Gå til innhold

Kunne du som mann datet meg?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det var dessverre lite blikkfang. Ville nok prioritert noen som kommuniserer mer liv og røre gjennom teksten.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som ei jeg kunne ha datet, du hadde passet meg, men tviler på at jeg hadde passet deg, for jeg er kjedelig. ;)

Nå er ikke jeg singel da.

 

Tror du finner deg en kjekkas tidsnok :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, incognita skrev:

Serr?

Er det noe verre enn å si nei pga for lav utdannelse?

Karrierekvinner får mindre tid til barn og familieliv, noe som ikke er gunstig. Lukter skilsmisser lang vei.

Anonymkode: 6877f...b7a

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver ikke noe om du er feminin i utseende og væremåte. Ut fra beskrivelsen får jeg et bilde av at du muligens kan være litt røff eller maskulin, da du er en stor/kraftig jente, som har valgt et yrke i et typisk mannsmiljø.

Anonymkode: 3a973...d3e

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Den ‎17‎.‎03‎.‎2016 at 23.58, AnonymBruker skrev:

Er det noe verre enn å si nei pga for lav utdannelse?

Karrierekvinner får mindre tid til barn og familieliv, noe som ikke er gunstig. Lukter skilsmisser lang vei.

Anonymkode: 6877f...b7a

Innen hvilket yrke jobber de kvinnene som føder flest barn tror du?

Anonymkode: 9fa5c...5a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenker at den informasjonen du oppgir er litt irrelevant/utilstrekkelig hvis vi snakker om et forhold. Om du liker dyr eller reising er ikke så farlig det er hvordan personligheten din er som er viktig. Like interesser er ikke så viktig det er om man er en mach på det personlige plan som teller. Så jeg aner ikke om jeg kunne datet deg.

 

-mann 31

Anonymkode: 03634...741

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei.

Du sier du trener, men det ser virkelig ikke slik ut og sånt er jeg ikke interessert i. Du gjør noe så bør du gjøre det 100%.

Det hadde tatt deg 6-12 mnd å kommet deg ned på anstendig vekt. Sorry, not sorry.

 

Endret av Charmander
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du høres veldig generisk ut. Alle liker å reise. Men de fleste som sier det var sist på ferie i 2013 i 14 dager. Hvor liker du å reise? Jeg liker å løpe rundt drita i Bucharest, og å løpe i dalene i Göreme, og å bestige fjell i Mostar. Jeg hater Athen, og jeg har vært i 14 land det siste året. Jeg kan ikke fordra å ta bilder, jeg liker å kjøre rundt i en nissan Micra i Santorini. Jeg bor på de biligste hotellene eller shabby hosteller. Mine beste minner er når jeg er sliten av å være på reisefot i 3 uker og sitter i baren på et hostell og noen tilfeldige personer kommer bort og inviterer meg med på hva som helst de planlegger. 

"Jeg liker å reise" er et meningsløst og generisk utsagn, du kan like så godt si du liker å drikke vann eller å spise mat. Hvordan liker du å reise? Hvor liker du å reise? Jeg kan gjerne ta et tog fra Bucharest til Sofia midt på natten, ikke den mest komfortable reisemåten men faen så interessant. Siden vi ikke kunne språket og sannsynligvis var noe beruset endte vi opp i restaurantvognen med feil billett og alle andre i vognen var politifolk, og konduktøren kom i en høylytt krangel om vi kunne være der med noen andre. Restuanrantvognen var ikke noe å skryte av, tror ikke de har solgt mat der siden 90-tallet, men de hadde heldigvis en tvilsom type som gikk rundt med en handlekurv full av potetgull og kjeks og greier.

Ellers er jeg i utgangspunktet positiv til deg, og kunne nok datet deg. Men jeg er usikker på yrket. Har alltid sett for meg at jeg blir sammen med en barista eller noe. Også skeptisk til å ha hund, eksen hadde hund, det var slitsomt. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den 3/17/2016 at 23.58, AnonymBruker skrev:

Er det noe verre enn å si nei pga for lav utdannelse?

Karrierekvinner får mindre tid til barn og familieliv, noe som ikke er gunstig. Lukter skilsmisser lang vei.

Anonymkode: 6877f...b7a

Går ut fra at du ikke er karrieremann selv da, ellers er du på jakt etter en husmor? Tips: beste middel mot skilsmisse er å ikke få barn.

Anonymkode: d8a4b...30a

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Absolutt, synes vi har mye til felles på mange av de punktene. At du jobber ned vekten er bare pluss. Jeg er en pingle på 66kg, så pleier å se bort ifra jenter over 70kg+

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, Johnny the Mud skrev:

Absolutt, synes vi har mye til felles på mange av de punktene. At du jobber ned vekten er bare pluss. Jeg er en pingle på 66kg, så pleier å se bort ifra jenter over 70kg+

Jeg er ti kilo lettere enn deg, og har ingenting imot jenter på 80+. Du vet ikke hva du går glipp av. :P

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den ‎17‎.‎03‎.‎2016 at 13.06, AnonymBruker skrev:
  • 26 år

  • 172 cm

  • 90 kg – omtrent slik kropp: http://www.mybodygallery.com/photos-38539-body-shape.htm?StartAt=15#.VuqdVk1RGuF bare ikke så slapp hud

  • Jobber som prosjektingeniør hos et kranfirma

  • Trener ca 2-3 ganger i uka (spinning, intervall, styrke) og går tur ute 2-3 ganger i uka. Erstatter iblandt en treningsøkt med tur på omtrent 2 timer i heiene.

  • Liker dyr. Har ingen, men tenker på å skaffe meg en hund i løpet av året, vil ha en turkamerat

  • Liker friluftsliv. Har dykkersertifikatet så kan gjerne dykke.

  • Synes det er kjekt å være på byen med gode venner, men ikke for ofte. Kan gjerne ha «middagsseskap» hjemme med mat og drikke og venner. Eller bare slappe av med film eller serie.

  • Liker å reise, ikke ivrig backpacker(aldri prøvd!), men heller ikke stort behov for turistfellene.

  • Har flest venninner, men et par kompiser(begge har kjærester), treffer de sjeldent alene, kun om vi går på fjellet.

  • Er positiv til å prøve nye ting, synes det er kjekt om noen kan hjelpe meg ut av komfortsonen i bland

  • Er litt geek, liker fakta, samtidig som det er gøy å drømme seg bort og stille store spørsmål om universet og livet.

  • Liker å pynte meg til festligheter, men bruker ikke lang tid på badet til hverdags (steller meg selvfølgelig!)

  • Leser gjerne når jeg er på ferier.

Kommer ikke på noe annet nå, men slik som det, kunne noen datet meg?

 

Anonymkode: 07b9e...1ca

 

Absolutt, men man lurer jo litt på hvorfor du spør, siden folk som oftest ramser opp helt snåle ting, når de spør "Kunne du datet meg". Det du har skildret her, er jo en helt normal 26 åring, med fine verdier, så ut ifra infoen jeg ser.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Går ut fra at du ikke er karrieremann selv da, ellers er du på jakt etter en husmor? Tips: beste middel mot skilsmisse er å ikke få barn.

Anonymkode: d8a4b...30a

Nei, det er jeg ikke. Jobb skal ikke være livet. Jeg er iallefall ikke kompatibel med en slik person.

Vel, ikke hvis den andre parten vil ha barn.. Er man samstemt om det, er det noe annet.

Anonymkode: 6877f...b7a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

90 kilo fordelt på 172 cm blir for mye for min del. Minst 20 kilo for mye. Dessuten blir jeg litt mistenksom. 90% av de kontaktannonsene kvinner legger ut skriver de at de liker friluftsliv. Og mange av de er tjukke i tillegg. Erfaringen min er at det friluftslivet de liker ikke innebærer lange turer med oppakning. Altså noe helt annet enn hva jeg søker. 

Anonymkode: 972e5...0f3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 timer siden, Yme skrev:

 

Absolutt, men man lurer jo litt på hvorfor du spør, siden folk som oftest ramser opp helt snåle ting, når de spør "Kunne du datet meg". Det du har skildret her, er jo en helt normal 26 åring, med fine verdier, så ut ifra infoen jeg ser.

 

Nå ble jeg overrasket, for jeg husker fra tidligere at du hadde et veldig tynt og smalt kroppsideal når det gjelder damer.

Anonymkode: 3a973...d3e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Nå ble jeg overrasket, for jeg husker fra tidligere at du hadde et veldig tynt og smalt kroppsideal når det gjelder damer.

Anonymkode: 3a973...d3e

 

Det er flere her inne som har sagt det, og noen har påstått at jeg bare liker syltynne jenter. Jeg verken husker eller tror at jeg har skrevet noe sånt, men jeg kan for eksempel ha fortalt at jeg syns muskuløse jentekropper er finest, for det gjør jeg.
Det er, vel å merke, ikke det samme som å si at andre kroppstyper er noe dritt, og jeg syns jenta som er avbildet i det første innlegget her, har en veldig flott kropp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

30 minutter siden, Yme skrev:

 

Det er flere her inne som har sagt det, og noen har påstått at jeg bare liker syltynne jenter. Jeg verken husker eller tror at jeg har skrevet noe sånt, men jeg kan for eksempel ha fortalt at jeg syns muskuløse jentekropper er finest, for det gjør jeg.
Det er, vel å merke, ikke det samme som å si at andre kroppstyper er noe dritt, og jeg syns jenta som er avbildet i det første innlegget her, har en veldig flott kropp.

Du er så god du, yme <3

Anonymkode: 0f369...c5f

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...