Gå til innhold

Saudi Arabia Vs Jemen

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vent 5 sekunder.
Trykk continue.
Trykk play.

Se muslimer slakte muslimer i Jemen. 

Anonymkode: f0344...3af

Skrevet (endret)

Jeg synes det er utrolig lite informasjon om konflikten mellom Jemen og Saudi Arabia, eller skal man si Houthi militsen og Saudi Arabia? Det er knapt mulig å finne god informasjon, eller analyser av hva som faktisk skjer. Det eneste man vet er at det foregår en brutal krig i landet. Med tanke på Saudi Arabias historie i forhold til menneskerettigheter, og holdninger overfor Iran, altså shiamuslimer, så har jeg svært liten tro på at det ser pent ut, for å si det mildt.

Jeg har etterlyst flere artikler om konflikten, men det er knapt nevnt i MSM. Ikke engang i alternative medier får man vite stort. Det er som et sort hull, der lite informasjon kommer ut. Det føles som at media opererer som en saueflokk, og for øyeblikket fokuserer de ikke på Jemen.

Litt konspiratorisk: Er Saudi Arabia for tett med til USA, og med det har man liten egeninteresse for situasjonen i Yemen, for ikke å snakke om frykt for Iran? Er jo en slags regional konflikt som spiller inn der man har Saudi Arabia, USA, Tyrkia vs Iran, Russland Syria. Er det derfor hele konflikten blir ignorert?

Skal nevnes at jeg ikke har store sympatien for Houthi militsen. Slagordet deres er:

Allah Akbar! Death to America! Death to Israel! Curse upon the jews, and victory for islam.

Disse slagordene bruker militsen ved store samlinger som burde få enhver fornuftig person til å skjelve, der man får visse assosiasjoner fra Europa 1940. Sykt å se 

https://www.youtube.com/watch?v=6aOYlAHcFVQ

Endret av Snof
AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, Snof skrev:

Jeg synes det er utrolig lite informasjon om konflikten mellom Jemen og Saudi Arabia, eller skal man si Houthi militsen og Saudi Arabia? Det er knapt mulig å finne god informasjon, eller analyser av hva som faktisk skjer. Det eneste man vet er at det foregår en brutal krig i landet. Med tanke på Saudi Arabias historie i forhold til menneskerettigheter, og holdninger overfor Iran, altså shiamuslimer, så har jeg svært liten tro på at det ser pent ut, for å si det mildt.

Jeg har etterlyst flere artikler om konflikten, men det er knapt nevnt i MSM. Ikke engang i alternative medier får man vite stort. Det er som et sort hull, der lite informasjon kommer ut. Det føles som at media opererer som en saueflokk, og for øyeblikket fokuserer de ikke på Jemen.

https://southfront.org/category/all-articles/products/military-report/international-military-review-yemen/

Anonymkode: b1ec6...82a

AnonymBruker
Skrevet

Jemen er et dritt land,når en mann og en kvinne ( helst en jentunge på 12 år ) gifter seg så skal onkelen til mannen tilbringe brullupsnatten med kvinnen i stedet for mannen.Morgenen etter skal lakenet henges ut av vinduet da helst med blod på for å vise at kvinnen var jomfru. 

Håper aldri vi får mange flyktninger fra et land som er så kvinnefintlig. 

Anonymkode: 06bee...836

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...