Gå til innhold

Kunne du som mann datet meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
  • 26 år

• 172 cm

• 90 kg – omtrent slik kropp: http://www.mybodygallery.com/photos-38539-body-shape.htm?StartAt=15#.VuqdVk1RGuF bare ikke så slapp hud

• Jobber som prosjektingeniør hos et kranfirma

• Trener ca 2-3 ganger i uka (spinning, intervall, styrke) og går tur ute 2-3 ganger i uka. Erstatter iblandt en treningsøkt med tur på omtrent 2 timer i heiene.

• Liker dyr. Har ingen, men tenker på å skaffe meg en hund i løpet av året, vil ha en turkamerat

• Liker friluftsliv. Har dykkersertifikatet så kan gjerne dykke.

• Synes det er kjekt å være på byen med gode venner, men ikke for ofte. Kan gjerne ha «middagsseskap» hjemme med mat og drikke og venner. Eller bare slappe av med film eller serie.

• Liker å reise, ikke ivrig backpacker(aldri prøvd!), men heller ikke stort behov for turistfellene.

• Har flest venninner, men et par kompiser(begge har kjærester), treffer de sjeldent alene, kun om vi går på fjellet.

• Er positiv til å prøve nye ting, synes det er kjekt om noen kan hjelpe meg ut av komfortsonen i bland

• Er litt geek, liker fakta, samtidig som det er gøy å drømme seg bort og stille store spørsmål om universet og livet.

• Liker å pynte meg til festligheter, men bruker ikke lang tid på badet til hverdags (steller meg selvfølgelig!)

• Leser gjerne når jeg er på ferier.

Kommer ikke på noe annet nå, men slik som det, kunne noen datet meg?

Anonymkode: 07b9e...1ca

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ganske lik ut og tror ikke det er så mye håp dessverre,

sier venninnene dine at det er rart du ikke har kjæreste.. Men for dem er du uaktuell?? 

Jentene her kan si ja så mye dem vil men hadde oversett deg i virkeligheten tipper jeg. 

Anonymkode: c4712...295

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jentene her kan si ja så mye dem vil men hadde oversett deg i virkeligheten tipper jeg. 

Anonymkode: c4712...295