Gå til innhold

Jeg MÅ bare spørre dere menn!

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hva er det dere ser når dere tar en kvinne bakfra?
Jeg syns det er så ubehagelig å være i en stillingen og ikke ha kontroll over hva mannen får se, syns dere at det er ulekkert?

Anonymkode: 7d796...e76

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Altså ser jo på deres rygg, rumpe og det som eventuelt er av sengekant foran, bak eller på siden...

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Vet du spør menn, men snakket med en fyr og han sa han pleide å se litt til siden av dama for å holde ut lenger. Det var for tennende å se på dama. 

Anonymkode: bf749...9f6

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet du spør menn, men snakket med en fyr og han sa han pleide å se litt til siden av dama for å holde ut lenger. Det var for tennende å se på dama. 

Anonymkode: bf749...9f6

Han må ha likt henne godt :)

Anonymkode: 232e7...7e0

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ps. Jeg tenker litt på rumpehullet - tenkte jeg måtte spesifisere denne litt ;) HAHAHAHAHA

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Er vel mer opptatt av sexen enn å titte inn i ræva di..

Anonymkode: 61327...73e

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er vel mer opptatt av sexen enn å titte inn i ræva di..

Jeg kan umulig være den eneste kvinnen som har tenkt i de baner - om ikke under sex, kanskje etterpå?

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan umulig være den eneste kvinnen som har tenkt i de baner - om ikke under sex, kanskje etterpå?

ikke da heller.

Skrevet

Ser dama og alt som er foran meg. Legger meg ofte litt over henne og masserer klitten. Da nyter jeg så mye selv også og lukker øynene så da ser jeg ingenting. Så driver ikke å stirrer inn i rumpehullet akkurat.

Skrevet

Bare ikke ha hår i rumpa, så er all good. 

• Liker 3
Skrevet

Er ikke så opptatt av å se, har mer fokus på å gjøre!

Det er et av de mest sexy synene, når dama snur enden i været og vil ha meg den veien.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
9 timer siden, Aye skrev:

Ser dama og alt som er foran meg. Legger meg ofte litt over henne og masserer klitten. Da nyter jeg så mye selv også og lukker øynene så da ser jeg ingenting. Så driver ikke å stirrer inn i rumpehullet akkurat.

+10 for stimulering av klitten hennes i doggy(og alle andre stillinger) på eget initiativ 

Anonymkode: ee632...b20

• Liker 9
Skrevet (endret)

"Ulekkert"!!

Tviler på at mange menn sier nei takk til denne stillingen, av frykt for å få øye på noe de ikke liker. Ei heller, at de gjennomfører, til tross for stort estetisk ubehag..

Endret av zaco
Gjest Mysticgirl
Skrevet

Har jeg aldri brydd meg om, vil de se på rumpehullet, så vær så god! Tror uansett at menn digger å se på rumpa og at kuken går inn og ut :fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Doggy er topp. Ingenting er som når dama skyter rumpa i været, klar for kuk.

Anonymkode: 4159d...ebd

• Liker 5
Gjest OxBall
Skrevet
10 minutter siden, Mysticgirl skrev:

Har jeg aldri brydd meg om, vil de se på rumpehullet, så vær så god! Tror uansett at menn digger å se på rumpa og at kuken går inn og ut :fnise:

Stemmer det. Liker synet den posisjonen gir. Og det det er en litt dominerende posisjon, ettersom man kan dra litt i håret, spanke rumpa, støte hardt... :biggrin:

AnonymBruker
Skrevet
12 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det dere ser når dere tar en kvinne bakfra?
Jeg syns det er så ubehagelig å være i en stillingen og ikke ha kontroll over hva mannen får se, syns dere at det er ulekkert?

Det som er ulækkert er når rumpa kommer opp, skinkene deler seg og en kvalmene sur armhulelukt brer seg i rommet:kvalm:. Har opplevd det 2 ganger på 20 år. Så ikke noe stort problem men huskes. Beverøyet derimot kan være turn on:ph34r:

Anonymkode: 75492...389

Gjest Mysticgirl
Skrevet
7 minutter siden, OxBall skrev:

Stemmer det. Liker synet den posisjonen gir. Og det det er en litt dominerende posisjon, ettersom man kan dra litt i håret, spanke rumpa, støte hardt... :biggrin:

:laugh:

Skrevet
4 timer siden, AnonymBruker skrev:

+10 for stimulering av klitten hennes i doggy(og alle andre stillinger) på eget initiativ 

Anonymkode: ee632...b20

Ja er ikke bare jeg som skal tømmes. Hun skal også få maks nytelse ;) Så lenge hun nyter så nyter jeg enda mer.

AnonymBruker
Skrevet

Doggy er jo selve ur-stillingen.

En dame er aldri så sexy som når hun ligger med rumpa i været og hodet på madrassen, wow:P

Jeg ser gjerne på rumpehullet og jeg. :fnise:

145253003280e708_l.jpg

Anonymkode: a6ea2...ea1

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...