AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #1 Skrevet 14. mars 2016 Av og til får jeg en følelse av at en mann synes jeg er tiltrekkende - dette uten at vi er på fest beruset, og uten at det nødvendigvis er flørting, men i andre anledninger/settinger. Det har noe med oppførselen og blikket å gjøre, på en måte. Vanskelig å sette ord på akkurat hva - men av og til får jeg bare en følelse av at en mann synes jeg er søt. Er i en felles "organisasjon" med en fyr jeg synes er ganske kjekk. Vi treffes ofte gjennom denne organisasjonen, og jeg har tatt en del kontakt med han - men ikke på en direkte følrtende måte, bare sånn vennlig. (Av og til i fylla...) Ser ut til at han liker oppmerksomheten min, og av og til har jeg lagt merke til at han stiller seg sånn tilfeldigvis i nærheten av meg (og stått der lenge.), men uten å se på meg eller ta kontakt. Samtidig har han også gått unna etter en stund når vi har snakket, så han "henger" ikke etter meg akkurat. Snakket med han litt på torsdag, da kom han bort til meg - og magefølelsen sier at han synes jeg er skjønn/søt/tiltrekkende. Kjente det kriblet litt i magen da jeg dro hjem Men så begynner tvilen å komme - hva om han rett og slett bare er hyggelig og at jeg innbiller meg dette? Hvor mye kan/bør man stole på en slik magefølelse? Har dere "erfaring" med dette? Og er det flere som av og til har merket en slik følelse? Hilsen jente 23 Anonymkode: a726e...4f0 2
Gjest revestrekjenta Skrevet 14. mars 2016 #2 Skrevet 14. mars 2016 tror det er svært lett å innbilde seg det ja, mange gjør det.
Sidsel Skrevet 14. mars 2016 #3 Skrevet 14. mars 2016 Fra det du sier høres det mest ut som om han rett og slett bare er hyggelig. Hvis han var interessert ville du typisk tatt ham i å se på deg, og hatt mye blikkontakt når dere snakker sammen. Men du liker jo tydeligvis han? Du får prøve å flørte litt og se hvordan han reagerer :-). 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #4 Skrevet 14. mars 2016 8 minutter siden, Sidsel skrev: Fra det du sier høres det mest ut som om han rett og slett bare er hyggelig. Hvis han var interessert ville du typisk tatt ham i å se på deg, og hatt mye blikkontakt når dere snakker sammen. Men du liker jo tydeligvis han? Du får prøve å flørte litt og se hvordan han reagerer :-). Vel, det er det jeg mener - jeg "føler" at han liker meg når vi snakker sammen/ er i samme rom. Nettopp pga. av måten han ser på meg, har tatt han i å "legge merke" til meg, osv. (Som beskrevet øverst. Vet det var generelt, men var det jeg mente i denne situajsonen også.) Så magefølelsen min sier altså at han liker meg. Spørsmålet var hvor mye man kan STOLE på en slik følelse. For man kan jo overanalysere osv. osv.. takk for svar! ts Anonymkode: a726e...4f0
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #5 Skrevet 14. mars 2016 Forskjell mellom titrykning og å like noen. Anonymkode: 7ecbe...d3c 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #6 Skrevet 14. mars 2016 Magefølelsen har ofte rett. Så og si hver gang jeg har "følt" at noen har likt meg har det vist seg å stemme før eller senere. Anonymkode: 79689...864 4
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #7 Skrevet 14. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Forskjell mellom titrykning og å like noen. Anonymkode: 7ecbe...d3c Det er nok sant. Men jeg må være tiltrukket for å "like" noen. ts Anonymkode: a726e...4f0 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #9 Skrevet 14. mars 2016 Det er ganske vanlig å innbille seg slikt, faktisk. Vi har en tendens til å lese andres følelser utifra hvordan vi uttrykker våre egne. En person som alltid blir ekstra blid og fnisete rundt noen hun liker, vil kunne tolke de samme signalene hos en annen som at han liker henne tilbake. Dessverre er vi jo ikke like. Noen er blide, fnisete og flørtete mot alle, og da er det ikke så lett lenger. Det kan kanskje hjelpe litt hvis du observerer hvordan han oppfører seg mot andre i forhold til hvordan han oppfører seg mot deg. I tillegg er det jo fult mulig å like en person, uten at det er på det romantiske plan. Bare se det an og ta tiden til hjelp. Anonymkode: 37308...dca
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #10 Skrevet 14. mars 2016 Ja, kjenner to som stadig mener at noen liker de.... Og leser rare ting ut fra helt normale samtaler..... Anonymkode: 34037...0db 2
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #11 Skrevet 14. mars 2016 Jeg innbiller meg det hele tiden. Stort sett er at de er tiltrukked av meg og de liker meg-men ikke på den måten. Grunnene er forskjellige, noen ganger har de kjæreste, eller ikke vil være i ett forhold, eller at de føler at vi er en match. Kjipt,men sånn er det. Anonymkode: 7ecbe...d3c 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #12 Skrevet 14. mars 2016 Ja, selvfølgelig. Jeg innbiller meg det av og til, men stort sett med folk jeg ikke vil at skal like meg. Anonymkode: fff4b...639
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #13 Skrevet 14. mars 2016 Shit, kunne vært meg som skrev det her, bare at det ikke er gjennom en organisasjon men en studentforening, og jeg ofte treffer vedkommende på lesesalen. Skulle nesten tro vi var samme person, Hehe! Jeg er redd det fra min side er ønsketenking, og tillater meg heller å nyte oppmerksomheten og iblandt flørtingen fra hans side ("Å han snudde seg for å si hei spesielt til meg! Det er koselig!") men holder meg realistisk og lar ikke de tankene overta og analyserer det ikke. Så får jeg bare ta det som det kommer egentlig :-) Det er mitt beste tips til deg! Anonymkode: 1b38d...31d
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #14 Skrevet 14. mars 2016 Veldig mange forveksler vennlighet med flørt og mange overtolker også at noen syntes håret sitt er i veien og slenger det galant bak øret som å showe off og flørte. Så svaret på spm ditt er ja. Anonymkode: 7fdb3...aeb 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #15 Skrevet 14. mars 2016 Ja, det er mulig. Da jeg var purung og jobbet i butikk var det en som stadig kom innom for å prate og henge rundt uten noen åpenbar grunn. Jeg trodde det måtte være meg han var betatt av. Kort tid senere fant jeg ut at han hadde blitt kjæreste med hun som jobbet i nabobutikken... Anonymkode: 70a3c...671 1
AnonymBruker Skrevet 14. mars 2016 #16 Skrevet 14. mars 2016 De fleste date-rapere har innbilt seg at det har vært mer "kjemi" enn det har vært, så det er vanlig nok ja. Anonymkode: 8a58d...d1a
Gjest Jessica Skrevet 14. mars 2016 #17 Skrevet 14. mars 2016 Hatt en sånn wishfull thinking en gang , og det var direkte flaut 😂 Jeg leser det slik iallefall, at han er en hyggelig person og kanskje også syns at du er hyggelig. Det er jo en god start . Bare pass på at vi ofte innbiller oss det vi ønsker
Arktis Skrevet 14. mars 2016 #18 Skrevet 14. mars 2016 Det er ikke så uvanlig å forveksle vennlighet og flørt, begge veier. 1
Mor Ugle Skrevet 15. mars 2016 #19 Skrevet 15. mars 2016 hva slags ting er det dere snakker om da? snakker dere mye sammen, og er det han som tar initiativ? og hvordan er han da, helt "vanlig" eller nervøs, overdrevent tullete eller noe sånn? vet du om han oppfører seg annerledes overfor deg i forhold til andre jenter ? hadde vært fint å vite litt mer om hvordan han er for å kunne si noe. men du kan gjøre som andre sier og prøve å flørte litt og se hva som skjer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå