Gå til innhold

Dere gjør dere selv syke.

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Det virker som alt som ikke er sterilt er ekkelt her inne. Skifte på senga flere ganger i uka. Dusje flere ganger om dagen. Skifte klær hver eneste dag. Støvsuge og vaske daglig. Dette er bare noen eksempler. Dere vil prøve å være hygieniske og friske, men dere gjør dere selv syke. Er det noen som har tenkt på det? 

Anonymkode: 64035...a03

• Liker 13
Videoannonse
Annonse
Gjest The Lost Dreamer
Skrevet

Jepp, mange ganger:fnise:

AnonymBruker
Skrevet

Tviler på at folk egentlig rydder så mye som de sier. Er jo lett å sitte her bak skjermen og skryte over det rene huset sitt. Truth is: hvis de hadde sluttet å fjase rundt på ordlektrådene i 10 timer dagen så hadde de hatt tid til å vaske, i stedet for å lyve om at de vasker flere timer daglig .

Anonymkode: b6594...be1

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet
9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tviler på at folk egentlig rydder så mye som de sier. Er jo lett å sitte her bak skjermen og skryte over det rene huset sitt. Truth is: hvis de hadde sluttet å fjase rundt på ordlektrådene i 10 timer dagen så hadde de hatt tid til å vaske, i stedet for å lyve om at de vasker flere timer daglig .

Hehehe.  Tror virkelig du er inne på noe 😂

Anonymkode: d953a...3db

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hygienetetråder på kg er helt tullete   

Helst skal man kaste håndkleet på vask før man har brukt det, ellers er det uhygienisk. :fnise:

Anonymkode: 4a6d6...9bd

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hygienetetråder på kg er helt tullete   

Helst skal man kaste håndkleet på vask før man har brukt det, ellers er det uhygienisk. :fnise:

Anonymkode: 4a6d6...9bd

Ja, men man må ikke finne på å ta på håndduken før man vasker den. Spesielt ikke med forlovelsesringen på. Egentlig bør man ha renset vaskemaskinen en gang i uken også, og ha utlufting i stua minst 3 ganger daglig. Blir så dårlig luft ellers... 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Enig. Tipper det ser omtrent ut som dette. (Legg merke til den fiffige detaljen med kommodeskuffen.)

Anonymkode: 2ad6d...3d4

• Liker 2
Gjest Badebuksa
Skrevet

Takk for at du opplyser meg om hvordan jeg er.

AnonymBruker
Skrevet

I hygienetrådene på kg har det tvert i mot slått meg hvor mange som kun dusjer et par ganger, kanskje bare en gang i uka. Nasty. Det betyr ikke at man skal dusje tre ganger om dagen, men i det minste en. 

Anonymkode: 879ea...373

AnonymBruker
Skrevet
40 minutter siden, Badebuksa skrev:

Takk for at du opplyser meg om hvordan jeg er.

Hva mener du? 

AnonymBruker
Skrevet
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I hygienetrådene på kg har det tvert i mot slått meg hvor mange som kun dusjer et par ganger, kanskje bare en gang i uka. Nasty. Det betyr ikke at man skal dusje tre ganger om dagen, men i det minste en. 

Anonymkode: 879ea...373

Hvorfor?

Anonymkode: dffa6...338

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Fei for din egen dør du, så blir alt bra skal du se

Anonymkode: af957...368

Gjest Rose11
Skrevet

Jeg har lest i hygiene trådene. 

Her er folk hysteriske. Dusjer man ikke hver dag, er man ekkel. Vasker man ikke håndklær etter engangs bruk, er man ekkel. Dusjer man ikke rett etter man har bæsjet, er man ekkel. Tørker man seg kun med papir etter dobesøk , er man ekkel. Skifter man ikke på senga minst en gang i uken, så er man ekkel osv osv.

Skrevet
7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Fei for din egen dør du, så blir alt bra skal du se

Føler du deg truffet, eller du generelt gretten? 

Ja, jeg tror vi gjør oss selv syke. 

• Liker 4
Gjest cheshirecat
Skrevet

Jeg er ikke en slask, jeg bare forsterker immunforsvaret mitt!!

Gjest chisandra
Skrevet
17 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det virker som alt som ikke er sterilt er ekkelt her inne. Skifte på senga flere ganger i uka. Dusje flere ganger om dagen. Skifte klær hver eneste dag. Støvsuge og vaske daglig. Dette er bare noen eksempler. Dere vil prøve å være hygieniske og friske, men dere gjør dere selv syke. Er det noen som har tenkt på det? 

De aller aller fleste av oss er ikke slik i det hele tatt. :)

AnonymBruker
Skrevet
2 timer siden, Brob skrev:

Føler du deg truffet, eller du generelt gretten? 

Ja, jeg tror vi gjør oss selv syke. 

Nei, jeg lever i et grisehus. Nøff nøff....

AnonymBruker
Skrevet
10 timer siden, AnonymBruker skrev:

Man må ikke dusje daglig for å ha en god hygiene.

Anonymkode: 789a7...e19

• Liker 1
Skrevet
28 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, jeg lever i et grisehus. Nøff nøff....

Ok.......

Skrevet

Jeg er og har aldri hatt det veldig ryddig rundt meg. Og vasker langt fra en gang i uka. Lever i masse støv og en del rot. Jeg har ingen astma, ingen alergier. Sjelden syk. Og lever veldig greit. Jeg dusjer også bare når det er nødvendig. Etter trening. Etter fjøs, og ellers når jeg føler jeg trenger det. Og ingen problemer å bruke samme håndkleet 2-3 ganger.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...