Gå til innhold

bestille linser på nett


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når man bestiller linser på nett, får man vite hvor lang leveringstid det er? Jeg har styrke  -0.5 og -0.75 men skeivhet -1.75, frykter at dette ikke er standard slik at de ligger i postkassen min dagen etter de er bestillt.

Vil gjerne ha linsene mine før påske, evt må jeg la være å bruke de jeg har igjen slik at jeg kan bruke linsene i ferien.

 

Noen som har erfaring med bestilling for slike styrker, og hvor bestiller du evt fra? Bruker aquvue moist astigmatisme dagslinser. Har ikke bestillt tidligere fordi jeg har hatt linseabbonement.

Anonymkode: cfa3b...35c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Skal du ha de før påske må du nesten ringe den enkelte nettbutikk og høre om det er standard lagervare og om de har den på lager.

Jeg kjøper også linser for skjeve hornhinner. Fra Lenson og pleier å få de etter 3 virkedager.

Anonymkode: 219cc...df7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg har kjøpt linser fra lensway for skjeve hornhinner. Kan huske at det ikke tok mer en to-tre dager. Og når jeg har lagt inn styrken min for å bestille kommer det opp et rødt, gult eller grønt kryss på siden der hvor styrkene står, som betyr om de er på lager om det er få igjen eller om de ikke er på lager.

Anonymkode: 0696f...5b2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...