Gjest AryaKillie Skrevet 14. mars 2016 #1 Skrevet 14. mars 2016 Etter å ha møtt og levd med litt av hvert har jeg ganske høye krav til en evt ny kjæreste. Han må være voksen. Dette betyr ikke en viss alder, men et velfungerende og voksent hode. Han må ha orden i økonomien. Ikke nødvendigvis ha mye penger, men kunne disponere de rett, ikke ha flust av betalingsanmerkninger og en gi faen- holdning. Han må ha sosial intelligens, kunne prate med folk uten å virke kort. Han må ha masse humor, gjerne mye sarkasme. Han må elske dype samtaler og de store spørsmålene. Han må ikke være utro, heller ikke via internett. Han må ha et normalt forhold til alkohol, drikke litt uten å måtte ha mer og bli ekkel i fylla. Han må ville ha sex flere ganger i uka, elske å gi like mye som å få. Han må være lidenskapelig, både i senga og ellers. Han må ha førerkort og egen bil. Han må ha god hygiene, pusse tenner morgen og kveld, samt daglig dusj/vask. Han liker å ha et ryddig hjem og sørger gjerne for dette sammen med meg. Han må like barn og ta hensyn til at de kommer først for meg da jeg har to av de. Er disse kravene for urimelige? Burde jeg bare glemme å lete etter drømmemannen? Jeg har nemlig bare møtt menn som er motsatt av dette
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #2 Skrevet 14. mars 2016 Det var ikke akkurat få krav nei... men til gjengjeld så er heldigvis flere av kravene ganske normale så det burde ikke være alt for vanskelig å finne en slik person. Anonymkode: 9afb7...c7a 5
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #3 Skrevet 14. mars 2016 Han må ikke være utro eller smitte meg emd AIDS eller andre kjønnssykdommer sånn at jeg dør. Det er egentlig mine krav, og siden alle menn er utro så får jeg klare meg uten mann Siden jeg ikke er så keen på å dø på denne måten. Har ganske angst for det faktisk. Anonymkode: 13088...900 2
vinterkåpe Skrevet 14. mars 2016 #4 Skrevet 14. mars 2016 Veldig urimelig. Mye her som ikke går sammen. Ingen som har overskudd til masse sex og lidenskap om de skal kveles gjennom "dype samtaler og eksistensielle problemstillinger". Lidenskap og ryddighet går heller ikke sammen. Ser for meg at han ikke får lov til å sette noe annet enn deg først i livet sitt selv om du skal sette barna dine først. Ingen attraktive menn orker det der. Du må senke kravene å innse at du ikke kan få mr perfekt som alenemor og opp i årene. 4
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #5 Skrevet 14. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Han må ikke være utro eller smitte meg emd AIDS eller andre kjønnssykdommer sånn at jeg dør. Det er egentlig mine krav, og siden alle menn er utro så får jeg klare meg uten mann Siden jeg ikke er så keen på å dø på denne måten. Har ganske angst for det faktisk. Anonymkode: 13088...900 Så fint at du vet hvordan alle menn er. Glad du er borte fra datingmarketed slik at jeg slipper å møte en slik som deg, tror det måtte vært døden å værei et forhold med en slik. Anonymkode: 9afb7...c7a 5
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #7 Skrevet 14. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Så fint at du vet hvordan alle menn er. Glad du er borte fra datingmarketed slik at jeg slipper å møte en slik som deg, tror det måtte vært døden å værei et forhold med en slik. Anonymkode: 9afb7...c7a Hva mener du en slik som meg..? Er ikke jeg som er utro og smitter andre med kjønnssykdommer. Har moral jeg, skjønneru. Anonymkode: 13088...900
Torelli Skrevet 14. mars 2016 #9 Skrevet 14. mars 2016 Syns ikke du har mange krav og de er heller ikke for sære, forventer tilnærmet det samme fra de fleste oppegående menn i voksen alder. (bortsett fra dype samtaler hele tiden, der er nok damer overrepresentert) 4
runi Skrevet 14. mars 2016 #10 Skrevet 14. mars 2016 17 minutter siden, LeahJames skrev: Etter å ha møtt og levd med litt av hvert har jeg ganske høye krav til en evt ny kjæreste. Han må være voksen. Dette betyr ikke en viss alder, men et velfungerende og voksent hode. Han må ha orden i økonomien. Ikke nødvendigvis ha mye penger, men kunne disponere de rett, ikke ha flust av betalingsanmerkninger og en gi faen- holdning. Han må ha sosial intelligens, kunne prate med folk uten å virke kort. Han må ha masse humor, gjerne mye sarkasme. Han må elske dype samtaler og de store spørsmålene. Han må ikke være utro, heller ikke via internett. Han må ha et normalt forhold til alkohol, drikke litt uten å måtte ha mer og bli ekkel i fylla. Han må ville ha sex flere ganger i uka, elske å gi like mye som å få. Han må være lidenskapelig, både i senga og ellers. Han må ha førerkort og egen bil. Han må ha god hygiene, pusse tenner morgen og kveld, samt daglig dusj/vask. Han liker å ha et ryddig hjem og sørger gjerne for dette sammen med meg. Han må like barn og ta hensyn til at de kommer først for meg da jeg har to av de. Er disse kravene for urimelige? Burde jeg bare glemme å lete etter drømmemannen? Jeg har nemlig bare møtt menn som er motsatt av dette Finnes slike?
Registrert Skrevet 14. mars 2016 #11 Skrevet 14. mars 2016 Jeg kan krysse av på alt utenom bil. Det var synd. 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #12 Skrevet 14. mars 2016 En mann med alle disse kvalitetene vil ALDRI involvere seg i en alenemamma med to unger på slep... Han vet selv han kan velge andre damer som sikkert kan tilby det du har, dog uten å måtte sette en annen manns barn foran egne ønsker og mål #truth Anonymkode: 9c190...0a9 3
Marwel Skrevet 14. mars 2016 #13 Skrevet 14. mars 2016 Jeg synes ikke det var høye krav. Kanskje derfor jeg selv er singel? 1
Ulla Ullsokk Skrevet 14. mars 2016 #14 Skrevet 14. mars 2016 Jeg synes det er helt normale krav! Siden så mange ikke synes det, så skjønte jeg herved at jeg har en fantastisk mann, tross av at han irriterer meg grønn innimellom fordi han er så ekstremt ryddig. 1
Arktis Skrevet 14. mars 2016 #15 Skrevet 14. mars 2016 For hvert krav eliminerer man i hvert fall mange. Når det er sagt, synes jeg ikke kravene dine er urimelige, det er mange som matcher de kravene. Kanskje akkurat den "elsker dype samtaler og de store spørsmålene" vil gjøre nåløyet adskillig trangere. 1
Gjest Blomsterert Skrevet 14. mars 2016 #16 Skrevet 14. mars 2016 1 time siden, LeahJames skrev: Etter å ha møtt og levd med litt av hvert har jeg ganske høye krav til en evt ny kjæreste. Han må være voksen. Dette betyr ikke en viss alder, men et velfungerende og voksent hode. Han må ha orden i økonomien. Ikke nødvendigvis ha mye penger, men kunne disponere de rett, ikke ha flust av betalingsanmerkninger og en gi faen- holdning. Han må ha sosial intelligens, kunne prate med folk uten å virke kort. Han må ha masse humor, gjerne mye sarkasme. Han må elske dype samtaler og de store spørsmålene. Han må ikke være utro, heller ikke via internett. Han må ha et normalt forhold til alkohol, drikke litt uten å måtte ha mer og bli ekkel i fylla. Han må ville ha sex flere ganger i uka, elske å gi like mye som å få. Han må være lidenskapelig, både i senga og ellers. Han må ha førerkort og egen bil. Han må ha god hygiene, pusse tenner morgen og kveld, samt daglig dusj/vask. Han liker å ha et ryddig hjem og sørger gjerne for dette sammen med meg. Han må like barn og ta hensyn til at de kommer først for meg da jeg har to av de. Er disse kravene for urimelige? Burde jeg bare glemme å lete etter drømmemannen? Jeg har nemlig bare møtt menn som er motsatt av dette Har du virkelig møtt bare menn som er motsatt av alt dette?? Kanskje du bør gå i deg selv,bli kjent med deg selv og finne ut av hvorfor du har hatt så "udugelige"menn? Tror det beste er å begynne der,og så kan du heller finne ut hva du passer sammen med? Andre skal ikke kompensere for det en har av feil og mangler og er misfornøyd med selv. Tror noen ønsker det.
Gjest Balian de Ibelin Skrevet 14. mars 2016 #17 Skrevet 14. mars 2016 Gratulerer du vil for bli singel fryd deg.
anybody Skrevet 14. mars 2016 #18 Skrevet 14. mars 2016 (endret) Jeg syns det var fine krav, jeg tenker nok likt som deg Endret 14. mars 2016 av anybody 2
Gjest The Lost Dreamer Skrevet 14. mars 2016 #19 Skrevet 14. mars 2016 Syns ikke det der burde hvert krav engang. Det burde hvert en selvfølge, både for menn og kvinner. Jeg syns kravene dine er normale og rimelieg
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #20 Skrevet 14. mars 2016 1 time siden, LeahJames skrev: Han må like barn og ta hensyn til at de kommer først for meg da jeg har to av de. Er disse kravene for urimelige? Burde jeg bare glemme å lete etter drømmemannen? Jeg har nemlig bare møtt menn som er motsatt av dette Hvorfor tok du med det viktigste sist? Er du en luring? Anonymkode: 6a265...0c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå