Gå til innhold

Menn er bedre enn kvinner


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Transer er best da. Herlighet.

Anonymkode: d561f...42f

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Menn er sterkere, raskere, smartere, morsommere, mer rasjonelle, mer rettferdige og moralsk høyverdige enn kvinner.

Anonymkode: cda76...d30

Haha, her gikk du rett i fellen selv. Hvem definerer hvem som er morsom? Menn? Ikke veldig rasjonelt, rettferdig eller moralsk å glemme halve befolkningen når du skal definere en standard.

Forøvrig siterer jeg Sheryl Sandberg med; ‘Men still run the world – and it’s not going that well’

Anonymkode: 2550e...35c

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn roboter er bedre enn menn, #Jade helm 15

Anonymkode: 61bd9...aa9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner kan bære frem liv. Slå den.

Anonymkode: 2550e...35c

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle til å si meg enig, men så er det jo stort sett kvinner som velger menn som livspartnere, så da må jo de være mye smartere enn menn, vanskelig dette her :s

Anonymkode: f31de...80a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Kvinner kan bære frem liv. Slå den.

Anonymkode: 2550e...35c

joda, men uten en mann (på tross av linke over her) så er det helt uvesentlig at mankan bære frem et barn man trenger mannen for å lage 

Anonymkode: 58e2e...af2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

joda, men uten en mann (på tross av linke over her) så er det helt uvesentlig at mankan bære frem et barn man trenger mannen for å lage 

Anonymkode: 58e2e...af2

Hørt om assistert befruktning?

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hold nå kjeft. Sterkere ja, raskere ja. Ikke smartere, morsommere, mer rasjonelle, rettferdige og hvertfall IKKE bedre moral enn kvinner. Go to bed.

Anonymkode: f921d...749

Kvinner er hissigere enn menn og tåler mindre :P 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, 44h skrev:

Hørt om assistert befruktning?

ja men altså spermen du trenger dukker vel ikke bare opp av seg selv :fnise: kjøpt på Rema 1000 liksom? 

Anonymkode: 58e2e...af2

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eneste vi menn virkelig kan ta jenter på, er hvor enkelt vi kan pisse stående!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har stor respekt for menn fra min generasjon (30-40 år) og nedover. Stor kudos til at de i løpet av bare en generasjon har klart å omstille seg til å bli oppofrende fedre som er tilstede på lik linje med mor, de er gode partnere, gode samtalepartnere. deltar i husarbeid på lik linje med oss, tar farspermisjon, er mye mer i kontakt med følelsene sine - jeg elsker menn.

Tror ikke jeg har noen i min omgangskrets som er sånn som de mennene det blir klaget på her på KG - eller som de som kverulerer om at kvinner avseksualiserer menn.

En stor hyllest til (den moderne) mannen fra meg :strix:

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

20 minutter siden, Katten.2.0 skrev:

Derfor jeg skrev enkelt! Dere må ha en ekstra duppeditt, vår duppeditt er medfødt!

Som menn er det utrolig mange kvinner som digger gadets og duppeditter og denne er enkel :) men jeg tar poenget

Endret av Carrot
Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Menn er sterkere, raskere, smartere, morsommere, mer rasjonelle, mer rettferdige og moralsk høyverdige enn kvinner.

Anonymkode: cda76...d30

Med unntak av de to siste så forstår jeg ikke hvorfor det skal være kontroversielt å mene. Eneste grunnen til at menn ikke er mer rettferdige er at det ikke er en objektiv målestokk på hvem som er mest rettferdig. Kan det måles så er menn best.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, gjestvest skrev:

Allmennkunnskap tilsier at det er brannbil som er tøffest, ikke toget.  :lol:

😘 🚒 😘

Anonymkode: fd940...07a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...