Gå til innhold

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ja jeg vet, elskerinne! Forventer virkelig ikke all verdens sympati, men lurer på følgende; traff mannen for to år siden, da var han på vei ut av ekteskapet fordi kona virkelig ikke har behandla han bra! Etter at han traff meg blomstret han virkelig og har fått det mye bedre med seg selv. Vi har snakket mye om å flytte sammen, men grunnen til at han bruker så lang tid på å bryte ut er fordi de har 2 barn i tenåra sammen. Vi ble enige om at han skulle vente med å skilles før barna dro for å studere, men nå angrer jeg på at jeg var så " fornuftig". Ønsker jo å dele livet hverdagen med han. Har lyst til å ta det opp, men er redd for at jeg med det legger Stein til byrden for han. Han får jo nok pes hjemme fra kona? Noen råd!

vær så snill: ikke kom med fordømmelser, er ute etter konstruktive råd!

Anonymkode: 5092e...e07

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ingen som har erfaringer å dele

AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror ikke jeg hadde brukt tid på å vente. Ta praten og si at han bør bestemme seg for det ene eller andre ganske raskt. Du sa det var ok å vente, men du kan jo ikke styre følelsene dine. I verste tilfelle venter du i flere år på ingenting.For meg høres det ut som at mannen er så kuet av kona at han ikke tar ansvar for seg selv. Om hun behandler han så dårlig burde han ha gått for lenge siden. Han taper mange gode år på å utsette denne kampen.

Når ble dere enige om å vente? Nå nylig?

Anonymkode: 67d8c...142

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor er du ikke mer glad i deg selv? Hvordan kan du være intim med en mann som også er intim med kona si? Han har det jo flott han. Tilgang til sex med to forskjellige hele tiden. Du vet selv hva du må gjøre. Han forlater ikke sin trygge familie for deg. Du blir aldri elsket av han. Vil du virkelig være restemat og trash???

Anonymkode: 039fc...0cb

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet

Den mannen må jo ha det ganske greit han. Så jævla naiv du er, velfortjent!

Anonymkode: 8e2ce...5e0

• Liker 20
Skrevet

Det beste hadde vært om han hadde vært ærlig og brutt med konen når han traff deg. Det er selvfølgelig synd at han lever i et ulykkelig ekteskap hvor konen behandler han dårlig, men ting blir ikke bedre av at han bedrar konen og har en elskerinne på si. Sier ikke dette for å dømme deg eller han, men et samlivsbrudd er vondt for alle parter, og når det er utroskap inni bildet blir ting enda mer komplisert. Du får snakke med han og si hva du føler. Hvis han virkelig ønsker å leve livet sitt sammen med deg, så må han ta praten med konen før eller siden uansett. Jeg tror ikke at ting blir enklere / bedre av at han utsetter det. Lykke til!

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Hadde han ville vært med deg hadde han endt det med kona for lengst. Samlivsbrudd skjer hele tiden, i betraktelig vanskeligere scenarioer enn det her. Ser du virkelig ikke at han bruker ungene som unnskyldning for å få i pose å sekk? Skikkelig kvalitetsmann det der.

Anonymkode: eaa5f...88e

• Liker 27
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor er du ikke mer glad i deg selv? Hvordan kan du være intim med en mann som også er intim med kona si? Han har det jo flott han. Tilgang til sex med to forskjellige hele tiden. Du vet selv hva du må gjøre. Han forlater ikke sin trygge familie for deg. Du blir aldri elsket av han. Vil du virkelig være restemat og trash???

Anonymkode: 039fc...0cb

Nok av gifte ektemenn som faktisk ikke er intime med konene sine. Jeg kjenner flere, deriblant min egen mann (av årsaker jeg ikke gidder å gå inn på her). Men nei, ikke alle gifte menn får i pose og sekk.  En god del holder på forholdet pga barna, og venter med skilsmissen til barna er blitt store nok. 

Kjærlighet er forresten rare greier: man kan faktisk elskerinnen flere mennesker. Så om elskerinnen sier hun er elsket, er det da ingenting å sette spørsmålstegn ved? Er det sååå rart at man kan elske flere? 

Anonymkode: 4630d...fd6

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet

AB over her: Det skulle stå "man kan faktisk elske flere mennesker".

Anonymkode: 4630d...fd6

Skrevet

Har du ikke dårlig samvittighet, utroskap det ødelegger jo bare enda mer for barna og familien. Hva tror du ungene kommer å tro om faren når de får vite han har vært utro i 2 år....

og som de andre sier, han har det jo bra. Kommer aldri å skille seg, hadde de vært så ille hadde han gjort det for lengst. Er verre å være utro mot mammaen til dine barn enn å skille seg !

• Liker 7
Skrevet

Han kommer ikke til å bytte ut kona si mot deg. Sverger!

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ts her. Tror nok ikke det er en slik pose og sekk mentalitet på han. Har sagt klart ifra at hvis jeg finner ut at hsn har lekt med meg kommer jeg til å varsle kona om utroskapen. Det går grensa og DET vet han! Tror nok det oppriktig er barna som holdet han igjen. Tror nok jeg bare må ta den praten ja.

Gjest Blomsterert
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja jeg vet, elskerinne! Forventer virkelig ikke all verdens sympati, men lurer på følgende; traff mannen for to år siden, da var han på vei ut av ekteskapet fordi kona virkelig ikke har behandla han bra! Etter at han traff meg blomstret han virkelig og har fått det mye bedre med seg selv. Vi har snakket mye om å flytte sammen, men grunnen til at han bruker så lang tid på å bryte ut er fordi de har 2 barn i tenåra sammen. Vi ble enige om at han skulle vente med å skilles før barna dro for å studere, men nå angrer jeg på at jeg var så " fornuftig". Ønsker jo å dele livet hverdagen med han. Har lyst til å ta det opp, men er redd for at jeg med det legger Stein til byrden for han. Han får jo nok pes hjemme fra kona? Noen råd!

vær så snill: ikke kom med fordømmelser, er ute etter konstruktive råd!

Det der er ganske typisk altså. De vil vente til etter jul,til etter påske,til etter sommerferien. Jeg har jammen hørt den der fra flere damer utallige ganger. De menna har det ikke så fælt i ekteskapet,og de bruker bare barna som unnskyldninger. At de "blomstrer"opp når de får mer oppmerksomhet og sex er jo ikke rart det. Jeg tror ikke de har så fæle koner alltid. Syns jo forøvrig de egentlig bare kan klappe igjen også,ettersom de selv er illojale og går bak ryggen på den de tross alt er gift med.

Så vet ikke hva for råd du vil ha? Du vet sikkert selv at om du betyr så mye for ham,og hvis kona er så forferdelig,så ville han valgt deg. Så det eneste rådet jeg har,er å konfrontere ham med akkurat det.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her. Tror nok ikke det er en slik pose og sekk mentalitet på han. Har sagt klart ifra at hvis jeg finner ut at hsn har lekt med meg kommer jeg til å varsle kona om utroskapen. Det går grensa og DET vet han! Tror nok det oppriktig er barna som holdet han igjen. Tror nok jeg bare må ta den praten ja.

Så du tror ikke det er derfor han ikke ender det med deg da og heller drenerer det?

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Så du tror ikke det er derfor han ikke ender det med deg da og heller drenerer det?

*trenerer 

Gjest Blomsterert
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Obs. Du har truet ham med det?? Det var vel ikke noe sjakktrekk akkurat. Du kan jo aldri stole på hvorfor han er med deg etter det. Menmen.

AnonymBruker
Skrevet

hallo, tror du ikke han kommer til å være utro mot deg når dere to eventuelt blir sammen???

En gang utro, alltid utro. 

Han har ikke forlatt kona fordi du er et leketøy for han, mens kona er kvinnen til hans barn og kvinnen han valgte å gifte seg med.

Ha litt selvrespekt og gå fra dette sidespranget

Anonymkode: b04c1...41c

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
21 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Den mannen må jo ha det ganske greit han. Så jævla naiv du er, velfortjent!

Ts her: Det er jo det som er det hele poenger, han har det ikke greit. Ville aldri gått inn i et forhold som elskerinne HVIS han bare var ute etter litt sengekos! De historiene han forteller gjør at jeg forstår at kona ikke er et enkelt menneske. Når det gjelder meg har jeg det egentlig ganske grei, har alt jeg måtte ønske meg, bortsett fra en kjæreste som bor med meg da.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ts her: Det er jo det som er det hele poenger, han har det ikke greit. Ville aldri gått inn i et forhold som elskerinne HVIS han bare var ute etter litt sengekos! De historiene han forteller gjør at jeg forstår at kona ikke er et enkelt menneske. Når det gjelder meg har jeg det egentlig ganske grei, har alt jeg måtte ønske meg, bortsett fra en kjæreste som bor med meg da.

Hvordan vet du at historiene hans er sanne? Han bedrar og lyver til en dame han sa ja til å være sammen med for alltid. Hva får deg til å tro at du ikke bare blir lurt du også? Det er jo trossalt ikke deg han legger seg ved siden av hver kveld. 

• Liker 24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...