev:

Nei.

Du sier du trener, men det ser virkelig ikke slik ut og sånt er jeg ikke interessert i. Du gjør noe så bør du gjøre det 100%.

Det hadde tatt deg 6-12 mnd å kommet deg ned på anstendig vekt. Sorry, not sorry.

Jeg kan heller ikke forstå at TS kan være 90 kg med sin høyde, om hun trener såpass mye.

Da tenker jeg enten at man spiser ufattelig mye junk, eller har veldig dårlige gener. 

Uansett er det nei, da jeg foretrekker normalvektige (ift sin høyde).

Anonymkode: ad66c...18c

Skrevet

Så mange overfladiske folk det finnes 😒 Jeg synes TS høres helt vanlig/normal ut. 

Jeg trur du lett finner deg en som vil like deg, TS 😀

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan heller ikke forstå at TS kan være 90 kg med sin høyde, om hun trener såpass mye.

Da tenker jeg enten at man spiser ufattelig mye junk, eller har veldig dårlige gener. 

Uansett er det nei, da jeg foretrekker normalvektige (ift sin høyde).

Anonymkode: ad66c...18c

Det er jo så enkelt som å spise mer enn man forbrenner, og det er ikke vanskelig å overspise sunn mat.

Selv trener jeg rundt 12 timer i uka. 5 dager med styrke, og 4-5 dager med kampsport, men jeg har fortsatt mage og sideflesk. Hvordan kan det ha seg? Fordi jeg spiser 4000 kalorier hver dag, og det er utelukkende sunn mat, med godt balanserte makroverdier.

Det er rett og slett ingen automatikk i at man har lav fettprosent når man trener mye og spiser sunt.

Skrevet

Jeg ble singel igjen for få uker siden etter 1 år i et parfohold. Jeg har blitt sukkermedlem nesten umiddelbart etter bruddet, der jeg har markedsført meg seg som den jeg er.. Ingen hot- babe fotos eller redigerte bilder.. Finn et fint bilde der du ser søt,pen og snill ut, så kan jeg nesten love deg at du blir kontaktet innen få timer! Jeg er gratismedlem, men får fler invitasjoner fra oppegående og digge menn enn jeg kunne drømme om! Har datet 3 foreløpig i løpet av 2 uker. Har trent med en, hatt kaffidate med en annen, og gått tur med den tredje. Alle jeg har møtt har vært veldig reflekterte og oppegående menn. Det du bør grue deg for, ifølge min erfaring_ er at du kanskje ikke føler nok tiltrekning, slik at du må gi en avvisning. Litt vondt, men en del av gamet viss man kan si det sånn..

Skrevet

Tja, som en kvinne som også tenner på kvinner velger jeg å svare. Du hadde vært for gjennomsnittlig for meg. Det er ikke noe fokus på noe du er lidenskapelig opptatt av, du nevner ingenting om musikk og virker veldig som en grå mus. Ingenting i veien for det altså, men har selv aldri hatt sansen for noen som er midt på treet hvor alt er ok.

AnonymBruker
Skrevet
Den 21.3.2016 at 21.20, Yme skrev:

Det er flere her inne som har sagt det, og noen har påstått at jeg bare liker syltynne jenter. Jeg verken husker eller tror at jeg har skrevet noe sånt, men jeg kan for eksempel ha fortalt at jeg syns muskuløse jentekropper er finest, for det gjør jeg.
Det er, vel å merke, ikke det samme som å si at andre kroppstyper er noe dritt, og jeg syns jenta som er avbildet i det første innlegget her, har en veldig flott kropp.

Husker et bilde du la ut av en jente med "idealkroppen", som hadde veldig smale lår, hofte, rumpe.

Men det er bra du har allsidig smak, bare veldig overraskende. :)

Anonymkode: 3a973...d3e

Skrevet (endret)
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Husker et bilde du la ut av en jente med "idealkroppen", som hadde veldig smale lår, hofte, rumpe.

Men det er bra du har allsidig smak, bare veldig overraskende. :)

Anonymkode: 3a973...d3e

Mulig jeg har lagt ut et sånt bilde, i en eller annen sammenheng, men ikke som en ideell kvinnekropp.

Det kan godt hende at det var en kropp jeg syns var fin, men for meg er en ideell kvinne kropp mer sånn som du ser på damer som driver med styrkeløft, og spesielt om de har kroppstype med ekstra mye rumpe, og tykke lår.

Endret av Yme

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...