Misan Skrevet 17. mars 2016 #1 Skrevet 17. mars 2016 Jeg sliter med kronisk slitenhet og har slitt med det lenge. For to uker siden fikk jeg utskrevet cipralex av legen fordi hun trodde det kanskje kunne hjelpe. Før jeg begynte på cipralex gikk store deler av dagen ut på sitte stille å hvile meg noe som igrunn var veldig kjedelig. Etter jeg begynte på cipralex er det fortsatt slik at jeg bruker store deler av dagen på å sitte stille å hvile meg, men nå dukker ikke følelsen av kjedsomlighet opp. Jeg sitter mer stille nå en før, det er faktisk ganske behagelig. Jeg føler jeg bryr meg lite om å gjøre noe som helst nå. Er det noen som bruker eller har brukt cipralex som har noen erfaringer å dele?
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #2 Skrevet 17. mars 2016 Jeg ble mer likegyldig av Cipralex, det er jo både positivt og negativt. Men, mange blir trøtte av Cipralex, så om det er så effektivt på slitenhet er jeg kanskje ikke helt sikker på. Ble det ikke tatt blodprøver? Man blir sliten av f.eks D-vitamin og B-12 mangel. Anonymkode: dec8a...cdc
AnonymBruker Skrevet 17. mars 2016 #3 Skrevet 17. mars 2016 Jeg har bare positive erfaringer av Cipralex. I starten så var jeg ganske flat, men etterhvert som månedene gikk så ble jeg meg selv (selv om dosen økte) og hadde det fantastisk både energimessig og humørmessig. Det var skikkelig digg å slippe uroen og den kroniske trøttheten. Anonymkode: b38a5...1de
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå