AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #1 Skrevet 14. mars 2016 Hei! 28 år og i et fast forhold. Får nesten alltid vaginal orgasme. De to siste gangene kjæresten og jeg har hatt sex så har jeg squirta under orgasmen! Skatt veldig første gangen og ble litt flau. Det har aldri skjedd før. Noen der ute som har opplevd å bare plutselig begynne med dette?? Anonymkode: 8115d...916
Katten.2.0 Skrevet 14. mars 2016 #2 Skrevet 14. mars 2016 Ganske normalt at dette kan komme plutselig på. Har skjedd med opptil flere jenter jeg har vært med. Ta det som et tegn på at du slapper fullstendig av med partneren din 4
Gjest HarryDotter Skrevet 14. mars 2016 #3 Skrevet 14. mars 2016 Det mener jeg er en utelukkende positiv greie. Du slapper nok godt av og han føler seg vel mer sikker på hva du liker. Og for oss gutter flest er det en veldig kul og sexy opplevelse å få oppleve.
Gjest HarryDotter Skrevet 15. mars 2016 #5 Skrevet 15. mars 2016 26 minutter siden, Arcturus skrev: Squirt er urin. Just sayin. Er vel ikke skrevet i stein slik jeg har forstått det. Er iallefall helt klar, litt seigere væske som ikke lukter noenting, så det har endel aspekter ved seg som er totalt forskjellig fra urin. Men igjen...disse forskerne klarer ikke engang få bestemt seg enda for om det eksisterer noe G-punkt hos kvinner. Så det tar vel 200 nye år før de blir enige om det er ren urin i squirt, eller om det er en annen væske som kommer ut. Gøy og spennede er det uansett når det skjer mener jeg
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #6 Skrevet 15. mars 2016 Takk for svar! Kjæresten min sier ikke til meg at det er sexy men han har ikke noe i mot det tydeligvis.. Om det er ren urin bryr meg ikke så mye. Så lenge det ikke lukter. Hilsen TS. Anonymkode: 8115d...916 1
tdm900 Skrevet 16. mars 2016 #7 Skrevet 16. mars 2016 Ikke bli flau over det, første gangen er jo en ting, men når det skjer igjen er det jo bare å være forberedt og legge håndkle under for ikke å søle til senga så mye Jeg for min del elsker når dere damene squirter 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå