Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Lysbasert hårfjerning !

Er det noen som har erfaring med dette ? Eller hva slags apparat har dere ?Er dere fornøyd med resultater ?😊

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bruker den som de har på "Enklere Liv". Veldig fornøyd :) 

Skrevet

Hvor mye koster de ?

Gjest Lady Mondegreen
Skrevet

Jeg har brukt Philips Lumea og er svært fornøyd.

Skrevet

1999 kr full pris

Skrevet

Kan bruke i alle områder i kroppen ? 😬

Skrevet

Høres bra ut, men jeg har ikke lys hud ! Det står at apparatet virker ikke på mørk hud 😔

Skrevet

Det kommer jo an på hvor mørk du er i huden. Er du "utenlandsk mørk" så kan det være det ikke er egnet. Jeg vet ikke noe mer om akkurat det. Men se om du kan finne ut av det :) 

AnonymBruker
Skrevet
Den ‎14‎.‎03‎.‎2016 at 21.58, snok skrev:

Høres bra ut, men jeg har ikke lys hud ! Det står at apparatet virker ikke på mørk hud 😔

Hvor mørk er du? Det viktigste er kontrasten mellom huden og hårene. Denne jenta ser litt mørk ut, men er veldig fornøyd: http://yasi.blogg.no/1298843375_omtale_philips_lumea.html Jeg har også en venninne med temmelig mørk hud (asiatisk) som har fått gode resultater.

Anonymkode: 089ea...598

Skrevet

Jeg har nesten samme  hudfarge med Yasi . Kan man kvitte seg med den uønskede hårveksten i underlivet og ?😬

AnonymBruker
Skrevet
3 timer siden, snok skrev:

Jeg har nesten samme  hudfarge med Yasi . Kan man kvitte seg med den uønskede hårveksten i underlivet og ?😬

En del av det. Du kan bli kvitt håret i bikinilinjen og hvis du har noe viltvoksende utover rumpen og lårene f.eks. Du kan også bruke maskinen fremme på busken og litt på kjønnsleppene, men du må være litt forsiktig så du ikke treffer inni slimhinneområdet og sånt. Man blir ofte ikke kvitt alt håret, men det blir i alle fall veldig mye tynnere hvis det fungerer.

Anonymkode: 089ea...598

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...