Gå til innhold

Skal jeg spørre igjen?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Ok, jeg må bare spørre. Har en venn jeg har holdt på med litt i fylla det siste året. Han har avvist meg flere ganger og takket nei hver gang jeg har spurt om å møtes i edru tilstand.

i det siste syns jeg ting har forandret seg litt. Han sier mange fine ting til meg, ringer, sender meldinger med hjerter osv og gir meg mye oppmerksomhet. Når vi møtes gjennom felles bekjente og i nærområdet er han veldig "oppmerksom" på meg, holder blikkontakt med meg selv om det er andre som har ordet osv.

Vi er begge i 20-årene, hvis det spiller noen rolle. Jeg er litt usikker, er det bare det at han vil holde meg varm til evt neste fylleknull? Eller kan det være at han har blitt litt mer interessert enn han var?

Har litt lyst til å spørre om å møtes igjen, men orker ikke bli avvist igjen.

Anonymkode: 6bc9e...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan legge til at han ikke har oppført seg sånn som dette tidligere, da har alt vært vennskapelig, og kontakten betydelig mindre.

Anonymkode: 6bc9e...c58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er det alltid unntak, men min erfaring er at hvis en mann virkelig er interessert er det ingen tvil. Ingen grunn til å analysere, ingen grunn til uro, ingen grunn til å leite etter tegn på at han er interessert for han viser det både i ord og handling.

Hvis du er interessert i han som kjæreste så ville jeg spurt han på en grei måte hva han tenker og si hva du vil med dette forholdet. 

Anonymkode: d4544...0f6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med den over. Er en mann seriøst interessert så viser og sier han det tydelig og rett ut. Han har sagt nei FLERE ganger når du har spurt. Nå er han vennlig fordi han vil ha fans som gutter flest liker å ha. Ikke legg så mye i det. Vil han ha deg så vet han veldig godt at du er interessert og da er det ikke flaut eller vanskelig å spørre deg ut om han virkelig vil. 

Anonymkode: e2fca...9af

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke spør! Var jeg deg, ville jeg ikke tatt kontakt i det hele tatt. Helt greit å oppføre seg høflig mot ham, men du kommer ingen vei ved å ta kontakt. Det paradoksale er jo at jo mindre interessert du er i ham, jo mer sannsynlig er det at han blir interessert i deg. Du har tatt nok initiativ. Om han er interessert, så er det hans tur nå. Og la ham virkelig jobbe for det i såfall! 

 

Forøvrig vil jeg egentlig råde deg til å prøve å glemme ham. Greit at han ikke har sendt hjerter og sånt før, men på meg virker han ustabil, som om han ikke vet hva han vil selv. Det kan godt hende han heller ikke vet det, men da får han heller finne ut av det i fred. Det styrer ham uansett ikke i "riktig retning" om han oppfatter deg som needy.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...