Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke en eneste utro mann som forteller elskerinna at han har det toppers hjemme. Hvor naiv er du egentlig?  I min erfaring ville han snakket slik om deg også hvis du var kona. Det er tusenvis av menn der ute på leting etter spenning i hverdagen i tillegg til kona, dvs. faste elskerinner. 

Anonymkode: 05166...06f

Min mann sa nemlig til hun som han chattet med at det var rolig hjemme med lite sex osv.. Det stemte absolutt ikke i det hele tatt og hvor dum kan man bli. Vi hadde god sex hele tiden, smasket på hverandre hver dag, delte seng hver dag og gledene i hverdagen.

Anonymkode: 719ee...30f

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min mann sa nemlig til hun som han chattet med at det var rolig hjemme med lite sex osv.. Det stemte absolutt ikke i det hele tatt og hvor dum kan man bli. Vi hadde god sex hele tiden, smasket på hverandre hver dag, delte seng hver dag og gledene i hverdagen.

Han var tydeligvis ikke enig!?

Anonymkode: 5092e...e07

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nå er jeg ikke på utkikk etter din erfaring, som du sikkert forstår hvis du legger godviljen til, fordi din erfaring er kun din erfaring. Det sitter mange med andre erfaringer... Det jeg er ute etter er råd... Helt greit at du ikke har noen 

Hva er det du er ute etter ? Grattis med graviditeten nei bare gni det i konas ansikt og håpe hun ikke lager drama for hun må da skjønne at det blir trasig for dere med tanke på at dere har et kjærlighetsbarn på vei. Ærlig talt. Er det virkelig så mange med gode råd her inne tror du? Du tåler vel å høre andre synspunkter når du skriver som du gjør ? Det virker jo som du vet best selv og da trenger du ikke sitte her inne og provosere.

• Liker 3
Skrevet

Mitt råd er å bryte kontakten med denne mannen. Overlat til han om det han vil si til kona.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Sett fra den andre siden med erfaringen fra "hun som var hjemme":

Han kommer antakelig ikke til å flytte sammen med deg med mindre kona hjemme (du vet, hun som gir han så mye pes) sier at nok er nok. Gifte menn er stort sett ikke ute etter nye forhold, kun en elskerinne, eller et kjapt eventyr. Tryggheten av et fast forhold har de hjemme.

Anonymkode: cc0df...5f6

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet
Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev:

Hva er det du er ute etter ? Grattis med graviditeten nei bare gni det i konas ansikt og håpe hun ikke lager drama for hun må da skjønne at det blir trasig for dere med tanke på at dere har et kjærlighetsbarn på vei. Ærlig talt. Er det virkelig så mange med gode råd her inne tror du? Du tåler vel å høre andre synspunkter når du skriver som du gjør ? Det virker jo som du vet best selv og da trenger du ikke sitte her inne og provosere.

Igjen, les problemstillingen så får du en grei peiling på hva jeg er ute etter. Begynner å bli kjedelig å måtte gjenta seg selv så mange ganger. Når det gjelder gode råd: hvis du leser tråden så vil du se at flere har gitt meg gode tilbakemeldinger, der du ikke en av disse ...

AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, exictence skrev:

Mitt råd er å bryte kontakten med denne mannen. Overlat til han om det han vil si til kona.

Et godt råd dette altså, men blir litt vanskelig nå når vi skal ha barn sammen.

AnonymBruker
Skrevet

Sett fra den andre siden med erfaringen fra "hun som var hjemme":

Han kommer antakelig ikke til å flytte sammen med deg med mindre kona hjemme (du vet, hun som gir han så mye pes) sier at nok er nok. Gifte menn er stort sett ikke ute etter nye forhold, kun en elskerinne, eller et kjapt eventyr. Tryggheten av et fast forhold har de hjemme.

Anonymkode: cc0df...5f6

Det var din erfaring, så er det flere som har andre...

TS

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han var tydeligvis ikke enig!?

Han er hos meg enda, dumpet henne brått før de i det hele tatt traff hverandre. Nå var ser jo han som elsket å se meg naken, sa hver dag at han syns jeg er vakker, og har angret hver dag siden. 

Skrevet (endret)

Du vil at han skal fortsette å holde det hemmelig for alle at han får barn med elskerinnen sin. Hva skal du si til familie og venner?

Dette blir jo et barn som får besøk av faren sin med jevne mellomrom, et barn som har søsken som det ikke skal vite noe om. Og når barnet blir født - skal du fortelle det hvem som er faren når det blir gammelt nok?

Jeg bare lurer på hvordan du har tenkt til å løse dette praktisk. Jeg får litt følelsen av at du egentlig ikke ønsker å være sammen med denne mannen. Siden du fortsatt vil ha kontakt, men ikke være sammen med han. Jeg syns dette høres ut som en fryktelig rotete situasjon.

Jeg tror du bør bryte med denne mannen fram til dere evt kan være sammen på heltid. Eller ta skrittet nå. 

Og var det ikke sånn at han ikke ønsket å gå fra kona si nå pga barna. Nå får jo han et barn til. Et barn som ikke får vokse opp med mor og far sammen.

Endret av Polly Ester
  • Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Et godt råd dette altså, men blir litt vanskelig nå når vi skal ha barn sammen.

Det er faktisk enklere og bryte kontakten med deg. Han har også fostret opp barn med kona. Ønsker du kun erfaring fra de som best vet hvordan utro menn skal være eller fra begge deler ?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han er hos meg enda, dumpet henne brått før de i det hele tatt traff hverandre. Nå var ser jo han som elsket å se meg naken, sa hver dag at han syns jeg er vakker, og har angret hver dag siden. 

Fint å høre det altså, men særlig matnyttig for problemstillingen min , det var det ikke...men du trengte sikkert å få sagt det.:)

AnonymBruker
Skrevet

Fint å høre det altså, men særlig matnyttig for problemstillingen min , det var det ikke...men du trengte sikkert å få sagt det.:)

Du trenger å høre det så trangsynt som du er ;-)  problemstillingen din er at du er sammen med en gift mann som tydligvis er glad i kona si ellers hadde han ikke vært der lenger. Enkelt og greit.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger å høre det så trangsynt som du er ;-)  problemstillingen din er at du er sammen med en gift mann som tydligvis er glad i kona si ellers hadde han ikke vært der lenger. Enkelt og greit.

OK, da tenker jeg vi sier takk til deg, da du ikke egentlig har noe råd å komme med. 😊👍

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg vet, elskerinne! Forventer virkelig ikke all verdens sympati, men lurer på følgende; traff mannen for to år siden, da var han på vei ut av ekteskapet fordi kona virkelig ikke har behandla han bra! Etter at han traff meg blomstret han virkelig og har fått det mye bedre med seg selv. Vi har snakket mye om å flytte sammen, men grunnen til at han bruker så lang tid på å bryte ut er fordi de har 2 barn i tenåra sammen. Vi ble enige om at han skulle vente med å skilles før barna dro for å studere, men nå angrer jeg på at jeg var så " fornuftig". Ønsker jo å dele livet hverdagen med han. Har lyst til å ta det opp, men er redd for at jeg med det legger Stein til byrden for han. Han får jo nok pes hjemme fra kona? Noen råd!

vær så snill: ikke kom med fordømmelser, er ute etter konstruktive råd!

Anonymkode: 55f35...db2

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg vet, elskerinne! Forventer virkelig ikke all verdens sympati, men lurer på følgende; traff mannen for to år siden, da var han på vei ut av ekteskapet fordi kona virkelig ikke har behandla han bra! Etter at han traff meg blomstret han virkelig og har fått det mye bedre med seg selv. Vi har snakket mye om å flytte sammen, men grunnen til at han bruker så lang tid på å bryte ut er fordi de har 2 barn i tenåra sammen. Vi ble enige om at han skulle vente med å skilles før barna dro for å studere, men nå angrer jeg på at jeg var så " fornuftig". Ønsker jo å dele livet hverdagen med han. Har lyst til å ta det opp, men er redd for at jeg med det legger Stein til byrden for han. Han får jo nok pes hjemme fra kona? Noen råd!

vær så snill: ikke kom med fordømmelser, er ute etter konstruktive råd!

Dette er TS, hvem er den siste?

har vi gått videre for diskutere en annen bruker?

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

OK, da tenker jeg vi sier takk til deg, da du ikke egentlig har noe råd å komme med. 😊👍

Hahaha oi dette blir spennende. Han er enda hos sin kone.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hahaha oi dette blir spennende. Han er enda hos sin kone.

Og så er det bare mannen som ønsker å være hos elskerinnen og den nye babyen. Elskerinnen vil jo ikke at han skal si ifra til kona si, hun vil være alene med babyen og at barnefaren blir hos kona si i 6 år til. 

Anonymkode: 9a649...879

• Liker 1
Gjest Bella88
Skrevet

Stakkars deg TS. Jeg syntes synd på deg fordi du er så naiv. Herregud. Når det er sagt så virker det som du vil høre at alt går bra og ingen skade vil skje. Tro meg en bekjent av meg hadde en far som var utro og det ødela egentlig alle partene  kona, barna og elskerinnen (mannen ville til slutt ikke ha henne heller). Når du på forhånd mistenker at det det kanskje ikke kan bli dere må jeg bare spørre om barnet ditt ikke fortjener en mor og far? Som en skriver her oppe. Hvordan skal du løse det praktiske? Du vil helt sikkert ikke høre dette fordi det er andres erfaringer. Ikke rart vi kommer med våres erfaringer da hallo!! Utroskap er ødeleggende for de fleste. 

AnonymBruker
Skrevet

Og så er det bare mannen som ønsker å være hos elskerinnen og den nye babyen. Elskerinnen vil jo ikke at han skal si ifra til kona si, hun vil være alene med babyen og at barnefaren blir hos kona si i 6 år til. 

Anonymkode: 9a649...879

Han elsker nok sin kone men liker å ha ei på si. Men der er ikke spennende i lengden.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...