Gjest Vinblomst Skrevet 16. mars 2016 #1 Skrevet 16. mars 2016 Hei. Jeg har vært sammen med kjæresten min i litt over ett år. Har det fint på alle områder, men kunne godt tenkt meg litt mer variasjon når det kommer til sex. Vi har fått en slags rutine på det, hvor jeg starter på toppen, så er han på topp, før vi stort sett avslutter med at han tar meg bakfra. Har noen noen gode råd eller favoritt stillinger de ønsker å dele?
Gjest OxBall Skrevet 16. mars 2016 #2 Skrevet 16. mars 2016 Dere kan jo variere litt innenfor de stillingene dere allerede bruker. F.eks. legg noen puter under rompa/korsryggen når han er på toppen, still deg på kanten av senga/sofaen når han tar deg bakfra (han står oppreist). Dere kan forsøke stående begge to (du støtter seg mot en vegg), litt lett fastbundet slik at den ene har full kontroll. Liker godt å bli bundet eller binde jenta, og benytte litt lett spanking og teasing. Krever at man er trygge og at man har stopp-ord.
Gjest Mysticgirl Skrevet 16. mars 2016 #3 Skrevet 16. mars 2016 4 timer siden, Vinblomst skrev: Hei. Jeg har vært sammen med kjæresten min i litt over ett år. Har det fint på alle områder, men kunne godt tenkt meg litt mer variasjon når det kommer til sex. Vi har fått en slags rutine på det, hvor jeg starter på toppen, så er han på topp, før vi stort sett avslutter med at han tar meg bakfra. Har noen noen gode råd eller favoritt stillinger de ønsker å dele? Mens du rir han kan du jo snu deg med ryggen til han for å variere litt. Hva om dere ligger i skje og han tar deg da bakfra? Eller at du ligger på magen og han trer seg inn i deg bakfra på den måten. Og at han penetrerer deg mens dere står mot hverandre med ansiktene mot hverandre. Hva med å ha med litt oralkos som 69 før dere har sex? Mye dere kan gjøre, sjekk kamasutra boka, der er visst flere stillinger vist
Gjest Aye Skrevet 16. mars 2016 #4 Skrevet 16. mars 2016 På nettet finner du mange sexstillinger som er verdt å prøve
avida30 Skrevet 17. mars 2016 #5 Skrevet 17. mars 2016 Søk på NRK sexstillinger på Google, da skal det komme opp en flott illustrasjon med mange stillinger og hvor man kan krysse av i bokser for feks stor eller liten penis, bøyd penis, tung vekt dame, ryggsmerter, g punkt dame, g punkt mann osv. Helt genialt 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå