Te amo Skrevet 14. mars 2016 #1 Skrevet 14. mars 2016 (endret) Hei, jeg har har funnet ut at jeg tenner på gravide damer noe helt voldsomt. Har aldri hatt sex med en før, men har utrolig lyst. Er det litt rart eller?. Det blir jo litt rart å sjekke opp gravide damer på byen også eller sånn generelt i vær dagen for de har jo ofte kjæreste og slik. Hvis dette ikke virker som et alt for rart spørsmål, siden dere er kvinner. Hvor finner man dem? Endret 14. mars 2016 av Te amo
ajarRun Skrevet 14. mars 2016 #2 Skrevet 14. mars 2016 Ikke rart i det hele tatt, jeg vil også ha en gravid søting som Rannveig. Aner ikke hvor man finner single gravide, ville tippe de er opptatt med å fylle hyllene på Rema eller heve trygd, men hva vet nå jeg?
Te amo Skrevet 14. mars 2016 Forfatter #3 Skrevet 14. mars 2016 Lurer litt på hva dem fyller dagene med, og hvor jeg liksom kan møte en. Jeg er relativt ung da 25 år og godt trent og god personlighet så langt jeg har forstått det ihvertfall så er nok ikke det. Men har liksom aldri kommet i kontakt med en gravid kvinne så vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem, eller forsovet hvor... Har så utrolig lyst å treffe en nå, men det virker helt umulig. Ingen som har noen tips? Vet kafeer og slik har en del, men der sitter jo dem i gjenger og hadde blitt utrolig rart å prøve å sjekke en opp der.
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #4 Skrevet 14. mars 2016 Jeg blir nok lett litt kleint å sjekke opp ei gravid dame, da de fleste (?) jo har en partner. Du kan trøste deg med at dersom du en dag får deg et seriøst forhold og venter barn så får du jo ha sex med ei gravid dame -Og gjerne ofte, jeg har aldri vært så kåt som da jeg var gravid. Ellers vet jeg ikke hvor lett det er å finne ei singel gravid dame som ønsker seg en ff. Tinder? Anonymkode: a864f...fe3 1
Te amo Skrevet 14. mars 2016 Forfatter #5 Skrevet 14. mars 2016 (endret) 11 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg blir nok lett litt kleint å sjekke opp ei gravid dame, da de fleste (?) jo har en partner. Du kan trøste deg med at dersom du en dag får deg et seriøst forhold og venter barn så får du jo ha sex med ei gravid dame -Og gjerne ofte, jeg har aldri vært så kåt som da jeg var gravid. Ellers vet jeg ikke hvor lett det er å finne ei singel gravid dame som ønsker seg en ff. Tinder? Anonymkode: a864f...fe3 Problemet er at jeg ikke er klar for å få en gravid dame på mange år enda. Utrolig dumt for tenner enormt på det. Men godt å vite at man er kåt når man er gravid da. Tror ikke tinder er svaret heler, bruker ikke egentlig slikt heler. Tar det på den normale måten. Er jo lov å håpe dem er singel da. Lov å spørre hvor du var når du var gravid? Endret 14. mars 2016 av Te amo
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #6 Skrevet 15. mars 2016 Har en venninne som er gravid og nylig blitt singel. Hun kunne tenkt seg ut på markedet, men tør ikke å opprette profil for nettdating grunnet graviditeten. Hun er redd for hva menn vil tenke om henne. Og så ser jeg her inne at det likevel er enkelte menn som hadde funnet dette svært så spennende. Hun ville neppe vært ute etter fast forhold, men bare ukomplisert moro til tross for en voksende mage. Da er det jo håp i hengende snøret. Jeg skal gi beskjed, så får dere gutta holde utkikk etter fremover. Anonymkode: 240ab...4c5 1
Te amo Skrevet 15. mars 2016 Forfatter #7 Skrevet 15. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Har en venninne som er gravid og nylig blitt singel. Hun kunne tenkt seg ut på markedet, men tør ikke å opprette profil for nettdating grunnet graviditeten. Hun er redd for hva menn vil tenke om henne. Og så ser jeg her inne at det likevel er enkelte menn som hadde funnet dette svært så spennende. Hun ville neppe vært ute etter fast forhold, men bare ukomplisert moro til tross for en voksende mage. Da er det jo håp i hengende snøret. Jeg skal gi beskjed, så får dere gutta holde utkikk etter fremover. Anonymkode: 240ab...4c5 Jeg tenner utrolig mye på det da, selv om jeg ikke er helt der selv jeg vil ha en fordi jeg rett og slett ikke er på en plass i livet der jeg føler det er rett å få en unge. Mye som skal oppleves og gjøres ferdig før den tid. Bare be henne legge ut en profil og være ærlig om det, er alltid noen som tenner på det eller eventuelt vil bli reserve pappa. Hun her hadde egentlig vært perfekt for meg. Er ikke ute etter noe seriøst, vell man vet jo aldri da men sikter ihvertfall ikke etter det. Har bare lyst å ha god sex med en gravid dame for det tenner meg. Høres kanskje litt sprøtt ut, for jeg er jo en normal person med normal vaner, venner og tenner på vanlig sex også. Er bare at det er noe pirrende med det. Hun holder vell ikke til i Bergen tilfeldigvis?. Lov å prøve;). Er ikke så enkelt å finne dem skjønner du.
Gjest Genevieve Skrevet 16. mars 2016 #9 Skrevet 16. mars 2016 Underbevisstheten din forteller deg at det er på tide å skaffe deg barn. Lykke til!
Gjest Mikkmakk Skrevet 16. mars 2016 #10 Skrevet 16. mars 2016 Den 14.3.2016 at 23.49, Te amo skrev: Lurer litt på hva dem fyller dagene med, og hvor jeg liksom kan møte en. Jeg er relativt ung da 25 år og godt trent og god personlighet så langt jeg har forstått det ihvertfall så er nok ikke det. Men har liksom aldri kommet i kontakt med en gravid kvinne så vet ikke helt hvordan jeg skal gå frem, eller forsovet hvor... Har så utrolig lyst å treffe en nå, men det virker helt umulig. Ingen som har noen tips? Vet kafeer og slik har en del, men der sitter jo dem i gjenger og hadde blitt utrolig rart å prøve å sjekke en opp der. Vi gravide kvinner har helt normale liv som alle andre- og er somregel i et forhold eller uten interesse av å ligge med fremmede menn. Hjernen innstilles nokså sterkt på nesting og på "morsansvaret", i tillegg til at de fleste ønsker ta ekstra godt vare på helsa(altså ikke risikere kjønnssykdommer og den risikoen det er å treffe fremmede menn). Så du må nok belage deg på å glo på dem uten særlig muligheter for mer enn fantasi. Det var forsåvidt hyggelig å få blikk fra enkelte mannfolk sålenge det var "oj, du var fin"- men lange overkåte blikk og oppmerksomhet er ikke noe de fleste kvinner gravide eller ei er superkeene på altså. Sorry.
zaco Skrevet 16. mars 2016 #11 Skrevet 16. mars 2016 At du tenner på gravide kvinner er fint, og ikke rart, men at du skal forsøke å finne noen for å teste det ut, er rart, og kanskje enda verre enn rart. Nøy deg med å se på dem som sensuelle og deilige, er mitt råd.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå