Macro Skrevet 15. mars 2016 #141 Skrevet 15. mars 2016 Den 14. mars 2016 at 7.42, Blomsterert skrev: Et merkelig utsagn all den tid jeg ikke er "kone" :-) Det har å gjøre med at jeg kjenner flere som har vært i Ts sin situasjon,og det er den samme regla. Og da skylder jeg Ts å skrive det. Å tro på menn som er så typiske,er som å tro på politikerne i valgkamp. Men for all del. Unntak fra regelen fins de. Bevares. Men hun trenger jo ikke side opp og side ned om denne såkalte elskerinnetalen. Når ti stk har sagt brutalt ifra har nok TS fått det med seg, men velger å fortsatt tro på han. Da bør jo folk gi råd ut i fra det og ikke alt annet vas. 2
Gjest Blomsterert Skrevet 15. mars 2016 #142 Skrevet 15. mars 2016 7 minutter siden, Macro skrev: Men hun trenger jo ikke side opp og side ned om denne såkalte elskerinnetalen. Når ti stk har sagt brutalt ifra har nok TS fått det med seg, men velger å fortsatt tro på han. Da bør jo folk gi råd ut i fra det og ikke alt annet vas. Så enkelt er det ikke. Det blir litt som å skrive at en vil skade noen,og lure på hva slags redskap som vil være mest effektivt og smertefullt. Tror neppe det hadde kommet mange forslag,men derimot reaksjoner på skadelysten: -) og,det er sånt som en må regne med. Det er jo helt ok også. Så er det noe med at jo flere reaksjoner,jo mer bør en jo vurdere ting. Iblant blir ikke selve problemstillingen viktigst,riktigst eller det som får mest fokus. Vi reagerer på andre ting når det er naturlig. Alle som skriver innlegg må ha det i bakhodet. Oftest så får jo folk reaksjoner på det de ønsker respons på. Det kommer altså an på temaet. Det jeg syns er tafatt er latterliggjøring og trakkasering/personangrep. Det er noen som ikke klarer å la vær,og det er trist. En kan si hva en mener uten å hudflette andre.
Macro Skrevet 15. mars 2016 #143 Skrevet 15. mars 2016 1 minutt siden, Blomsterert skrev: Så enkelt er det ikke. Det blir litt som å skrive at en vil skade noen,og lure på hva slags redskap som vil være mest effektivt og smertefullt. Tror neppe det hadde kommet mange forslag,men derimot reaksjoner på skadelysten: -) og,det er sånt som en må regne med. Det er jo helt ok også. Så er det noe med at jo flere reaksjoner,jo mer bør en jo vurdere ting. Iblant blir ikke selve problemstillingen viktigst,riktigst eller det som får mest fokus. Vi reagerer på andre ting når det er naturlig. Alle som skriver innlegg må ha det i bakhodet. Oftest så får jo folk reaksjoner på det de ønsker respons på. Det kommer altså an på temaet. Det jeg syns er tafatt er latterliggjøring og trakkasering/personangrep. Det er noen som ikke klarer å la vær,og det er trist. En kan si hva en mener uten å hudflette andre. Tips om råd til vold og smertefulle teknikker er jo noe helt annet enn det TS ber om råd til. 1
AnonymBruker Skrevet 15. mars 2016 #144 Skrevet 15. mars 2016 Kjære ts, ser du nekter å godta noen av utsagnene om at han aldri vil forlate kona si. Også de om at du piffen opp samlivet deres. Derfor vil jeg fortelle deg min historie: Små barn, med underskudd på søvn over flere år. Vi hadde det langt i fra tipp topp, hverdagen fungerte dårlig. Sex hadde vi ikke, ikke noe som minnet om det en gang. Jeg ordnet med time hos familievernkontoret, mannen ville ikke være med og jeg ringte slukøret å avlyste det hele. Jeg skrev ut og signerte separasjonspapirene. Jeg var ferdig, hadde bestemt meg, var klar til å starte mitt eget liv. Når alt så som svarteste ut, dukket vår reddende engel opp. Han flørtet, jeg tinte, flørtet. Vi gikk litt over grensen med noen ørsmå kyss i korridorene. Jeg følte meg attraktiv igjen, noe mannen min ikke hadde fått meg til å føle meg på lang tid. Sannsynligvis ikke så rart da jeg ikke var nevneverdig attraktiv hjemme eller i hans nærvær. Dette lille nesten-sidespranget gjorde underverker for min del, jeg følte meg attraktiv igjen og ble også det. Sexlivet til meg og min mann fikk en brå vendig, med mange fine økter. Etter sexen tok seg opp, fant vi også tilbake til hverandre. Separasjonspapirene ble aldri lagt på bordet og vi har det godt. Hvorfor ting gikk seg til et min hemmelighet. For alt jeg vet bærer mannen min på samme hemmelighet. Anonymkode: 490fc...bd6 2
Gjest Blomsterert Skrevet 15. mars 2016 #145 Skrevet 15. mars 2016 27 minutter siden, Macro skrev: Tips om råd til vold og smertefulle teknikker er jo noe helt annet enn det TS ber om råd til. Jo,men håpet du skjønte poenget,og,forklaringen.
Macro Skrevet 15. mars 2016 #146 Skrevet 15. mars 2016 2 minutter siden, Blomsterert skrev: Jo,men håpet du skjønte poenget,og,forklaringen. Skjønte hva du mente, men sammenligningen var håpløs. 1
Gjest Blomsterert Skrevet 15. mars 2016 #147 Skrevet 15. mars 2016 17 minutter siden, Macro skrev: Skjønte hva du mente, men sammenligningen var håpløs. Jajaja. Ser den.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #148 Skrevet 29. mars 2016 TS her med en oppdatering! Tenkte egentlig og ikke skrive mer på denne tråden og heller forhøre meg med venner angående min nye problemstilling, mest fordi jeg var redd for at noen av dere skulle få akutt hjerteinfarkt av å lese, med tanke på noen av svarene jeg fikk " sist runde." Velger likevel å dele fordi flere av dere ga meg gode råd sist gang. Med fare for å høres ut som noe dratt ut fra en billig roman, here goes; har selvfølgelig klart å bli gravid! Har gått på piller, men tydeligvis så hjelper ikke det! Mannen ønsker nå å bryte ut og fortelle kona om oss, mens jeg synes vi skal holde oss til planen. Grunnen er at jeg først og fremst ikke gidder og forholde meg til det drama den kommende eks kona kommee til å stelle i stand. Vil heller ikke at barna deres skal bli " fanget " i midten. Visere så har jeg mer en god nok økonomi til å forsørge barnet alene. Han kommer jo likevel til å være endel av barnets liv, siden han bruker mye tid her hos meg i løpet av en uke. Ikke gidd å komme med forslag om å ta abort, det er uaktuelt. Anonymkode: 5092e...e07
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #149 Skrevet 29. mars 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: TS her med en oppdatering! Tenkte egentlig og ikke skrive mer på denne tråden og heller forhøre meg med venner angående min nye problemstilling, mest fordi jeg var redd for at noen av dere skulle få akutt hjerteinfarkt av å lese, med tanke på noen av svarene jeg fikk " sist runde." Velger likevel å dele fordi flere av dere ga meg gode råd sist gang. Med fare for å høres ut som noe dratt ut fra en billig roman, here goes; har selvfølgelig klart å bli gravid! Har gått på piller, men tydeligvis så hjelper ikke det! Mannen ønsker nå å bryte ut og fortelle kona om oss, mens jeg synes vi skal holde oss til planen. Grunnen er at jeg først og fremst ikke gidder og forholde meg til det drama den kommende eks kona kommee til å stelle i stand. Vil heller ikke at barna deres skal bli " fanget " i midten. Visere så har jeg mer en god nok økonomi til å forsørge barnet alene. Han kommer jo likevel til å være endel av barnets liv, siden han bruker mye tid her hos meg i løpet av en uke. Ikke gidd å komme med forslag om å ta abort, det er uaktuelt. Anonymkode: 5092e...e07 Stakkars kone.... Og det mener jeg.... Dette blir tungt for henne....at du ikke gidder og forholde deg til dramaet hun kommer til å stelle istand er umodent.. Hennes mann som hun har gått inn i ekteskap med skal uten at hun vet det få barn med ei anna.. Det knuser nok noen hjerter og du burde begynne å få litt medfølelse for den andre part. Holde deg for god for å virke iskald. Anonymkode: 719ee...30f 6
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #150 Skrevet 29. mars 2016 Sorry for at det er litt uryddig skrevet, men siter på jobb så kan ikke bruke så mye tid på å skrive dette. Anonymkode: 5092e...e07
Gjest Bella88 Skrevet 29. mars 2016 #151 Skrevet 29. mars 2016 (endret) TS hva skal du lære ungen din? Sånn seriøst. Bli ego delux? Endret 29. mars 2016 av Bella88
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #152 Skrevet 29. mars 2016 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Stakkars kone.... Og det mener jeg.... Dette blir tungt for henne....at du ikke gidder og forholde deg til dramaet hun kommer til å stelle istand er umodent.. Hennes mann som hun har gått inn i ekteskap med skal uten at hun vet det få barn med ei anna.. Det knuser nok noen hjerter og du burde begynne å få litt medfølelse for den andre part. Holde deg for god for å virke iskald. Anonymkode: 719ee...30f Igjen, føl deg fri til å holde deg til problemstillingen! TS Anonymkode: 5092e...e07
Gjest Bella88 Skrevet 29. mars 2016 #153 Skrevet 29. mars 2016 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Igjen, føl deg fri til å holde deg til problemstillingen! TS Anonymkode: 5092e...e07 Det er jo det hun gjorde. Det er bare det at du får dårlig samvittighet og vil fortsette å holde det iskaldt sånn at du får som du vil.
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #154 Skrevet 29. mars 2016 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Igjen, føl deg fri til å holde deg til problemstillingen! TS Anonymkode: 5092e...e07 Hva er det du vil frem til her da, konkret ? Bare at du har rett og dette er supert ? Tips? Råd? Du tåler ikke å høre at det er utrolig synd i kona hans.. For det er nettop det det er. Utrolig trist for HENNE. Og at du ikke gidder og forholde deg til dramaet du selv skaper. Jeg har selv hatt en utro mann. Det er syyyykt vondt !!! Og elskerinnen var like kald som deg selv. Jeg skjønner ikke at du ikke har medfølelse. Hva om det samme skjer for deg? Åsså sitter den iskalde elskerinna på forum og tuter. Nei.. Skjønner ikke hva du ønsker å oppnå her inne. Du må jo forstå at du provoserer ? Anonymkode: 719ee...30f 3
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #155 Skrevet 29. mars 2016 7 minutter siden, Bella88 skrev: TS hva skal du lære ungen din? Sånn seriøst. Bli ego delux? Har litt problemer med å se hvordan dette kan kobles opp mot problemstillingen. Vil ikke være den som irettesetter " voksne", men må nesten be deg om å holde deg til problemstillingen. Anonymkode: 5092e...e07
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #156 Skrevet 29. mars 2016 2 minutter siden, Bella88 skrev: Det er jo det hun gjorde. Det er bare det at du får dårlig samvittighet og vil fortsette å holde det iskaldt sånn at du får som du vil. ?? Anonymkode: 5092e...e07
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #157 Skrevet 29. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Har litt problemer med å se hvordan dette kan kobles opp mot problemstillingen. Vil ikke være den som irettesetter " voksne", men må nesten be deg om å holde deg til problemstillingen. Anonymkode: 5092e...e07 Hva er problemstillingen? At det er pes for deg at det blir drama ? Anonymkode: 719ee...30f 1
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #158 Skrevet 29. mars 2016 Den 12. mars 2016 at 23.25, AnonymBruker skrev: Ts her: Det er jo det som er det hele poenger, han har det ikke greit. Ville aldri gått inn i et forhold som elskerinne HVIS han bare var ute etter litt sengekos! De historiene han forteller gjør at jeg forstår at kona ikke er et enkelt menneske. Når det gjelder meg har jeg det egentlig ganske grei, har alt jeg måtte ønske meg, bortsett fra en kjæreste som bor med meg da. Anonymkode: 5092e...e07 Det er ikke en eneste utro mann som forteller elskerinna at han har det toppers hjemme. Hvor naiv er du egentlig? I min erfaring ville han snakket slik om deg også hvis du var kona. Det er tusenvis av menn der ute på leting etter spenning i hverdagen i tillegg til kona, dvs. faste elskerinner. Anonymkode: 05166...06f 5
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #159 Skrevet 29. mars 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Hva er problemstillingen? At det er pes for deg at det blir drama ? Anonymkode: 719ee...30f Føl deg fri til å lese den igjen du. Vet jeg skrev litt fort, men tror ikke den skal være så vanskelig å forstå... Anonymkode: 5092e...e07
AnonymBruker Skrevet 29. mars 2016 #160 Skrevet 29. mars 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er ikke en eneste utro mann som forteller elskerinna at han har det toppers hjemme. Hvor naiv er du egentlig? I min erfaring ville han snakket slik om deg også hvis du var kona. Det er tusenvis av menn der ute på leting etter spenning i hverdagen i tillegg til kona, dvs. faste elskerinner. Anonymkode: 05166...06f Nå er jeg ikke på utkikk etter din erfaring, som du sikkert forstår hvis du legger godviljen til, fordi din erfaring er kun din erfaring. Det sitter mange med andre erfaringer... Det jeg er ute etter er råd... Helt greit at du ikke har noen Anonymkode: 5092e...e07
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå