Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Opplevde noe rart i helga.  Var hos et vennepar i Stavanger.  De hadde invitert en gutt så vi ble 4 rundt bordet.  Han var ikke spesielt kjekk, mer helt vanlig.  Vi hadde det veldig hyggelig og jeg glemte etterhvert at jeg egentlig ville at han skulle gå siden jeg ikke kjente han og vi andre hadde mye å prate om.  Drikker ikke mye, men etter to-tre glass vin, oppdaget jeg at han så lystent på meg. Ble heit da han borret øynene i meg - og møtte blikket hans. Plutselig husket jeg at jeg ikke hadde hatt sex på lenge. Tror mannen i huset tok poenget for han sa de var trøtte og de gikk å la seg.  Vi blei sittende oppe og prate en stund og flyttet over i sofaen, hvor vi fort fant sammen og reiv av hverandre klærne. Godt igang oppdaget jeg plutselig at vertskapet hadde soverom på en slags hylle over stua hvor de kunne se alt.  Jeg blei litt sjokka, men ingenting kunne stoppe meg nå.  I stedet for å bli satt ut,  gjorde deg meg vanvittig kåt at vennene våre så på. Jeg kom og det var den beste orgasmen jeg har opplevd. Heldigvis hadde Jan som gutten heter, holdt seg tilbake så vi kom en gang til etter noen minutter.  De beste guttene er de som har kontroll over utløsningene sine. Det betyr mye for meg. Mye mer enn størrelse og nå liker jeg at noen ser på - MEN uten å blande seg inn - for det blir helt feil !

Flere som har det sånn ????

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Sikker på de så på da?  Kanskje de la seg med ørepropper og med ryggen til for å nettopp unngå det. Å si at man er sliten og gå å legge seg er ikke en oppfordring til at de gjenværende skal ha sex, snarere tvert i mot prøvde de nok å få dere til å dra hjem eller ta kvelden så det ble stille huset siden de var så slitne. 

Anonymkode: f1f92...ee3

• Liker 4
Gjest FruKG
Skrevet

Klart at det er flere som blir kåt av at andre ser på. Jeg er også slik.

Skrevet

Tråden er ryddet for avsporinger.

-Saraby, mod.

Gjest Klopp
Skrevet

Blir også mer kåt når noen ser på og sexen blir om mulig enda deiligere. Elsker å ha publikum under sex. Heldigvis har jeg noen knullevenner som er med på alt :P 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...