Gå til innhold

Hvor mange sjansen gir du en person?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Si du har datet en, men som ikke vil bli kjæresten din. 

Hvis hun/han kommer tilbake kanskje noen mnd senere og sier at han/hun angrer. Du er fremdeles singel og likte personen godt.

Gir du den personen en ny sjanse da?

Anonymkode: 5a46b...363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sansynligvis ikke. Når jeg blir avvist så bruker jeg mye energi på å "kvitte meg" med følelsene jeg hadde for vedkommende etterpå (det er nok en beskyttelsestaktikk vil jeg tro), at hvis han kommer tilbake og har ombestemt seg så er jeg over ham. Dessuten synes jeg at ubeslutsomhet er usexy.

Anonymkode: ae526...192

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mest sannsynlig ikke. Hvorfor kunne de ikke ha meg når de hadde sjansen, liksom?

Anonymkode: 9ed9d...2cf

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sannsynligvis, ja. Hvis jeg var interessert da er jeg nok fortsatt interessert nå. Aldri skjønt meg på folk som ombestemmer seg hele tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg hadde da knullet henne noen ganger for så å ditche henne.
what comes around goes around.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Castielz

Nei, hadde bedt personen om å finne seg en annen nikkedukke.
Dette som regel at det er en (eller flere) kuker/fitter de har mer lyst på, mens du bare er en "reserve".
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Spørst hvem det er og hvor mye jeg har lagt i det:)

Men han som jeg "Ble sammen med noen mnd", hadde jeg aldri tatt tilbake! Gikk bak ryggen min..og det er IKKE greit! 

Han som jeg har drevet på men ett par år, kunne jeg godt tatt inn i varmen! Han er open, og sier han ikke vil ha noe fast forhold. Og jeg har visst hele veien at han lever livet;) så jeg har ikke lagt noe mye i ff forholdet vårt! ;) Men absolutt en jeg kunne tenkt meg, selv om vi har såret hverandre frem og tilbake ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørs litt på måten vedkommende forsvant i første omgang.

"ROD I RELATIONERNE
ADD påvirker ofte forholdet til andre. Mennesker med ADD kan fx have svært ved at holde 
fokus under en samtale. De kan også have svært ved at indgå i sociale sammenhænge, fx 
når de er til fest eller har gæster på besøg. De kan blive overbelastede af sanseindtryk og 
have behov for at trække sig fra det sociale. Derfor kan de komme til at fremstå uinteres-
serede, asociale eller reserverede, selvom de ikke er det. 
Dertil kommer, at de oftere end andre glemmer aftaler og vigtige ting."

Anonymkode: b048a...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest cheshirecat

Selvfølgelig ville jeg gitt vedkommende en ny sjanse. Stoler såpass mye på mine opprinnelige instinkter at det var vel en god grunn og årsak til at jeg utviklet følelser for vedkommende i utgangspunktet.. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, men hadde vært skeptisk og holdt følelsene i sjakk så godt jeg kunne, personen kan jo finne på det en gang til og da blir det nei. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Si du har datet en, men som ikke vil bli kjæresten din. 

Hvis hun/han kommer tilbake kanskje noen mnd senere og sier at han/hun angrer. Du er fremdeles singel og likte personen godt.

Gir du den personen en ny sjanse da?

Anonymkode: 5a46b...363

Noen måneder er nok tid til at jeg har gitt slipp på følelsene som var der i utgangspunktet og fornuften har for lengst kicket inn. Det skal være en ekstremt god grunn og forklaring på det første avslaget hvis jeg skal vurdere denne personen på nytt.

Er der selv akkurat nå, og merker at fornuften er på god vei til å ta overhånd. Får fremdeles snaps fra personen, svarer tilbake, og passer på å kutte ned kontakten gradvis. Har inntrykk av at man slipper unna den andre personens ønske om å holde på deg lettere da.

Anonymkode: 1eb44...b96

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor skal man ikke få lov til å bli mer sikker i en sak?

Om jeg datet en fyr jeg ikke var sikker på om jeg ville bli sammen med, ville det vært så gærent om det tok meg en måned før jeg fant ut at jeg ville det?

Selvfølgelig hadde jeg tatt imot han.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

43 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Spørs litt på måten vedkommende forsvant i første omgang.

"ROD I RELATIONERNE
ADD påvirker ofte forholdet til andre. Mennesker med ADD kan fx have svært ved at holde 
fokus under en samtale. De kan også have svært ved at indgå i sociale sammenhænge, fx 
når de er til fest eller har gæster på besøg. De kan blive overbelastede af sanseindtryk og 
have behov for at trække sig fra det sociale. Derfor kan de komme til at fremstå uinteres-
serede, asociale eller reserverede, selvom de ikke er det. 
Dertil kommer, at de oftere end andre glemmer aftaler og vigtige ting."

Anonymkode: b048a...eff

Wtf?

Antar du at de fleste som er usikre har en diagnose??

Anonymkode: 96fc3...585

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Si du har datet en, men som ikke vil bli kjæresten din. 

Hvis hun/han kommer tilbake kanskje noen mnd senere og sier at han/hun angrer. Du er fremdeles singel og likte personen godt.

Gir du den personen en ny sjanse da?

Anonymkode: 5a46b...363

Av interesse; Hvorfor sa du nei i første omgang?

Anonymkode: 4d3b0...ac8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Av interesse; Hvorfor sa du nei i første omgang?

Anonymkode: 4d3b0...ac8

Er ikke jeg som sa nei

Anonymkode: 5a46b...363

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Ikke uten videre, det kommer an på omstendighetene og hvorfor hun har ombestemt seg, noe jeg sannsynligvis ville ha spurt om. 

Anonymkode: 3b16e...66d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

51 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er ikke jeg som sa nei

Anonymkode: 5a46b...363

Var det motparten som sa nei? If so; har du fått en grunn?

Anonymkode: 1eb44...b96

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...