Gå til innhold

Klarer ikke å ta initiativ!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har skikkelig problemer med å ta initiativ til sex, vært i forhold i mange år og kan telle på en hånd hvor mange ganger jeg har klart å bryte den barrieren. Greia er at jeg føler meg skikkelig dum og klein, så ender med at jeg bare legger det fra meg. Jeg vet det irriterer mannen min og han har flere ganger bedt om at jeg tar initiativ, men jeg klarer det bare ikke! Trenger sårt tips og råd!! :( 

Anonymkode: 548c9...7b2

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg sliter også med dette. Men nå er forholdet relativt nytt og første forhold for meg. Jeg klarer det sjelden. Men i helga så ønsket jeg sex. Men er alltid redd for å få et nei. Selv om det ikke er noe krise i det heletatt om en er kjærester. Det er nie en må regne med. Mange grunner til at han ikke ønsker det akkurat samtidig med deg. Men i helga ja, så var vi aleine. Også kyssa vi og han begynte forsiktig å finne ut om jeg ønsket å ga sex. Så da sier jeg forsiktig "bli med på soverommet?" Og det ønsket han. Kanskje en kan starte forsiktig. Og prøve når en merket at kjæresten forsiktig viser at han ønsker? Kan være lettere? Funket for meg. Og det var første gangen jeg hadde klart det, selv om han Forsåvidt starta det bittelitt. Men var et steg for meg

Anonymkode: cfa58...03b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar! Jeg vet egentlig ikke hvorfor jeg synes det er så kleint, da vi har vært kjærester i mange år. Men likevel er det som om det er en sperre for akkurat det. Jeg klarer å småhinte, men han ønsker at jeg skal ta kontroll over situasjonen, det er det som er så vanskelig. Han har også et ønske om at jeg skal stå klar i sexy undertøy med høyhelte sko når han kommer hjem fra jobb en dag, men det ser jeg for meg at kommer til å bli så grusomt kleint at jeg ikke klarer å ta det seriøst. :fnise:

Anonymkode: 548c9...7b2

AnonymBruker
Skrevet

Øvelse gjør mester. Og kommunikasjon er bra. ;)

Tenker dere tar en prat der du sier du må starte i det små og mulig bare hinte i begynnelsen. Og at han da noen ganger framover må love å si ja til sex da. slik at du får prøvd det litt ut og at det blir en positiv opplevelse. så tørr du kanskje være tøffere siden..

Ellers tenker jeg: Jeg har angst. Angst for masse. Men noen ting jeg trodde jeg aldri skulle tørre,tørr jeg i dag. Fordi jeg startet i det små. Og har sett at hvert bittelille forsøk gjør at det blir litt lettere neste gang. Og plutselig er jeg over tid kommet dit at akkurat den konkrete tingen ikke er noe problem lenger. Tenker det kan funke på så mangt. Og nei vil du jo få noen ganger. Men det vil også være greit når du er vant til å takle den følelsen. Ting tar tid, men begynn i det små. og ros deg selv masse hvor hver lille steg du tør ta i riktig retning.

Anonymkode: edf07...b45

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

oj.. var ikke meningen å si: gjør sånn ! Ble litt ivrig bare.. Lykke til. ;)

Anonymkode: edf07...b45

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...