Gå til innhold

Influensa i tre uker?

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

3åringen er helt slapp og sliten. Var i barnehagen i går, men hjemme det meste av forrige uke og uken før. 

Andre som opplever så langvarig influensa? 

Anonymkode: c8676...4f9

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Mannen min har straks vært syk i to uker, fortsatt veldig dårlig, men har vært noen dager det han har vært bedre. Men tror ikke han kan dra på jobb før tidligst mandag. Sønnen vår hadde feber i 6 dager. Vært i bhg denne uka, men hoster fortsatt. Jeg har vært syk i 3-4 dager nå.

Anonymkode: 1d0f6...712

AnonymBruker
Skrevet

Ja. Her var vi syke alle mann en uke, og vanvittig trette i TO uker etterpå, selv om vi var "friske". Alle sammen.

Anonymkode: 86643...2ba

AnonymBruker
Skrevet

Influensa sitter faktisk i såpass lenge, så ja, fullt mulig. Det er forkjølelse som går over iløpet av noen dager, selv om "hele landet" kaller det influensa.

Anonymkode: c24c7...985

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde influensa sist uke. Nå er jeg "frisk", men helt ufattelig sliten enda. Sist jeg hadde influensa (noen år siden) så var jeg syk i 8-9 dager men fullstendig utslitt i nesten 4 uker etter det...

Skrevet

Det kan også være kyssesyken. Den oppleves som en uvanlig kraftig og lang influensa om du får den som barn, men du spretter mye raskere tilbake fra den også når du får den som barn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...