Gå til innhold

Jeg blir så irritert på daten min, faen altså!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Unnskyld for språket, men nå merker jeg at jeg er sint! 

Jeg har datet en mann en stund, han har hatt dårlig råd denne måneden som har vært. Jeg har stått for alt av utgifter på ting vi har gjort og spist.  Idag fikk han lønning og han har snakket om i flere dager at idag skulle han fikse DEN dagen for oss siden vi begge har fri. Siden han ville spandere en fin dag på meg siden jeg har gjort det så mye for han. Så sier han idag at nei, han skal plutselig noe helt annet med noen kamerater han. Jeg hadde gledet meg til idag faktisk! Nå føler jeg meg litt brukt. Hadde dere reagert på det? 

Anonymkode: 69e0f...7c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Han sa nok det for å være snill, og når pengene kom så gjør han noe han vil i stedet. 

Ikke betal mer fremover, bare finn på ting som ikke koster. Som å se film hjemme, gå tur i skogen, osv

Anonymkode: 0e00e...081

  • Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde ikke reagert på det. Folk har da et annet liv utenom daten sin også. Deg kan han møte en annen dag og i dag ville han heller henge med gjengen sin, fullt forståelig. 

Anonymkode: a3f5e...b53

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hadde ikke reagert på det. Folk har da et annet liv utenom daten sin også. Deg kan han møte en annen dag og i dag ville han heller henge med gjengen sin, fullt forståelig. 

Anonymkode: a3f5e...b53

Ikke fullt forståelig så lenge han har forespeilet TS at de skal være sammen denne kvelden. Kameratene kan han være sammen med en annen kveld. De forsvinner sannsynligvis ikke. 

  • Liker 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utrolig umodent av han. Ikke finn deg i dette. Man legger ikke planer med daten sin for å så dumpe dem for venner. Her viser han upålitelighet og at han er vimsette.

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest chisandra

Hvis dette skjer allerede på datestadiet, så tror jeg at jeg ville revurdert hele pakken. Dette er et symptom.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Han bør vel ikke få høyere status enn eksDATE,  da, eller? Siden du irriterer deg allerede... 😜

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som min eks som snyltet/lurte meg for mange tusen.

Begynner navnet hans på r? Og har han et barn fra tidligere?

Anonymkode: 13901...a33

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvorfor kan ikke damene betale litt for menn også uten å bli sur? Menn har alltid måtte betalt for damene. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Merkelig at enkelt her mener det er "okey", man har har andre planer osv. Dette er for det første ikke greit. Har man en avtale med en date, så holder man den avtalen. Han burde få dårlig samvittighet for dette, men det gjør han tydeligvis ikke. 

Dette TS , hadde jeg ikke orket. Du fortjener bedre. 

Og igjen, dere over som mener dette er okey, ja...dere er merklige! 

Anonymkode: a6ab8...99b

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, Aye skrev:

Hvorfor kan ikke damene betale litt for menn også uten å bli sur? Menn har alltid måtte betalt for damene. 

Nei, menn har ikke "alltid" måttet det. I mange år valgte menn å undertrykke kvinner slik at de ikke kunne ta seg arbeid. Heldigvis er det slutt på det for en god stund siden. At noen menn er såpass usikre på seg selv at de tror de må betale drinker og lignende faller på deres egen regning. Jeg har alltid betalt for meg selv, eller vi har byttet på. Om den ene har vært blakk, har vi lånt hverandre penger. 

Anonymkode: bbf3f...935

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nei, menn har ikke "alltid" måttet det. I mange år valgte menn å undertrykke kvinner slik at de ikke kunne ta seg arbeid. Heldigvis er det slutt på det for en god stund siden. At noen menn er såpass usikre på seg selv at de tror de må betale drinker og lignende faller på deres egen regning. Jeg har alltid betalt for meg selv, eller vi har byttet på. Om den ene har vært blakk, har vi lånt hverandre penger. 

Anonymkode: bbf3f...935

Jo noen kvinner har vert sånn at de forventer at mannen skal betale, og lurer til seg penger. 

Uansett en date er ikke så dyr at man havner på gata etterpå.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Aye skrev:

Jo noen kvinner har vert sånn at de forventer at mannen skal betale, og lurer til seg penger. 

Uansett en date er ikke så dyr at man havner på gata etterpå.

Det er jo ikke det denne saken handler om. Hun har jo spandert på ham, angivelig uten å være spesielt sur, men nå bryter han altså et løfte. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Hadde folt det samme som deg, og jeg vet ikke om jeg hadde klart aa bite meg i tunga. Kanskje du bor avvente en dag eller to og se hvordan han reagerer.... hvis han ikke gjor noe i den retningen, er det ganske klart hvordan type han er.... 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner at du er skuffa, ikke finn deg i det. Si til han hva du føler om saken og ta det derifra.
Men det sier jo noe om hvor interessert han egentlig er, hvis han ikke gidder å gjøre som han har forespeilet allerede på dette stadiet. Varselstegn.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert
8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Merkelig at enkelt her mener det er "okey", man har har andre planer osv. Dette er for det første ikke greit. Har man en avtale med en date, så holder man den avtalen. Han burde få dårlig samvittighet for dette, men det gjør han tydeligvis ikke. 

Dette TS , hadde jeg ikke orket. Du fortjener bedre. 

Og igjen, dere over som mener dette er okey, ja...dere er merklige! 

Anonymkode: a6ab8...99b

Veldig enig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...