Gå til innhold

Klamydia uten at han har vert utro?

Fremhevede innlegg

Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er så utrolig uansvarlig å ikke kreve at ny partner tester seg før man har ubeskyttet sex!

Anonymkode: f4b75...e8a

Jeg satte dette kravet til min kjæreste, men legen hans ville nesten ikke teste. For han var jo ikke i faresonen...

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Noe så jævlig :( Å ha klamydia så lenge er jo direkte skadelig! Synes prioriteringen din burde være å slå til mannen for ha latt deg gå med dette så lenge! 

Min eks ga meg det, hvor jeg gikk med det i 9 måneder (han sa han hadde testet seg...). Jeg gjorde det slutt på dagen!!!!

Anonymkode: 8fcb1...be4

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det er så utrolig uansvarlig å ikke kreve at ny partner tester seg før man har ubeskyttet sex!

Jeg spurte om d og han sa ja. Men det viset seg nå at ikke stemte. For han trudde d var noe han hadde metket om han hadde det og svarte da ja på at han hadde tatt det for det var vell enklest i hans hode :P jeg får bare stole på at han ikke har vert utro også får han heller leve med dårlig samvittigjet om han har vett det :P

Anonymkode: 41633...f34

Skrevet
10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg spurte om d og han sa ja. Men det viset seg nå at ikke stemte. For han trudde d var noe han hadde metket om han hadde det og svarte da ja på at han hadde tatt det for det var vell enklest i hans hode :P jeg får bare stole på at han ikke har vert utro også får han heller leve med dårlig samvittigjet om han har vett det :P

Han svarer ja på at han har tatt sos-prøver og lyver? Da hadde jeg nok vært tvilende til mye av det som denne "mannen" sier gitt.  

Slike ting lyver man bare ikke om!! Og nå kan løgnen hans medføre at du blir steril.

Det hadde vært kroken på døra for min del med mindre han er veldig ung. Da kan det skrives på kontoen for idiotiske ting man gjør som ung og ikke helt forstår konsekvensene av. Kanskje.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Hvordan tas slike kjønnsykdom tester?

Anonymkode: e445d...f33

Gjest Zeitgeist
Skrevet

Hvis du er diagnostisert med klamydia nå, så må dere begge behandles. I tillegg bør dere sjekkes igjen etter endt behandling (feil bruk av medikamenter osv.). Selvsagt ikke noe kjekk situasjon, men det skjer. 

Personlig ville noe slikt ha resultert i nok rasjonell og føre-var tenking til at jeg hadde satt eventuelle huskjøp o.l. på vent ei god stund (sånn ca. ett år). 

AnonymBruker
Skrevet

Ja, jeg må vertfall få snakket med han nok en gang. Har kun sagt det via tlf nå. Da han er på jobb. Nei frister ikke veldig å starte et liv med noe som begynner med dette. Men han får vertfall få en sjangs til å forklare seg selv. Men jævla drit å få klamydia når man minst venter seg at det overhode er mulig. Jeg lo til og med av legen og sa at det kunne ikke være tilfelle, så feil kan man ta :P

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Du tok sjansen på å bli steril, men det viktigste er at kjæresten ikke har vært utro? For en prioritering.

Hvem har sagt at jeg vil ha unger :P

• Liker 1
Skrevet
24 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hvem har sagt at jeg vil ha unger :P

Uansett kjedelig om man mister muligheten, og skulle ønske seg barn i fremtiden en gang. Ting og tanker kan endre seg.

Ellers synes jeg det er et varselstegn at kjæresten din løy for deg når du spurte om han hadde testet seg. Sånne ting lyger man ikke om... det vitner jo om at han er i stand til å lyge om ting som faktisk kan få ganske store konsekvenser. Jeg synes du skal være ganske tydelig på at det han gjorde ikke var greit. Jeg skjønner at du er lettet over at han ikke nødvendigvis har vært utro - samtidig synes jeg ikke den lettelsen skal overskygge helt det at han faktisk gjorde noe galt overfor deg. Veldig egoistisk å ikke teste seg når man får seg ny sexpartner. Og helt ille å faktisk lyge om det. Og så skjønner jeg virkelig ikke at han var villig til å risikere din helse - en han tydeligvis ønsker å ha en fremtid sammen med.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
50 minutter siden, Ferny skrev:

Uansett kjedelig om man mister muligheten, og skulle ønske seg barn i fremtiden en gang. Ting og tanker kan endre seg.

Ellers synes jeg det er et varselstegn at kjæresten din løy for deg når du spurte om han hadde testet seg. Sånne ting lyger man ikke om... det vitner jo om at han er i stand til å lyge om ting som faktisk kan få ganske store konsekvenser. Jeg synes du skal være ganske tydelig på at det han gjorde ikke var greit. Jeg skjønner at du er lettet over at han ikke nødvendigvis har vært utro - samtidig synes jeg ikke den lettelsen skal overskygge helt det at han faktisk gjorde noe galt overfor deg. Veldig egoistisk å ikke teste seg når man får seg ny sexpartner. Og helt ille å faktisk lyge om det. Og så skjønner jeg virkelig ikke at han var villig til å risikere din helse - en han tydeligvis ønsker å ha en fremtid sammen med.

Det er sant! Jeg vet han har lyst på unger så trur han fikk det smelt fint i tryne uten at jeg sa noe mer enn at han måtte skjekke seg og om rompetrolla var i orden :P men nå har jeg fortsatt ikke fått snakket med han og sitter å set etter leilighet just in case dette blir for mye for meg. Passe lei av at det alltid er løynene hannes som gir forholde en knekk og 10.. 

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

-Saraby, mod.

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er sant! Jeg vet han har lyst på unger så trur han fikk det smelt fint i tryne uten at jeg sa noe mer enn at han måtte skjekke seg og om rompetrolla var i orden :P men nå har jeg fortsatt ikke fått snakket med han og sitter å set etter leilighet just in case dette blir for mye for meg. Passe lei av at det alltid er løynene hannes som gir forholde en knekk og 10.. 

Mener du at han har for vane å lyve mye (til deg)??

AnonymBruker
Skrevet
1 time siden, hittah skrev:

Mener du at han har for vane å lyve mye (til deg)??

Enig! Han lyver til deg, dere har vært sammen i kun ett år og dere planlegger å kjøpe hus sammen? Hvor gammel er du egentlig? 

Og at han er såpass lite opplyst at han ikke vet at man kan ha klamydia uten symptomer er helt på tryne.

Anonymkode: fc0e9...1dd

AnonymBruker
Skrevet

Jeg skrev over her at han løy en del de første månedene. Og det kommer nå å slår oss i tryne begge to. Han har ikke løyet ettersom jeg vet etter eg fant sannheten på noe etter første måneden. Men at han løy i starten har selvsagt skapt problemer i forholdet, da jeg ikke stoler på han og blir lett mistenksom når jeg syns ting ikke henger helt sammen. Hvor gammal jeg er har ingenting med saken og gjøre. Du kan være 50 og jomfru og null kunskap om sex og samliv. 

Og vil veldig gjerne ha et forhold som fungerer. Men så er det det å skulle gjøre det å føle at man er den eneste som prøver. Så igjen som eg skreiv over så har jeg begynt å leite etter ny plass å bo. Leiligheten her er sagt opp så jeg har 1-2 mnd å enten kjøpe hus eller finne noe å leie.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...