Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo for all del jobb med dere selv om dere mangler denne x-faktoren. Alle skal bestrebe seg etter å bli sitt beste seg. 

Men disse teknikkene brukes til å få makt. Det er dette jeg er imot. De gjør det ikke fordi de er forelsket i en dame og vil ha henne, de bruker det på tilfeldige offer for å få en egoboost. De bruker andre for egen vinning. 

Anonymkode: 550fa...2aa

Makt over hvem og å hvilken måte?

Anonymkode: 35931...c15

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Makt over hvem og å hvilken måte?

Anonymkode: 35931...c15

Menn som vil pule uten forpliktelser. Doooh. Det er jo derfor de fleste menn benytter seg av PUA. 

Skrevet
30 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jo for all del jobb med dere selv om dere mangler denne x-faktoren. Alle skal bestrebe seg etter å bli sitt beste seg. 

Men disse teknikkene brukes til å få makt. Det er dette jeg er imot. De gjør det ikke fordi de er forelsket i en dame og vil ha henne, de bruker det på tilfeldige offer for å få en egoboost. De bruker andre for egen vinning. 

"Dere"? Jeg har aldri sagt at jeg driver med dette PUA-greiene. Min agenda her er å opplyse deg om at du prater piss, og er selvmotsigende, dobbeltmoralsk og kunnskapsløs.

Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn som vil pule uten forpliktelser. Doooh. Det er jo derfor de fleste menn benytter seg av PUA. 

Det er greit å ville pule uten forpliktelser så lenge man er naturlig flink til å manipulere kvinner.

AnonymBruker
Skrevet
8 minutter siden, jabx skrev:

Det er greit å ville pule uten forpliktelser så lenge man er naturlig flink til å manipulere kvinner.

Det er aldri greit å pule rundt på damer som tror de skal få mer. For mange damer blir lurt av menn kun for sex. 

Å lure folk uansett grunn er aldri bra. 

AnonymBruker
Skrevet
27 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det dere damer ikke forstår, er hvor dårlige norske menn generelt er med damer. Hvorfor tror du vi har en kultur hvor man enten treffer damer gjennom byn eller fester hos kjente hvor man drikker vekk hemningene sine, eller på nettdating hvor man sitter godt beskyttet bak en skjerm.

Mennene som benytter seg av pua konseptet gjør det fordi de ikke har peiling på hva de skal si til en dame, hva de skal gjøre, og hva som forventes av dem som menn. Storsjarmørene representerer ikke flertallet av menn, tvert i mot. Den normale mann er sjenert og ville hatt problemer med å gå bort til en dame han liker. 

Anonymkode: 72d57...2ef

AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det dere damer ikke forstår, er hvor dårlige norske menn generelt er med damer. Hvorfor tror du vi har en kultur hvor man enten treffer damer gjennom byn eller fester hos kjente hvor man drikker vekk hemningene sine, eller på nettdating hvor man sitter godt beskyttet bak en skjerm.

Mennene som benytter seg av pua konseptet gjør det fordi de ikke har peiling på hva de skal si til en dame, hva de skal gjøre, og hva som forventes av dem som menn. Storsjarmørene representerer ikke flertallet av menn, tvert i mot. Den normale mann er sjenert og ville hatt problemer med å gå bort til en dame han liker. 

Anonymkode: 72d57...2ef

Det er fult mulig å jobbe med denne sjenertheten ;) uten å bli drittsekk. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...