Gå til innhold

tunge øyelokk

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er 34 og øyelokka henger helt ned på vippene. Ser alltid trøtt ut og kan ikke bruke maskaraen for jeg blir så svart på øyelokka.  Noen som vet om det er mulig å få dekket en reduksjon av øyelokk? 

Anonymkode: cb9be...2c3

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er 34 og øyelokka henger helt ned på vippene. Ser alltid trøtt ut og kan ikke bruke maskaraen for jeg blir så svart på øyelokka.  Noen som vet om det er mulig å få dekket en reduksjon av øyelokk? 

Anonymkode: cb9be...2c3

Jeg fikk det. Jeg var 49 da jeg operererte. Gjorde det på Oslo Øyelegesenter. Fikk henvisning fra fastlegen.

Anonymkode: 0f04e...491

AnonymBruker
Skrevet

Du kan få det dekket om det fører til helseplager. At man ikke synes det ser pent ut og har problemer med sminke er ikke grunner som fører til at du får det dekket. Om du derimot kan vise til at du får hodepine av å sperre øynene opp, at det fører til at du ser dårlig, og slikt, kan du få det dekket. 

Anonymkode: 6883b...8df

AnonymBruker
Skrevet

Jeg fikk det også, men som noen sier så far man det ikke av kosmetiske grunner. Men nå er det helt vanlig å få hodepine av å sperre øynene opp, eller at det hemmer sidesynet.

Selve inngrepet var fort gjort i en port, og resultatet ble veldig bra.

Anonymkode: d8399...413

AnonymBruker
Skrevet

Kanskje kan det være at man kan ta panneløft så drar man på en måte lokkene litt opp med brynene. Regner med at du har tunge bryn i tillegg? Da er det ikke sikkert at du trenger øyelokksoperasjon. Nå i disse dager blir det brukt kikkhullsirurgi så arrene er minimale og blir ikke synlig. 

Men dette vet en plastikkirurg best. Ville dratt på konsultasjon i en anerkjent og trygg privatklinikk og hørt hva en plastikkirurg hadde ment for ditt tilfelle. Deretter søker du på det foreslåtte. 

Anonymkode: d5b7c...989

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...