Gå til innhold

Kunne du som mann datet meg?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet
  • 26 år

• 172 cm

• 90 kg – omtrent slik kropp: http://www.mybodygallery.com/photos-38539-body-shape.htm?StartAt=15#.VuqdVk1RGuF bare ikke så slapp hud

• Jobber som prosjektingeniør hos et kranfirma

• Trener ca 2-3 ganger i uka (spinning, intervall, styrke) og går tur ute 2-3 ganger i uka. Erstatter iblandt en treningsøkt med tur på omtrent 2 timer i heiene.

• Liker dyr. Har ingen, men tenker på å skaffe meg en hund i løpet av året, vil ha en turkamerat

• Liker friluftsliv. Har dykkersertifikatet så kan gjerne dykke.

• Synes det er kjekt å være på byen med gode venner, men ikke for ofte. Kan gjerne ha «middagsseskap» hjemme med mat og drikke og venner. Eller bare slappe av med film eller serie.

• Liker å reise, ikke ivrig backpacker(aldri prøvd!), men heller ikke stort behov for turistfellene.

• Har flest venninner, men et par kompiser(begge har kjærester), treffer de sjeldent alene, kun om vi går på fjellet.

• Er positiv til å prøve nye ting, synes det er kjekt om noen kan hjelpe meg ut av komfortsonen i bland

• Er litt geek, liker fakta, samtidig som det er gøy å drømme seg bort og stille store spørsmål om universet og livet.

• Liker å pynte meg til festligheter, men bruker ikke lang tid på badet til hverdags (steller meg selvfølgelig!)

• Leser gjerne når jeg er på ferier.

Kommer ikke på noe annet nå, men slik som det, kunne noen datet meg?

Anonymkode: 07b9e...1ca

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Høres ganske lik ut og tror ikke det er så mye håp dessverre,

sier venninnene dine at det er rart du ikke har kjæreste.. Men for dem er du uaktuell?? 

Jentene her kan si ja så mye dem vil men hadde oversett deg i virkeligheten tipper jeg. 

Anonymkode: c4712...295

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jentene her kan si ja så mye dem vil men hadde oversett deg i virkeligheten tipper jeg. 

Anonymkode: c4712...295

Jentene? Trådstarter spør vel heller om svar fra menn (se overskrift), da hun er jente selv og lurer på om menn kunne datet henne.

• Liker 16
AnonymBruker
Skrevet

Burde kanskje presisere at jeg er jente...
Venninnene mine sier ikke så mye om jeg er singel eller ikke. Flere av dem er etablerte med mann og barn, mens andre har kjærester og andre er single igjen...

Skrevet

Ja, hvorfor skulle jeg ikke det...

• Liker 1
Skrevet

Ja, men jeg ville ikke blitt med deg å dykke. Har litt vannskrekk. :P

• Liker 3
Skrevet

Dette var jo så ekstremt gjennomsnittlig at profilen kunne vært skrevet for å få størst mulig nedslagsfelt. Seff finnes det en haug menn som kunne datet deg basert på det du skriver her. Makan til spørsmål.

• Liker 7
Skrevet

Kanskje. Det er ingenting galt i det du skriver, men for å være brutalt ærlig er beskrivelsen kanskje litt kjedelig, og du viser ikke så mye engasjement. Du skriver at mye er helt ok, litt interessant, kan bli med på, men ser liksom ikke så mye lidenskap på noe område. Du gir inntrykk av å lese og se på filmer og serier for å slappe av og fordrive tid, ikke fordi du er genuint interessert, og du nevner f.eks. ikke musikk, spill eller kreative interesser i det hele tatt.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, ElectricScum skrev:

Dette var jo så ekstremt gjennomsnittlig at profilen kunne vært skrevet for å få størst mulig nedslagsfelt. Seff finnes det en haug menn som kunne datet deg basert på det du skriver her. Makan til spørsmål.

Hva om jeg er gjennomsnittlig?

TS

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ja, det ville nok gått fint ut fra det du beskriver. Men hva tenker du om barn, hvor du ønsker å bo og slike ting? By/land etc. 

Det ville vært spørsmål om vi hadde datet fra min side hvertfall :)

Anonymkode: 58ef6...5dc

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, ElectricScum skrev:

Tja. Det er ikke spesielt typisk med en kvinnelig prosjektingeniør da dette er et relativt mannsdominert yrke. Ei helle å ha dykkerlappen. Og hvorfor svare sånn, du må ikke lese om du ikke liker det. 

• Liker 6
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hva om jeg er gjennomsnittlig?

TS

Ingenting galt med det? De aller fleste av oss er det. 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det ville nok gått fint ut fra det du beskriver. Men hva tenker du om barn, hvor du ønsker å bo og slike ting? By/land etc. 

Det ville vært spørsmål om vi hadde datet fra min side hvertfall :)

Jeg har lyst på barn etter hvert, gjerne være "ferdig" med å få de innen 35. Men er ingenting som haster.

Vil gjerne bo i utkanten av en større by, slik at man har en hage å boltre seg i og nærme naturen, men likevel sentralt. Men det er ikke et krav, er tilpasnigsdyktig.

TS

Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Tja. Det er ikke spesielt typisk med en kvinnelig prosjektingeniør da dette er et relativt mannsdominert yrke. Ei helle å ha dykkerlappen. Og hvorfor svare sånn, du må ikke lese om du ikke liker det. 

Nei, det var vel én av de tingene som skiller seg ut. 

Heh, "må ikke lese om jeg ikke liker det?"  Jeg må vel helst lese det før jeg kan gjøre meg opp noen mening, og utover det har jeg vel heller ikke uttrykt at jeg liker eller ikke liker det jeg leser. Jeg bare konkluderte med at det er lite eller ingenting i profilen som skulle antyde at hun ikke er "dateable" i og med at hun ikke skiller seg ut på noe spesielt vis. M.a.o er hun ganske sikkert aktuell for veldig mange.

• Liker 4
Skrevet

Tør ikke date noen som helst lenger, jeg. .... 😯

AnonymBruker
Skrevet

Tror du lett hadde fått en date om du ville det jeg. Jeg hadde datet deg :) Lykke til <3

Anonymkode: 41316...f12

AnonymBruker
Skrevet

Mitt råd er da å være tydelig på disse tingene også, ovenfor den du dater. :) Siden jeg ikke i utgangspunktet ønsker barn selv (som mann) vil det naturlig nok være av betydning om hun skal ha barn, kan godta både å få barn så vel som å ikke få det, eller om hun ikke ønsker det.

Samme med hvor man ønsker å bo :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Dette sier jo veldig lite om personligheten din. Det er jo personligheten din som er avgjørende for om menn vil date deg eller ikke. Dette du lister opp her skaper jo bare rammene rundt, og for å være ærlig skiller du deg ikke noe særlig ut basert på det du skriver. Helt gjennomsnittlig. Jeg tror ikke dette vil verken gjøre at du blir satt på en pidestall eller blir forkastet. Igjen, det er personligheten som gjør deg til deg, og det du skriver her får ikke frem personligheten din. 

Anonymkode: d818f...094

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dette sier jo veldig lite om personligheten din. Det er jo personligheten din som er avgjørende for om menn vil date deg eller ikke. Dette du lister opp her skaper jo bare rammene rundt, og for å være ærlig skiller du deg ikke noe særlig ut basert på det du skriver. Helt gjennomsnittlig. Jeg tror ikke dette vil verken gjøre at du blir satt på en pidestall eller blir forkastet. Igjen, det er personligheten som gjør deg til deg, og det du skriver her får ikke frem personligheten din. 

Anonymkode: d818f...094

Jeg synes det er vanskelig å beskrive personligheten min.
Jeg er ikke typisk utadvendt, ei heller innadvendt. Liker å snakke med nye folk og bli kjent med de og høre på hva de har å si. Er det noen emner jeg brenner for, snakker jeg nok mye om det.
Jeg er positiv, eller vil i alle fall være det. Men veldig realistisk på samme tid. Hvis noe trist eller dårlig skjer prøver jeg å innfinne meg med det, og tenkte at «sånn er livet».
Jeg er omsorgsfull når det kommer til de jeg er nær med, men kunne for eksempel ikke hatt en jobb som gikk ut på å passe på mennesker.
Jeg er sånn passe kreativ.
Stort sett rolig og stabil, lite nervøs(annet enn hvis jeg skal tale, eller være med på en konkurranse), men kan ha litt temprament. Åpen og nysgjerrig. Prøver å ikke være fordomsfull, selv om jeg bygger mye på erfaringer.

Skrevet
55 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spør og du skal få svar.. Og TS spurte. Selvfølgelig er ikke alle svar man får av den positive "selvfølgelig kan jeg date deg, send pm med en gang!!!!" sorten. Tåler du ikke at folk er forskjellige tror jeg ikke slike tråder er noe for deg :)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...